Fx Odesláno 14. srpen 2005 Sdílet Odesláno 14. srpen 2005 Nevíte, kde v Praze/Ostravě a okolí by někdo stočil kotouče? Vzal jsem Oktávku na Sosnovou, kotouče jsou nový, ale dostaly dost čoud, takže je potřebuju trochu stočit... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 14. srpen 2005 Sdílet Odesláno 14. srpen 2005 Nedávno sem tu četl, že je to blbost. Buď je opotřebit běžně, nebo koupit nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pinďa Odesláno 14. srpen 2005 Sdílet Odesláno 14. srpen 2005 Původně zaslal: Fusion Nedávno sem tu četl, že je to blbost. Buď je opotřebit běžně, nebo koupit nový. Přečti si celý pokec : [upravil dne 14/8/05 Pinďa] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fusion Odesláno 14. srpen 2005 Sdílet Odesláno 14. srpen 2005 Původně zaslal: Ladis Stáčet kotouče nedoporučuju. Materiál kotoučů při stáčení se dost trhá od nože, vzniká dost hrubá povrchová struktura (ve výrobě to samozřejmně taky soustružily, jenomže to pak taky projde tepelnou úpravou). Pokud se povede stočit kotouč trochu rozumně (většinou 2/10 vyjdou solidně- opravdu solidně, ne považovat dejaký výtvor za solidný práci), tak takjaktak se za chvilku zvlní nestejnoměrným tepelným prohřátím před zvlněním. Pokud nekope hodně tak jezdit, pokud hodně tak koupit nové.. K tomu třepání a vybracím z kopce, mně udělal pneumatika malou bublinu (přední náprava) a při brždění z kopce to dělalo solidní mazec. [upravil dne 22.7.05 Ladis] Nevím no Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Fx Odesláno 14. srpen 2005 Autor Sdílet Odesláno 14. srpen 2005 Mně to nevibruje, ale píská a kotouče se sjely dost podivně, takže zkusím to stočení jako první možnost, a když to nevyjde, tak nové Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi Odesláno 14. srpen 2005 Sdílet Odesláno 14. srpen 2005 nechápu proč kotouče nestáčet, já jsem si to nechal udělat několikrát a nikdy jsem s tim neměl problémy, teda pokud by to snad stáčel nějakej antitalent. jen nelézt pod dovolenou mez! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bůček Odesláno 14. srpen 2005 Sdílet Odesláno 14. srpen 2005 Původně zaslal: Ladis Stáčet kotouče nedoporučuju. Materiál kotoučů při stáčení se dost trhá od nože, vzniká dost hrubá povrchová struktura (ve výrobě to samozřejmě taky soustružily, jenomže to pak taky projde tepelnou úpravou). To co tu píše původně Ladis neni až tak úplně pravda: pakliže se kotouč přetáčí ostrým nožem a při malých otáčkách (cca 100 ot/min) při co nejmenším posuvu,tak se materiál ani netrhá a drsnost povrchu neni o moc horší než z prvovýroby.Vím o čem mluvím ,protože jednak pracuju ve firmě kde se brzdové komponenty vyrábí a jednak jsem si doma na soustruhu už pár kotoučů přetočil, jinak pro informaci-kotouč kterej kope do pedálu brzdy nebo volantu při brždění má házivost cca od 0,07 výše a kotouč kterej je dobře přetočenej má 0,02-0,03, což je hodnota z prvovýroby.To že kotouč prochází tepelnou úpravou neni taky jistý-tepelnou úpravou prochází jenom některý kotouče,který jsou při teplotě cca 300stC nastříkaný kovovým práškem-povrchová úprava.Zbývající jsou jenom lakovaný popř.jenom konzervovaný. Takže pokud to přetočí někdo kdo to umí,tak v tom nevidím problém, hlavně ale síla přetočeného kotouče nesmí klesnout pod dolní mezní hranici-jak už zde bylo zmiňováno.Jinak já kotouče nepřetáčim-(jenom pro sebe),protože povrchová vrstva jetýho kotouče je jakoby kalená a dost na tom odchází nože a mě nebaví je pořád brousit. To? moje poznatky z výroby a přetáčení kotoučů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DjBoom Odesláno 15. srpen 2005 Sdílet Odesláno 15. srpen 2005 Dost blbý místo na šetření peněz. Kotouče stojej pár korun. Stáčet? Jedině nevětraný a stejně se mi to zdá jako nesmysl. Pokud chce někdo dovádět má si koupit vrtaný lépší ještě drážkovaný. Sice to trochu žere destičky ale kotouče se nezkroutěj Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 16. srpen 2005 Sdílet Odesláno 16. srpen 2005 Jen dotaz- podařilo se mi sjet destičky na kov a nevim, jestli mám koupit i nový kotouče, protože nevypadaj, že by jim něco bylo a zvlněný (moře) taky nejsou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zoby Odesláno 16. srpen 2005 Sdílet Odesláno 16. srpen 2005 no mám taky sjetý desky až na kov a ani mě nenapadlo, že bych při výměně desek nevymněnil kotouče dy? to stojí pár kč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DjBoom Odesláno 16. srpen 2005 Sdílet Odesláno 16. srpen 2005 Původně zaslal: Dundee Jen dotaz- podařilo se mi sjet destičky na kov a nevim, jestli mám koupit i nový kotouče, protože nevypadaj, že by jim něco bylo a zvlněný (moře) taky nejsou. Pokud v kotouči starý destičky vyžraly drážky tak je to lepší protože než si to sedne budeš mít nový destičky poloviční. Záleží na tom jak máš sjetý kotouče Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dundee Odesláno 17. srpen 2005 Sdílet Odesláno 17. srpen 2005 Tak mám kotouče nový, protože se mi vntřní deska při zabrždění před srnou kousla, takže kotouč je v háji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 17. srpen 2005 Sdílet Odesláno 17. srpen 2005 Kdysi dávno se někde objevil odkaz na orovnávání kotoučů přímo na autě, ale netuším, kdo to má, jestli to někdo vůbec nabízí. Von ten strojek na to byl poměrně drahej - na to jakou má naprd návratnost. Mám i dojem, že ta orovnávačka sama byla bruska, a ne nůž... a bylo by to i logické. Ale nevím, nechci si moc vymýšlet, nadto stejně rozumně orovnatelných kotoučů bývá málo, většinou je to spíš na výměnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.