uulik Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 P.409 D.1,9.rok 90. Chcí se zeptat všech co,co je to za kus výfuku nebo tlumiče,je to hned za motorem a vypadá to jako velkej opálenej olejovej filtr.Mam tam asi díru,tak abych věděl na co se mam ptát.Všem co vědí a poradí dík. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Crack Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 není to katalizátor? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chip Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 já tomu říkám lapač sazí jestli to má nějakej odbornej název to nevim dycinky kdyz sem rek lapac sazí kazdej vedel vocogou a prosimtě jak vypada P 409?????? to sem ještě neviděl:myslim:myslim:myslim Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
uulik Posted August 17, 2005 Author Share Posted August 17, 2005 chip,dík. Bude to ten lapač,zítra půjdu nakupovat,nevíš kolik si platil peněz? P.409 je přebrept,ale možná časem kdo ví. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Chip Posted August 17, 2005 Share Posted August 17, 2005 já ho neplatil zatim tam mam ten se kterym sem ho koupil, zatim sem kupoval rouru, a tlumič sem tam stlaskal samos domos. dufam zes chtel napsat 309 ze jo. kdybys mel nejak dotazy nebo novy zkusenosti tak dej vedet na forum / modely/309, jinak dneska sem přetěsňoval motor tak sem zas o něco moudřejší Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freedy Posted August 18, 2005 Share Posted August 18, 2005 Měl jsem to taky a je to nějakej zachytávač sazí, měli ho jenom některý verze, ale řek bych , že je zbytečnej. Když mě proreznul tak jsem ho sundal a tu díru zaslepil klingeritem a ocelovou destičkou a byl klid, mám to do dnes a vše ok. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted August 18, 2005 Share Posted August 18, 2005 Jak se to jmenuje nevim, já tomu říkám prostě \"kyblík\". Se sazema to nemá vůbec co společného, je to jakýsi rezonátor. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
uulik Posted August 18, 2005 Author Share Posted August 18, 2005 Tak sem se dnes poptával po mototechnách a všude to znají jako odlučovač sazí,kdybych chtěl kyblík tak to budou znát taky.V jednom obchodě ho měli za 750k a kousek vedle za 1300k. První Polsko,druhý itali. Ptal sem se jestli to není něco jako rezonátor,tak prej neni a souhlasně dál tvrdili odlučovač. Peg.neni ani 409 ani 309 ale405. Freedy a neni to tím zaslepením hlučnější? Volil bych taky tu nejlevnější variantu,nevím jestli bude taky ta nejlepší? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freedy Posted August 18, 2005 Share Posted August 18, 2005 Na zvuku se nic nezměnilo a ani na výkonu. Takhle jsem to už kdysi vyřešil u citroenu Bx , kterej měl stejnej motor a taky v pohodě. Teď jak jsem řek to mám na svý 405 a žádnej problém. Jinak jsem to vyděl u dost peugeotů a citroenů jako nejlevnější řešení. Jedinej problém byl s tím , jak tu baňku vyndat, když nechceš sundavat sací a vejfukový potrubí, protože moc prostoru tam neni a musel jsem použít karboflex abych to baňku u pravil a na dva díly vyndal ven. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 V katalogu ND v německé verzi se to jmenuje \"SCHALLDAEMPFER\" - Schall by podle mých kusých znalostí němčiny měl být zvuk, a Dämpfer je tlumič. Jako lapač sazí to v žádném případě fungovat nemůže - zajedno je rychlost proudění v tom místě taková, že tam asi těžko nějaké napadají, a i kdyby nakrásně ano - tak co s tím pak, až se to naplní? Myslíte, že se to chodí vysypávat jako popelník z kamen??? Že tomu ovšem prodavači říkají \"lapač sazí\" mě ani trochu nepřekvapuje - jsou to prodavači, ne konstruktéři. Jinak malá perlička - objednací číslo na 205/309/405D je 172128, Peugeot to v českém ceníku překládá jako \"část výfukového potrubí\" (asi aby to i ti prodavači našli a nemátlo je to ), a koncová cena s DPH je v ofic. ceníku necelých 600... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebik Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 To je dobrý, třeba Walker ho má za 900 Kč, ale fór je samozřejmě v tom, že je na skladě, když je potřeba, velký výfukáři ho dávají 2-3 dennně a cenu nikdo neřeší..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 U Peugeota bude taky na skladě - akorát nikdo neví na kterým :D Třeba maj jen překlep v ceníku... každopádně, když se objedná, tak třeba už za dva týdny dorazí Eště se někdo mrkněte, co tentýž díl stojí u Citroena, jestli není dražší - většinou tam bývají díly levnější, ale u tohodle pochybuju. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freedy Posted August 19, 2005 Share Posted August 19, 2005 U citroena je cena stejná, zkoušel jsem to když jsem měl doma ještě Bx i 405. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
uulik Posted August 20, 2005 Author Share Posted August 20, 2005 Hotovo.Levnou verzí.Práce na 3 hodiny. Přístup veškerý žádný,při výměně obložení sem hudroval ale tohle stojí za h.. [upravil dne 20.8.05 uulik] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Freedy Posted August 20, 2005 Share Posted August 20, 2005 A výsledek Ok?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
uulik Posted August 20, 2005 Author Share Posted August 20, 2005 100pro.Sem spokojenej. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk405 Posted August 20, 2005 Share Posted August 20, 2005 co já vím tak by to měl být údajně kompenzátor, což mě přišlo i logický jako malá tlak nádobka ve které se tlumí tlak. rázy, stejné je to např. u kotlů taková ta čevená baňa. No a zvuk to samo tlumí taky, není tlak. ráz není zvuk. mk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
uulik Posted August 23, 2005 Author Share Posted August 23, 2005 Jo,jo.Měl si pravdu,není tlak,není hluk.Já mám oboje,načatá roura nevydržela tak mám novej první díl vejfuku za dalších ušetřených 1060 ká Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.