PatasoLukaso Odesláno 18. srpen 2005 Sdílet Odesláno 18. srpen 2005 čau, neví někdo jestli se dá opravit setrvačník na 307 2.0hdi, když vypnu motor tak to píská a při rozjezdu taky jinak pohoda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 18. srpen 2005 Sdílet Odesláno 18. srpen 2005 Nedá, u 307 je to docela průser, půjde do kytek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 18. srpen 2005 Sdílet Odesláno 18. srpen 2005 Jojo, použili bohužel nějakou novou (pro Pgt) technologii tušim dvou různých slitin, a je to úplně na houby. Pokud je to auto nový a v záruce, zkusil bych potrápit přímo českej Peugeot, protože tato závada je z výroby a není chybou majitele. A děje se to všude po světě, nechápu proč ty auta nestáhli (asi protože to je ve všech). Jinak se to dělalo do starších Porsche, tenkrát velká tragedie, ale snad 80. léta, takže nevím proč Peugeot vymýšlí takový blbosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PatasoLukaso Odesláno 19. srpen 2005 Autor Sdílet Odesláno 19. srpen 2005 A nemůže to být jen přítlačna kladka, když to píská při rozjezdu nebo při vypínání motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal 206 Odesláno 19. srpen 2005 Sdílet Odesláno 19. srpen 2005 bylo to tu mockrát, navrhuji, koukni do diskuze/modely/307 jinak tady to stojí cca 40t a hromada casu. prevodovka musi ven a meni se i spojka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 19. srpen 2005 Sdílet Odesláno 19. srpen 2005 Dneska jsem to byl reklamovat, ani nemrkli a objednali si me na vymenu, ale jak tak ctu, to po nekolika tis. km me to bude cekat znova:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal 206 Odesláno 19. srpen 2005 Sdílet Odesláno 19. srpen 2005 nemusi... zalezi co ti daji jsou dva - stary a novy, ale jako novy ti mohou dat i stary, asi jich jeste maji dost ( Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 20. srpen 2005 Sdílet Odesláno 20. srpen 2005 No to mam vyhlidku .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 20. srpen 2005 Sdílet Odesláno 20. srpen 2005 To michal 206: ??? Nevím o novém a starém. Půl roku jen 0532P9. Ted jsem koukal na Infotec. I když objednáš 0532P4 přijde P9 [upravil dne 20.8.05 Milhaus65] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lamancha Odesláno 20. srpen 2005 Sdílet Odesláno 20. srpen 2005 aha - tak ted je mi to uplne jasne:mrk a ta P9 je ta co zlobi nebo to je ta P4:aut Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 20. srpen 2005 Sdílet Odesláno 20. srpen 2005 Na to je podle mě ještě brzo, setrvačník má už asi 4 číslo, u těch prvních byla úmrtnost už po 40000 km. S tím posledním málokdo najede za půl roku takové km. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.