Jump to content

Mám koupit Peugeot 306 break?


maca
 Share

Recommended Posts

Poradí mi někdo,zda udělám dobře,když si koupím peugeot 306 break,r.v.1998,1.6 benzin.Najeto 110000km,cena 120000Kč.Jedná se mi o zkušenosti s motorem,karoserií atd.Nemám žádnou zkušennost s Peugeoty.Děkuji

[upravil dne 18.8.05 maca]

Link to comment
Share on other sites

Nevím, jakou odpověď tu čekáš, ale já bych se k tomu na Tvém místě postavil asi takhle: Piškot je auto jako spousta jiných, tzn. že v něčem je lepší (pohodlí, prostornost), v něčem zase problematičtější (zadní náprava), vcelku si ale myslím, že 306 Break je zrovna celkem povedenej model. Pokud aitům nerozumíš, pak si nech auto před koupí prolézt někým, kdo auta zná (nemusí to být přímop pažoutář, stačí automechanik, který pozná, zda auto nebylo těžce bourané, nebyly tam změněny identifikační znaky, zda jde motor dobře apod.). Po koupi si ale připrav kačky na výměnu rozvoďáku, kladek, oleje a zcela jistě i nějakých čepů přední nápravy a pak by Ti už pažout měl sloužit do roztrhání ( o motoru 1,6 benzin ze mě nic nevypadne, jsem ropák tělem i duší)

Link to comment
Share on other sites

Se svou 306kou jsem max. spokojenej. Je to auto, u kterýho designéři mysleli. Všechno promysšlený do posledního detailu.

Jediný věci, který mi vadí jsou

- zadní plato se občas \"propadne\" z úchytů (je asi o 5 mm užží a občas na jedné straně vypadne).

- občas bliká kontrolka airbagu, ale stačí zahejbat konektorama pod sdadlem spolujezdce a je to ok. Ještě jsem se nedostal k tomu, abych našel ten špatnej kontakt.

Jinak je to maximálně prostorný auto, lehký ale velký, vejdou se tam v pohodě 3 lidi a 3 kola dovnitř včetně bagáže.

Výborný jízdní vlastnosti, zkrátka spokojenost.

Link to comment
Share on other sites

Máme ve firmě 2 x 306 kombi, jedna 1,6, r.v. asi 97, 250 tis. km a druhá HDi objem asi 2,0(to nevím jistě), r.v. 2000, 80 tis. km.

S oběma jsou pracovníci - jejich řidiči velmi spokojeni, dobře se s nimi jezdí a \"padnou do ruky\". Poruchovost je v normě - jedním slovem - prakticky bez závad.

Doma máme 306 krátkou, automat, klima, taky bezva.

Link to comment
Share on other sites

P 306 1.4MPi rok výroby 9/99

30tkm

záruční výměna tyčky stabilizátoru

55tkm

vymezení vůli na klice , ale asi zbytečný krok , byla na to i svolávačka - 600kč (mimo záruku)

výměna zapalovacích cívek Sagem - 5000kč

(jsou defektní a mají v oblibě odplát jednotku)

110tkm

vadné stahování řidičova okna - 2500kč

důvodem je neoriginální elektrické stahování

120tkm

přední tlumiče KYB - (běžná věc) nepočítám cenu

řídící čepy - cca 1000kč

rozvody orig. peugeot - (běžná věc) nepočítám cenu

145tkm

výměna silentbloků ramen těch pod motorem - 1200kč

(původní byly přetržené a projevovalo se to cinkotem přední napávy na nerovnostech)

150km

prasklé těsnění pod hlavou, díky pozdnímu rozpoznání praskl i chladič - 8700kč

(rozvoďák, těsnění, chladič (4000kč), řemeny spotřebičů, náplně) - důvod asi výměna oleje ve 120tkm za plnou syntetiku (Qurtz 9000) a rozpuštění usazenin a následný průsak oleje pod hlavou, po 10tkm návrat k polosyntetice

156tkm

rozhodl jsem se pro výměnu rezavějícího ventilového víka - 1500kč

prasklé gumové koleno od potrubí pro plnění nádrže - 650kč

(první závada tohoto druhu , ještě to nidky neřešili)

destičky a obložení, olej a olej do převodovky beru jako spotřební věc...

motorový olej co 30tkm

do převodovky zatím jednou

brzdy cca co 80-100tkm

spotřeba 6,0 až 7,0 (vedu si každé tankování od 0tkm až do teď)

pozitiva:

nadstardní komfort sedadel, velký prostor na všech sedadlech

komfortní podvozek

příjemný design interiéru i extériéru

nízká spotřeba

spolehlivost i při 30tkm ročně bez garáže ale s pravidelným servisem

velmi dobré jízdní vlastnosti

velká nádrž 60+6litrů (dojezd 700-900km)

přesné řízení

dostačující brzdy

nerezavějící karosérie

velká světlá výška a holý podvozek nic nekouká a není co utrhnout :)

negativa:

nepřesné řazení (otázka zvyku, člověkem to nesmí řešit a příliš často neřídit auto z koncernu VW :) )

tvrdá spojka (zase otázka zvyku)

problém s regulací plynu při rozjezdu (snad chyba jen mého auta)

hlučný motor

dílenské zpracování

:super

PS: blikající kontrolku Airbagu neřeším nemám na to nervy ... :bojim , až mě to přestane bavit tak ty konektory pod sedačkou odstřihnu a spájím na prudko :roker

[upravil dne 22/8/05 ajsik]

Link to comment
Share on other sites

Mam Break (1.4 z roku 2000). Prostorny auto, na svoji velikost je kufr OBROVSKEJ, jsem spokojenej. Vcelku spolehlivej, mel jsem par drobnych zavad, ale vzdycky se s tim dalo bez problemu jet.

Jinak kdyz jsem ho loni kupoval, jel jsem zkusebni jizdy se trema 1.6, vsechny 65 kW, a musim rict, ze to jelo hodne podobne.

Jinak to auto neni staveny na rychlosti >170km/h na D1, ale to je extrem a nemelo by se to :mad:

Kontrolka airbagu je k posrani... :grr

Koupil jsem ho s najetejma 78 tkm, nejdrazsi oprava do ted (cca 108 tkm) byl stredni + zadni cast vyfuku za cca 9.000,-

Tebe ceka kontrola na 120 tkm, tam jak uz nekdo predtim psal jsou veci jako rozvodak atd, nevim kolik to bude stat...

Hodne stesti.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...