Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

1.4I 16V - cukání a ztráta tahu kolem 1900rpm


Kamy

Recommended Posts

Dobrý den všem. Bohužel 16V 1.4ek KFU je zde velmi málo, proto se ptám na možná známou a banální věc.

Vůz mi do cca 2000 otáček dost neplynule reaguje na plyn.

1) kolem otáček 1700-2000 cítím výkonovou díru

2) přidávám plyn vůz neůměrně ztráví výkon (pedál v poloze 60% reálný tah 10%)

3) kolem 1900 otáček dojde k výraznému zachvění agregátu

4) poté se nad 2000 otáček vůz probere a vystřelí jako raketa (60% poloha pedálu a nejspíš i 60% reálného tahu).

5) nad 2tisice otáček reaguje vůz relativně normálně, rychlost se dá hezky udržovat i zrychlovat na plný výkon. Bez vibrací tichý chod krásný zvuk..

za veškeré rady a tipy bych byl vděčný... Na 100% to bude nějaká banální komponenta, jen se mi opravdu nechce měnit každý senzor na který příjdu :-(

- doplním, dělá to za všech podmínek, teplý studený motor. vždy dojde k cukání a dušení motoru kolem 1900 otáček... třeba na čverku při rychlosti 50kmh.

[upravil dne 27/8/13 19:00 od Kamy]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

A) diagnostiku mam k dispozici ovsem na druhe strane republiky nez se nachazim ted

B) chcije a chcije takze se mi pod otevrenym nebem nechce laborovat s demontazi komponent (kontrola svicek atd)

po dnesni ceste z prace se vuz do 2tisic vubec nechtel rozjizdet, plyn fungoval temer v rezimu ON OFF.... Navic sem chvili zaznamenal i kolisani otacek na volnobehu...

ze by to tedy mohl byt ten potenciometr na kontrolu volnobehu? Jakmile se mi zde pocasi umoudri tak to preventivne zkusim vycistit.

zitra jdu menit oleje a filtry takze to udelam zaroven s tim. Dam vedet jaky byl vysledek.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Něco podobnýho to dělá mě, mám 1.6 16V, nicméně mě se to děje jen při studenym motoru a to jen někdy a je to tak, že kolem cca 1500 otáček, když na to na plno šlápnu, motor jen jakoby duní ale otáčky to prostě defakto nezvýší a je jedno jestli pojedu na 1,2 nebo 3, prostě to netáhne a najednou, z ničeho nic se to umoudří a najednou to vystřelí a pak už to za celou dobu jízdy nikdy neudělá, jediný co mi od tohodle pomůže je před jízdou to chvíli nechat běžet, pak to neudělá, nenapadá někoho, na co bych se měl zaměřit?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

mě diagnostika neřekla nic, protože všechno špatně :-)

- odpojení senzoru tlaku vzduchu a následně i lambda sondy problém téměř eliminovalo...

u mě je závěr snadný - jsou to obě čídla v háji. Až dorazí poštou, tak to vyměním a dám vědět....

u 1.6ky netuším, nicméně ono tyhlety kraviny většinou dělají čidla, senzory atpd....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 9 let později...

Ahoj, vítám Tě na Peugeot clubu :papa

Pochybuji, že Ti autor přispěvku odpoví - 9 let tady nebyl. 

Jen pro pořádek si prosím pročti pravidla fóra ohledně citací (bod č.5). Pokud chceš někoho konkrétního označit, tak napiš zavináč před jeho nick a dotyčnému dorazí notifikace. 

Taky je fajn si po sobě příspěvek přečíst  - telefon občas napíše něco úplně jiného :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...