Lova Odesláno 10. únor 2003 Sdílet Odesláno 10. únor 2003 Zdravím všechny, roznemohl se mi regulátor větráčku topení (větrák se mi netočí), tak by mě zajímalo, co se s tím dá (kromě výměny) dělat. Např náhrada, oprava, atd. Přestože si myslím, že nejsem první s tímto problémem a pokusil jsem se na této diskuzi něco o něm najít, nenašel jsem nic. Takže děkuji každemu, kdo mi poradí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lova Odesláno 10. únor 2003 Autor Sdílet Odesláno 10. únor 2003 Zapoměl jsem uvést toto: 205 1.8D To? snad vse. Lova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest JR Odesláno 10. únor 2003 Sdílet Odesláno 10. únor 2003 a neodesel treba ten vetrak? Nebo predradnej odpor na nem? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lova Odesláno 10. únor 2003 Autor Sdílet Odesláno 10. únor 2003 ne,ne, ten vetrak je dobrej, ten by jel, ale ten regulator je v tahu. Mam jeden bastlenej a s tím ten větrák trochu jede, ale neni to ono, je to jen takovej vánek, což je teď v zimě jako by to nebylo. Lova Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek_205GTi Odesláno 10. únor 2003 Sdílet Odesláno 10. únor 2003 a co treba elektrika?nemas to nkede preslehnuty? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lova Odesláno 10. únor 2003 Autor Sdílet Odesláno 10. únor 2003 Nemyslím, ze by někde byly přerušený dráty, protože s jiným regulátorem (velmi provizorním) mi to jakž takž funguje. P.S. Jen doufám, že je z mého dotazu jasný, že se mi nejedná o to točítko na přístrojovce, ale o takovej ten malej modulek (5 x 10 cm i s chladičem) vpravo nad a za pedálem plynu (vzadu za rádiem a spol.). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 10. únor 2003 Sdílet Odesláno 10. únor 2003 Zapojeni mas v servisu, kapitola 12, schemata na konci. Neco podobneho se tu rozebiralo uz drive, jde o to, ze motorek mas jednou stranu na plusu a druhou jde pres tu krabicku na zem. O co vetsi odpor vuci zemi, o to pomalejsi otacky. Na nejvyssi rychlost by mel byt pripojen na zem natvrdo, ale stejne pres tu krabicku. Kdyz pripojis ten motorek primo na baterii, tak by se mel tocit o 106 (nebo 205) Ta regulace je polovodicova, muzes to rozebrat, promerit a uvidis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.