progenx Odesláno 29. červenec 2013 Sdílet Odesláno 29. červenec 2013 Ahojte chlapy, mám Peugeot 406 2.0 HDI 80kw break a posledního půl roku mám problémy s s motorem. Když jedu nad 3000 otáček tak motor spadne do nouzového režimu a pak už nemůžu překročit 3000 otáček na jakýkoliv rychlostní stupeň taky to dělá když prudce zrychlím nad 3000 otáček. A když jsem to otestoval a trochu agresivně jsem přidal tak už přestal reagovat plyn zcela až auto chcíplo. Po vypnutí motoru zhruba na 3 minuty nastartuji a můžu jet dál. Na diagnostice mám chybu P0230 měl jsem to několikrát v servisu a nikde na to nemohli přijít. Byla vyměněna pumpa v nádrži dále regulátor vysokého tlaku a stále stejná chyba. Může mi někdo poradit. Byl bych moc vděčný. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dano406 Odesláno 29. červenec 2013 Sdílet Odesláno 29. červenec 2013 Dělá to vždy když tam máš těch 3t.ot., nebo se to projevuje nepravidelně,sporadicky? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
progenx Odesláno 29. červenec 2013 Autor Sdílet Odesláno 29. červenec 2013 Úplně vždycky ne asi tak z 80% a hlavně při rychlejším zrychlení a taky ten motor při vyšších otáčkách tak impulzně vrčí. Když zrychluji opravdu pomalu a velmi pozvolna tak to těch 3 tisíc otáček i přežije. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dano406 Odesláno 29. červenec 2013 Sdílet Odesláno 29. červenec 2013 A ještě taková blbá otázka. Rožne se kontrolka nouzového režimu? Pokud ano,tak zhasne po několika nastartováních sama? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
progenx Odesláno 29. červenec 2013 Autor Sdílet Odesláno 29. červenec 2013 Ano přesně tak, kontrolka se rožne a po několika nastartování pak zhasne. Jinak Auto je rok výroby 2003 a má najeto 200 tisíc. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dano406 Odesláno 29. červenec 2013 Sdílet Odesláno 29. červenec 2013 Taky jsem se s tím potýkal,nepravidelně a po výměně katu se už ten problém neobjevil .Neříkám že je to tím,ale měnil jsem ho protože už byl díravý a vlnovec před katem byl taky prasklý.Takže u mě to byl vadný vlnovec. Jinak zkus pročíst toto Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
progenx Odesláno 29. červenec 2013 Autor Sdílet Odesláno 29. červenec 2013 Tak jsem se na to díval a to co tam popisují si myslím že to tím není a hlavně tam není odezva zda problém už je vyřešen a jaká byla příčina. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dano406 Odesláno 29. červenec 2013 Sdílet Odesláno 29. červenec 2013 lud3k tam napsal poslední příspěvek cidlo nevim na pc nic neukazalo,poze nejaky spatny hodnoty vahu vzduchu. Jak se tady jiz psalo skusil jsem ji vyndat vycistit a pomohlo to.... jsem za to rad. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
progenx Odesláno 29. červenec 2013 Autor Sdílet Odesláno 29. červenec 2013 Jo že by to mohl být snímač tlaku? Tento? http://www.autokelly.cz/#|Y33buV4cvEnkJxvjhfNBp03MxRinFE8R8LtQvjoDJoK0kXHdamxQP7bufJewFz4L101cqLbb4bdPcdj1PFUZK52v6uhp6AafriVwH3t7wRbdkmwBQ/Yqjc1c+YvT3gD3fOWHhpRXRQ11jO40e3OjCsqWKiATZJWvdMmqYaEXnLjuYnUcVZZVNFDs37nN3cjitulx+ZUWQhLlB12ma9GXTg== [upravil dne 29/7/13 15:58 od progenx] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dano406 Odesláno 29. červenec 2013 Sdílet Odesláno 29. červenec 2013 Zelená - váha vzduchu Červená - snímač tlaku turba Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
progenx Odesláno 29. červenec 2013 Autor Sdílet Odesláno 29. červenec 2013 Výborně díky, podívám se na to, zkusím to vyčistit a dám vědět jaký je stav. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
progenx Odesláno 30. červenec 2013 Autor Sdílet Odesláno 30. červenec 2013 Tak snímačem tlaku turba to není. A pořád ten motor tak divně vrčí a nemá to tah. Teď to přežilo 3 tisíce otáček ale jak už jsem šlápl pedál na zem tak to skočilo do nouzového režimu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 30. červenec 2013 Sdílet Odesláno 30. červenec 2013 To souvisí s dodávkou paliva a ne s tlakem turba. Čidlo tlaku na railu je OK? jaký je tlak paliva v railu za jízdy, to si zkontroluj. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
progenx Odesláno 30. červenec 2013 Autor Sdílet Odesláno 30. červenec 2013 Dobře zjistím jaký je tlak na railu ale sám nevím které hodnoty jsou správné. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kublent-mx Odesláno 9. únor 2015 Sdílet Odesláno 9. únor 2015 Zdravím také řešim stejný problém už si stim nevim rady měnil jsem obě dně čidla na railu regulátor tlaku paliva na čerpadle a nic tak asi skusim vyměnit čerpadlo jinak pak už jen vstřiky :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
progenx Odesláno 10. únor 2015 Autor Sdílet Odesláno 10. únor 2015 Osobně si myslím, že to bude vstřikama ale kdyby se to podařilo rozchodit tím čerpadlem tak dej vědět díky . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kublent-mx Odesláno 25. únor 2015 Sdílet Odesláno 25. únor 2015 ok dam vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
X3M-miso Odesláno 25. únor 2015 Sdílet Odesláno 25. únor 2015 Ahojte mam podobny problem....robi to obcas, na diagnostike napise vysoky tlak turba cize to bude asi ten snimac ale chcel by som sa spytat ake by mal mat hodnoty? ked ho odpojim a pozriem ho na meraku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.