maca Posted August 18, 2005 Share Posted August 18, 2005 Poradí mi někdo,zda udělám dobře,když si koupím peugeot 306 break,r.v.1998,1.6 benzin.Najeto 110000km,cena 120000Kč.Jedná se mi o zkušenosti s motorem,karoserií atd.Nemám žádnou zkušennost s Peugeoty.Děkuji [upravil dne 18.8.05 maca] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Medvěd Posted August 18, 2005 Share Posted August 18, 2005 Nevím, jakou odpověď tu čekáš, ale já bych se k tomu na Tvém místě postavil asi takhle: Piškot je auto jako spousta jiných, tzn. že v něčem je lepší (pohodlí, prostornost), v něčem zase problematičtější (zadní náprava), vcelku si ale myslím, že 306 Break je zrovna celkem povedenej model. Pokud aitům nerozumíš, pak si nech auto před koupí prolézt někým, kdo auta zná (nemusí to být přímop pažoutář, stačí automechanik, který pozná, zda auto nebylo těžce bourané, nebyly tam změněny identifikační znaky, zda jde motor dobře apod.). Po koupi si ale připrav kačky na výměnu rozvoďáku, kladek, oleje a zcela jistě i nějakých čepů přední nápravy a pak by Ti už pažout měl sloužit do roztrhání ( o motoru 1,6 benzin ze mě nic nevypadne, jsem ropák tělem i duší) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stembi Posted August 22, 2005 Share Posted August 22, 2005 Se svou 306kou jsem max. spokojenej. Je to auto, u kterýho designéři mysleli. Všechno promysšlený do posledního detailu. Jediný věci, který mi vadí jsou - zadní plato se občas \"propadne\" z úchytů (je asi o 5 mm užží a občas na jedné straně vypadne). - občas bliká kontrolka airbagu, ale stačí zahejbat konektorama pod sdadlem spolujezdce a je to ok. Ještě jsem se nedostal k tomu, abych našel ten špatnej kontakt. Jinak je to maximálně prostorný auto, lehký ale velký, vejdou se tam v pohodě 3 lidi a 3 kola dovnitř včetně bagáže. Výborný jízdní vlastnosti, zkrátka spokojenost. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted August 22, 2005 Share Posted August 22, 2005 Máme ve firmě 2 x 306 kombi, jedna 1,6, r.v. asi 97, 250 tis. km a druhá HDi objem asi 2,0(to nevím jistě), r.v. 2000, 80 tis. km. S oběma jsou pracovníci - jejich řidiči velmi spokojeni, dobře se s nimi jezdí a \"padnou do ruky\". Poruchovost je v normě - jedním slovem - prakticky bez závad. Doma máme 306 krátkou, automat, klima, taky bezva. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ajsik Posted August 22, 2005 Share Posted August 22, 2005 P 306 1.4MPi rok výroby 9/99 30tkm záruční výměna tyčky stabilizátoru 55tkm vymezení vůli na klice , ale asi zbytečný krok , byla na to i svolávačka - 600kč (mimo záruku) výměna zapalovacích cívek Sagem - 5000kč (jsou defektní a mají v oblibě odplát jednotku) 110tkm vadné stahování řidičova okna - 2500kč důvodem je neoriginální elektrické stahování 120tkm přední tlumiče KYB - (běžná věc) nepočítám cenu řídící čepy - cca 1000kč rozvody orig. peugeot - (běžná věc) nepočítám cenu 145tkm výměna silentbloků ramen těch pod motorem - 1200kč (původní byly přetržené a projevovalo se to cinkotem přední napávy na nerovnostech) 150km prasklé těsnění pod hlavou, díky pozdnímu rozpoznání praskl i chladič - 8700kč (rozvoďák, těsnění, chladič (4000kč), řemeny spotřebičů, náplně) - důvod asi výměna oleje ve 120tkm za plnou syntetiku (Qurtz 9000) a rozpuštění usazenin a následný průsak oleje pod hlavou, po 10tkm návrat k polosyntetice 156tkm rozhodl jsem se pro výměnu rezavějícího ventilového víka - 1500kč prasklé gumové koleno od potrubí pro plnění nádrže - 650kč (první závada tohoto druhu , ještě to nidky neřešili) destičky a obložení, olej a olej do převodovky beru jako spotřební věc... motorový olej co 30tkm do převodovky zatím jednou brzdy cca co 80-100tkm spotřeba 6,0 až 7,0 (vedu si každé tankování od 0tkm až do teď) pozitiva: nadstardní komfort sedadel, velký prostor na všech sedadlech komfortní podvozek příjemný design interiéru i extériéru nízká spotřeba spolehlivost i při 30tkm ročně bez garáže ale s pravidelným servisem velmi dobré jízdní vlastnosti velká nádrž 60+6litrů (dojezd 700-900km) přesné řízení dostačující brzdy nerezavějící karosérie velká světlá výška a holý podvozek nic nekouká a není co utrhnout negativa: nepřesné řazení (otázka zvyku, člověkem to nesmí řešit a příliš často neřídit auto z koncernu VW ) tvrdá spojka (zase otázka zvyku) problém s regulací plynu při rozjezdu (snad chyba jen mého auta) hlučný motor dílenské zpracování PS: blikající kontrolku Airbagu neřeším nemám na to nervy ... , až mě to přestane bavit tak ty konektory pod sedačkou odstřihnu a spájím na prudko [upravil dne 22/8/05 ajsik] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hnipak Posted August 23, 2005 Share Posted August 23, 2005 Mam Break (1.4 z roku 2000). Prostorny auto, na svoji velikost je kufr OBROVSKEJ, jsem spokojenej. Vcelku spolehlivej, mel jsem par drobnych zavad, ale vzdycky se s tim dalo bez problemu jet. Jinak kdyz jsem ho loni kupoval, jel jsem zkusebni jizdy se trema 1.6, vsechny 65 kW, a musim rict, ze to jelo hodne podobne. Jinak to auto neni staveny na rychlosti >170km/h na D1, ale to je extrem a nemelo by se to Kontrolka airbagu je k posrani... Koupil jsem ho s najetejma 78 tkm, nejdrazsi oprava do ted (cca 108 tkm) byl stredni + zadni cast vyfuku za cca 9.000,- Tebe ceka kontrola na 120 tkm, tam jak uz nekdo predtim psal jsou veci jako rozvodak atd, nevim kolik to bude stat... Hodne stesti. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.