hiphoper123 Odesláno 14. srpen 2005 Sdílet Odesláno 14. srpen 2005 Mam peugeota 205 a potreboval bych sehnat kolik ma byt kompresni tlak ve valcich. Je to napsany v ty knizce : Jak na to peugeot 205.-bohuzel ji nemama. jedna se o 1.9GTi. jsou tam 3 druhy motoru,tak bych je potreboval vsechny. diky za odpovedi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Butch Odesláno 14. srpen 2005 Sdílet Odesláno 14. srpen 2005 našel jsem XU9JA(/K) aka D6B - kompresni pomer by mel byt 9.6 XU9JAZ (DKZ) - komprese 9.2 XU9J1/L/Z (DFZ) - komprese 8.4 (to je asi nonGTi) [upravil dne 14/8/05 Butch] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 14. srpen 2005 Sdílet Odesláno 14. srpen 2005 Kompresní tlak a kompresní poměr jsou dvě naprosto odlišné věci... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Butch Odesláno 14. srpen 2005 Sdílet Odesláno 14. srpen 2005 to jsem se přehlédnul, ale třeba poměr je to co hiphoper chce:D Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi Odesláno 14. srpen 2005 Sdílet Odesláno 14. srpen 2005 když jsem měřil na svým autě, tak jsem měl kolem 11at a kámoš na gti měl kolem 13at. nevim jestli to tak má bejt, protože jsem to taky nikde nenašel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi Odesláno 14. srpen 2005 Sdílet Odesláno 14. srpen 2005 jo zapomněl jsem dodat oba vozy 1.9 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hiphoper123 Odesláno 14. srpen 2005 Autor Sdílet Odesláno 14. srpen 2005 no prave proto to potrebuju vedet. Delaj se 3 druhy tech 1.9GTi a podle ty kompese bych mel zjistit,jakej to vlastne vykon.Ja mam akorad knizku o 405 a tam je ta tabulka dots prehledna,tak to musi bejt i v ty knizce o 205. Je tam napsanej obsah motoru a pocet kW a pod tim je ten tlak napsanej .... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hiphoper123 Odesláno 14. srpen 2005 Autor Sdílet Odesláno 14. srpen 2005 jo a je to kompresní pomer. potreboval bych,kdyby jste mi napsali pocet kW a ten kompresni pomer. ty kW u tech motoru 1.9 jsou 75, 88, 94 .. diky moc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 14. srpen 2005 Sdílet Odesláno 14. srpen 2005 Až si přestaneš plést kompresní poměr a kompresní tlak, možná pochopíš, že touhle cestou se nikdy tomu typu motoru nedobereš ani největším omylem. Kompresní poměr je totiž konstrukční záležitost, a na motoru jej nemáš šanci bez rozebrání motoru na kousky jakkoliv změřit - a i po tom rozebrání bys s tím měl hodně velký problém - především ve změření objemu spalovacího prostoru. Kompresní tlak naopak změříš snadno, ale ten napoví jen a pouze to, nakolik je motor v pořádku. Samotné kompresní tlaky závisejí na všem možném, mj. na těsnosti kroužků, ventilů, a také třeba na stavu nabití baterie při měření a na kondici startéru. Takže že bys podle kompresních tlaků nějak určoval typ motoru, tak na to můžeš leda tak zapomenout. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Swallow Odesláno 14. srpen 2005 Sdílet Odesláno 14. srpen 2005 Původně zaslal: hiphoper123 no prave proto to potrebuju vedet. Delaj se 3 druhy tech 1.9GTi a podle ty kompese bych mel zjistit,jakej to vlastne vykon.Ja mam akorad knizku o 405 a tam je ta tabulka dots prehledna,tak to musi bejt i v ty knizce o 205. Je tam napsanej obsah motoru a pocet kW a pod tim je ten tlak napsanej .... Asi bude jednodušší se poohlédnout na motoru po typovém štítku.Třeba 88kW je motor XU9JAZ, štítek na motoru DKZ.Měřením kompresního tlaku to těžko zjistíš, jak Ti vysvětlil Oddie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 14. srpen 2005 Sdílet Odesláno 14. srpen 2005 Štítky se bohužel dají prohazovat či ztratit, takže to také není stopro - ale rozhodně je třeba skutečně štítkem začít. Další věc, na kterou je třeba se mrknout, je vnější výstroj motoru - třeba typ vstřikování apod., v tom bývají také malé odlišnosti, které někdy napoví. No a poslední věc je změření výkonu na brzdě - on totiž hodně starý a jetý motor beztak nebude mít původně udávaný výkon... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Crack Odesláno 14. srpen 2005 Sdílet Odesláno 14. srpen 2005 a jak se měří ten kompresní tlak?a nevíte někdo jaký tlaky má mít motor 1,1?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi Odesláno 14. srpen 2005 Sdílet Odesláno 14. srpen 2005 kompresi změříš uplně jednoduše, vymontuješ všechny svíčky, odpojíš kabely od stříkačky, to aby ti nelezlo palivo do válců a pak měříš každej válec zvlášt, zapojíš měřák místo svíčky a pak na pár sekund budeš startovat. měřák si můžeš udělat i doma, stačí stará svíčka do který vyvrtáš díru zespoda udělej závit na ventilek co se dávaj na kola, zezhora navařit trubičku a osadit manometrem. ten ventilek je tam, aby ti v tom zůstal měřenej tlak, aby sis to mohl změřit sám bez asistence. snad to tkhle stačí Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 15. srpen 2005 Sdílet Odesláno 15. srpen 2005 Pro benzíny je pro měření kompresních tlaků důležitá ještě jedna věc - musí být plně sešlápnutý plyn, aby byla plně otevřená škrtící klapka. Jinak já při měření tlaků odpojuju startér, a zapojuju si na něj kabel a tlačítko přímo pod kapotou - takže nemusím lítat nikam zapínat klíček, a nemusím nic odpojovat - zapalování je vypnuté... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.