-=Michal=- Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Mám tady jeden bolestivej dlouhodobej problémek. Na jaře jsem vyměnil zimáky za letňáky a zhruba za 8 dní jsem zjistil, že se mi klepe volant kolem 120 km/h, tak jsem to reklamoval v pneuservise. Převážili to a že je to ok. Ani nevim jestli jsem si toho nevšímal a nebo to bylo OK. Každopádně takhle v červenci jedu zase po dálnici a opět se klepe volant jak sviň. Při opravě jsem to dal k Vašendum i s jinejma závadama před dovčou v červenci. Převážili to a jel jsem domů. Vyrazim na dovolenou a co nevidim, překročim 120 a je to tu zas (tak +- 4mm volant sem a tam). Tak Vám nevím, jestli jim to tam mám dát jako reklamaci a nebo jestli to může bejt třeba geometrie nebo tak něco. V každém případě je to nevyřešení problému.... kdyby řekli geometrie, tak jí nechám udělat. Ale rozhodli se pro vyvážení, takže já jsem laik a je mi volný co na tom opravěj, hlavně že se volant nebude klepat ..... V každém případě jsem velmi opatrný řidič, který se snaží auto nekurvit. Tím chci říct, že ani omylem jsem od posledního vyvážení nevjel do žádný díry, nebo neurval olůvka o chodník (pamatuju si, kde jsou). Ač si v Praze nemůže bejt člověk žádnou dírou jistej, tak já na to klidně můžu dát hlavu na špalek, protože všechny díry na trasách kudy jezdim znám Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Biker Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 Čau myslím že to je pneumatikama, já to měl na služebáku a byla to vada pneu, dělal jsem na tom i brzdy a nápravu zkus je reklamovat měj se V. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kovi Posted August 21, 2005 Share Posted August 21, 2005 tak jestli to dělaj jen letnáky, tak zkus přehodit předek za zadek a poznáš jestli to jsou gumy, ráfek může bejt vyváženej i když je nakopanej a projeví se to:roker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...