MilanF1 Odesláno 2. srpen 2013 Sdílet Odesláno 2. srpen 2013 Před měsícem přestal fungovat ventilátor (nad nohama spolujezdce), jelikož mám \"okénkovou klimatizaci\", nevadí mi to (zatím). Nicméně měl jsem ho venku a spálil jsem se o hliníkový chladič, který je na něm Proměřil jsem kontakty a štáva tam jde. Rozebral jsem ho, nesmrdí. Namazal jsem místo, kde běžně vrže (píská) a dal zpět do auta. A on naskočil, ale druhý den opět nešel. Je pravdou, že se neotáčí úplně volně, je možné, že by byl zadřený? Případně sháním jiný Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 2. srpen 2013 Sdílet Odesláno 2. srpen 2013 Taky pěkný Ten můj byl promazaný na podzim, zatím stále funguje, i když si tu a tam už zase trochu prozpěvuje ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 2. srpen 2013 Autor Sdílet Odesláno 2. srpen 2013 Můj si zpíval na jaře, já to nereflektoval. Je ale zvláštní, že je rozpálení ... asi proto, že do něj jde proud Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest StibTo Odesláno 2. srpen 2013 Sdílet Odesláno 2. srpen 2013 No to urcite je. Jeste ze jsi ho vyndal taky se Ti to tam mohlo vznitit cert vi co tam okolo je za materialy ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 2. srpen 2013 Sdílet Odesláno 2. srpen 2013 Ak ma vo vseobecnosti elektronicke zariadenie viac nez 50-60 stupnov, nie je to celkom normalne a urcite to neprospieva jeho zivotnosti. Ak vylucime chybu konstruktera, tak je tam pravdepodobne nieco \"nacate\", pretazene.... Na samotny motor z vystupu regulatora idu sice dva vodice, ale do regulatora by mali ist tri. Ako si to rozbehol? Bolo to pripojene do povodneho konektora v aute, alebo na stole napajane z externeho zdraja (aku)? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 2. srpen 2013 Autor Sdílet Odesláno 2. srpen 2013 Ano, jdou tam 3. V jednom je 12V, ve druhém ve V měnily dle pohybu ovládače a třetí 0. Zkoušel jsem to na konektoru v autě. Nejdříve jsem koukal, zda dobře drží konektor, přihýbal jsem i kontakty, to nepomohlo. Pak jsem ho měl venku, namazal a pak jeden den fungoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Andreww Odesláno 2. srpen 2013 Sdílet Odesláno 2. srpen 2013 A čím jsi ho mazal? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
lukasko252 Odesláno 2. srpen 2013 Sdílet Odesláno 2. srpen 2013 si ho mal len tak napriamo skúsiť či sa točí len tak s káblami cez baterku a budeš vedeť či je pridretý alebo nie Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 2. srpen 2013 Autor Sdílet Odesláno 2. srpen 2013 Vzal jsem olejničku lukasko: napřímo? Vždyt jsem ho vyzkoušel na kabelech. Normálně fungoval, reagoval na ovládač (změna rychlosti) a v poloze vypnuto se stále otáčel - jako vždy. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 2. srpen 2013 Sdílet Odesláno 2. srpen 2013 si ho mal len tak napriamo skúsiť či sa točí len tak s káblami cez baterku a budeš vedeť či je pridretý alebo nie Ak motor napriamo, tak by som URCITE odpojil motor od toho polovodicoveho regulatora. EDIT: pre doplnenie, piny v konektore by mali byt nasledovne funkcie: - 2 kostra, vodic 2101 - 3 ovladanie otacok, vodic 1401 - 4 +12V z relatka, vodic 2201 [Edited on 2/8/13 14:03 by miroja] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 2. srpen 2013 Sdílet Odesláno 2. srpen 2013 ... Normálně fungoval, reagoval na ovládač (změna rychlosti) a v poloze vypnuto se stále otáčel - jako vždy... Tak potom by to mohli byt uhliky, rele ventilatora, nejaky iny konektor v ceste napajania ventilatora a mozno aj konektor medzi polovodicovym regulatorom a vlastnym motorom. Ci ten si tiez napruzil?. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hvezdon Odesláno 2. srpen 2013 Sdílet Odesláno 2. srpen 2013 Ahoj, skontroluj si toto relátko: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 5. srpen 2013 Sdílet Odesláno 5. srpen 2013 On ma podla vsetkeho model po facelifte, tam su realka inak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 5. srpen 2013 Autor Sdílet Odesláno 5. srpen 2013 Ano, mám po FL, mám tam myslím 8 relátek. Miroja: Víš, které to u mě je? Budeš to mít nejspíše stejně rozmístěné. [upravil dne 5/8/13 07:03 od MilanF1] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 5. srpen 2013 Sdílet Odesláno 5. srpen 2013 Malo by to byt v hornom rade relatok tretie z lava (vedla prerusovaca smeroviek - sedeho). Edit: Teda to rele na ventilator nie je sede, ja ho mam zelene Pre inspiraciu, nasiel som obrazok rozmiestnenia relatok po FL: [Edited on 5/8/13 08:45 by miroja] [Edited on 5/8/13 08:57 by miroja] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
abio Odesláno 5. srpen 2013 Sdílet Odesláno 5. srpen 2013 mněl jsem taky problém s ventilátorem nakonec to bylo jedno z tech hornich rele zelené, po sundani krytu rele byl mezi kontakty nanos nejakoho bordela smirkem jsem to ocistil a od te doby jede jak cert!!! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 5. srpen 2013 Autor Sdílet Odesláno 5. srpen 2013 Díky moc, zítra kouknu na relé. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 6. srpen 2013 Autor Sdílet Odesláno 6. srpen 2013 Koukám na relé, ale nic ... tedy na to vedle šedého ... na druhé zelené jsem nekoukal, uvařil bych se venku Ale on mi proud do ventilátoru jde ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
miroja Odesláno 8. srpen 2013 Sdílet Odesláno 8. srpen 2013 Ale on mi proud do ventilátoru jde ... Pisal si, ze privodny trojpinovy konektor na ventilatore je skontrolovany a je OK. Mas to overene, ze aj vtedy, ak sa ventilator netoci? Ak som spravne pochopil, tebe sa teda netoci ani na minimalne otacky ked mas regulator vetrania v stredovej polohe. Tak potom by som kontroloval - vlastny elektromotor, (uhliky) - elektronicku regulaciu pri motore ventilatora (studaky), pripadne spojenie regulator <-> elektromotor. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Matt666 Odesláno 13. srpen 2013 Sdílet Odesláno 13. srpen 2013 este by stalo za to skusit skontrolovat, ci nemas upchanu tu hadicku ktora odvadza skondezovanu vodu:myslim ja som ju mal na totalku upchanu a ked som mal auto vonku vecne mi to robilo problemi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.