zolco Odesláno 8. září 2013 Sdílet Odesláno 8. září 2013 Zdravím! Čo znamená táto chybová hláška?Ďakujem! P1351 IDM Input Circuit Malfunction/ Ignition Coil Control Circuit High Voltage Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 8. září 2013 Sdílet Odesláno 8. září 2013 P1351 - Obvod relé žhavení : Koherence ; Relé je napájeno a svíčky nejsou nepájeny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 9. září 2013 Autor Sdílet Odesláno 9. září 2013 Aham,ale aké sviečky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 9. září 2013 Sdílet Odesláno 9. září 2013 Źe by žhaviče? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 10. září 2013 Autor Sdílet Odesláno 10. září 2013 Aha,áno.mám šte jednu otázku.Pri zapalovaní mi nesveti kontrolka žhaviča.Ak náhle začnem štartovať,v tom momente blikne kontrolka asi na jednu sekundu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 12. říjen 2013 Autor Sdílet Odesláno 12. říjen 2013 Chcem sa spítať,že žhavič je napájaný každý zvlášť,alebo sú prepojené všetký štyry? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 13. říjen 2013 Sdílet Odesláno 13. říjen 2013 Pokud se jedná o 2.0HDI 100kW, tak jsou napájené každá zvlášť. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 13. říjen 2013 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2013 A kde najdem relé žhavenia? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 13. říjen 2013 Sdílet Odesláno 13. říjen 2013 Pokud je to jako u 407my, tak je pod ŘJ motoru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 13. říjen 2013 Autor Sdílet Odesláno 13. říjen 2013 Bol som to pozerať,našiel som relé,az toho relé idú rovnaké hrubšie káble von.Káble sú bielej,sivej,ružovej,a hnedej farby.Na troch som odmeral rovnaký odpor 2ohmy,a na jednom nič.Asi bude jeden žhavič v keli.Žhaviče sú v zadu,nevim ako sa knim dostať.Menil ich už niekto?Vedely by ste mi poslať niekto postup demontáže?Na 2,1 TD to bolo jednodušie vymeniť.ďakuem! [upravil dne 13/10/13 13:34 od zolco] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 15. říjen 2013 Autor Sdílet Odesláno 15. říjen 2013 Objednal som nové žhaviče bosch,dúfam že zmáknem ich výmenu s nejakým malým zrkadlo,a že sa neulomý dajaký starý žhavič!V sobotu sa uvidí! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 19. říjen 2013 Autor Sdílet Odesláno 19. říjen 2013 Včera som rozobral pol auta,aby som sa dostal k žhavičom.Try sa mi podarilo vymeniť ale k tomu prvému sa neviem dostať. Je na ten žhavič dajká finta ako by sa dal vybrať von? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dr MARTINS Odesláno 19. prosinec 2015 Sdílet Odesláno 19. prosinec 2015 Teda z tech prispevku je to celkem jasne ale pro jistotu se zeptam tato chyba se teda resi vymenou zhavicek,jeto tak? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zolco Odesláno 30. leden 2016 Autor Sdílet Odesláno 30. leden 2016 (upraveno) Asi jo! Upraveno 30. leden 2016 uživatelem zolco Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PajaXV Odesláno 30. leden 2016 Sdílet Odesláno 30. leden 2016 Teda z tech prispevku je to celkem jasne ale pro jistotu se zeptam tato chyba se teda resi vymenou zhavicek,jeto tak? Tuto chybu mi diag hlásí od počátku co jsem auto koupil, žhaviče jsou vyměněné a chyba stále. Jinak ale nemám problém ani v nejhorších mrazech se startem. Kontrolku žhavení jsem snad ještě neviděl zasvítit. Podstatné je, že startuji, jezdím a tak mě chyba nechává chladným matýs ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
harvi_tn Odesláno 30. leden 2016 Sdílet Odesláno 30. leden 2016 nemyslim si, ze je to chyba zhavicov, niekde som raz videl, ze tato chyba je bug niektorych sw motorovych jednotiek 1.6hdi. len pre zaujimavost, nemas tam nahodou aj tieto dalsie chyby? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pohy307 Odesláno 12. červen 2018 Sdílet Odesláno 12. červen 2018 Zdravím auto mi hlásí také chybu P 1351 rele jsem vyměnil a nic se nezměnilo a k tomu mám stále seplou sahru tak musim odpojovat baterku máte někdo zkušenost a rada děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 12. červen 2018 Sdílet Odesláno 12. červen 2018 Ta chyba je obvod relé a svíčky a je to jedno nebo druhé. Takže relé jste dal nové, ale svíčky jsou asi po smrti. Odejdou spíše než to relé. A jestli máte 1,6hdi, tak vyměnit je není žádná sranda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pohy307 Odesláno 12. červen 2018 Sdílet Odesláno 12. červen 2018 No tak to jste me nepotěšil zkusím vyměnit a uvidím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 12. červen 2018 Sdílet Odesláno 12. červen 2018 (upraveno) Nejeden už tam ty svíčky zalomil. Mnoho lidí to neřeší a nechává tak. Já jen, aby jste opravdu zvážil, zda to dělat. Upraveno 12. červen 2018 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.