Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

2.0HDi 100kw - P0088 - vysoky tlak nafty


shark734

Recommended Posts

  • O 1 rok později...

Zdravím Vás, som tu nový a potreboval by som pomôcť s vyššie popisovaným  problémom. Pri akcelerácii mi vyhodí hlášku depolution system faulty, vypne tempomat a stratí výkon. Napichol som sa naň (Peugeot 307 SW 2.0 hdi 100kw r.v. 2007) cez Torque a môj Peugeot tam máva dve chyby P0088 a P1166, ktoré keď vymažem, auto ide ako predtým. Robí mi to ale čím ďalej častejšie a preto by som to chcel dať spraviť niekomu, kto tomu naozaj rozumie. Nájde sa tu niekto z okolia Žiaru nad Hronom (kľudne môže byť aj z ďalej ako od ZH). Ďakujem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Palivový filter som menil pred 2 týždňami. V tomto som amatérom a demontovať regulátor si sám veľmi netrúfam (v tomto vlákne sa píše, že to treba robiť po pamäti a šroubíky je potrebné priviazať niťou). Preto by som privítal, keby sa ozval niekto, kto vie ako sa to robí.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 10 měsíců později...
V 11/14/2015 at 0:51, milanblatnica napsal:

Skús z čerpadla demontovať regulátor tlaku paliva a vyfúkaj ho  stlačeným vzduchom.Zvládneš to aj sám.Nie je to nič zložité,len počas práce na palivovom okruhu treba dbať na čistotu demontovaných dielov a ich okolia.Vymenil by som aj palivový filter.

Cau, resim stejnej problem.

Mam 307 SW RHR, najeto 350tkm,  system Deplhi, vstriky jsou nic moc jak podle prepadovyho testu tak podle korekci na RJ

Driv se mi to stavalo jen na horsi naftu, ted uz mi to dela ikdyz tankuju Vervu

Zajimavy je ze motor spadne do nouze, ale po par kilometrech kontrolka zhasne a chyba zmizi (resp. zustane v pameti), vykon motoru, spotreba a tak jsou naprosto v poradku

Nevite nekdo co s tim?

Pomali zacinam myslet na repas vstriku

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
  • O 3 týdny později...
  • O 1 rok později...

ahojte, tak aj mne uz asi 2 roky zlosti hlaska chyba emisneho systemu pri zatazeni auta, a cim dalej tym castejsie. Po vymene regulatora tlaku paliva sa chyba objavila opat. Je potrebne ten regulator nacitat cez diagnostiku ako som cital vyssie ? (Peugeot 407sw 2.0Hdi 100kw 2006)

IMG_20180706_144548.jpg

Upraveno uživatelem xavie
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
  • O 4 měsíce později...

zdravim klubaci mam taky P0088 myslite ze mi to muze delat po vymene Snímač, teploty paliva? nebo to bude spis tim regulatorem na  cerpadle ? zda se mi ze jsem ho menil ten snimac teploty za jiny  asi starsi a od te doby se mi to vice mene objevilo . diky

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak promiň že jsem se slušně zeptal, a ne studoval automechanika ( snažím se naučit více rozumět svému autu proto se ptám tady).. chtěl jsem jen poradit od zkušenějších. Ale kdybych věděl že to je problém , tak se nebudu ptát vůbec. 

Upraveno uživatelem brixtr
necituj předchozí příspěvek
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 měsíců později...
  • O 2 měsíce později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...