uulik Odesláno 12. srpen 2005 Sdílet Odesláno 12. srpen 2005 Zítra budu měnit sám na levém kole, mám prasklinu asi 6cm ke stredu.Nove desticky mám asi 5000 km je třeba nějaká úprava před namontování nových disků? (zbroušení destiček) Zvládnu sám nebo doporučujete servis,četl sem príspěvek od Pecanek a mam obavu z toho,co potkalo jeho. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Swallow Odesláno 12. srpen 2005 Sdílet Odesláno 12. srpen 2005 Sice nevím, co máš za auto, ale nic zvláštního na tom není, jedná-li se o kotoučové brzdy.Sundat kolo, třemen, destičky ( nebo obráceně, podle výrobce třmenů ), vytočit šrouby, které drží kotouč u náboje a s novým kotoučem a destičkami opět dát dohromady.Na šrouby použít pojistnou barvu, či tmel.To je asi tak všechno.Problém snad může být s některým zarezlým šroubem .Mimochodem, Ty chceš měnit jenom JEDEN kotouč?To není moc dobrej nápad . [upravil dne 12/8/05 Swallow] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uulik Odesláno 12. srpen 2005 Autor Sdílet Odesláno 12. srpen 2005 Jeden ne, mám objednaný oba,jeden se neprodává možná na vrakáči.Je pravda že je lepší koupit oba z jedné výrobní serie? Mám jeden venku na srovnání při nákupu,ven šel i bez sundání třmenů.Jde mi spíš o to,aby to nechytlo tu /lišej/ nebo nejaký jiný svrab co se chytá v servisech (některých) Mám Peg.405 1,9 nechlazený kotouče,od jaký firmy se dovím zítra cena 600kc kus.se značkou pro opotřebení.Dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Swallow Odesláno 12. srpen 2005 Sdílet Odesláno 12. srpen 2005 Původně zaslal: uulik Jeden ne, mám objednaný oba,jeden se neprodává možná na vrakáči.Je pravda že je lepší koupit oba z jedné výrobní serie? Mám jeden venku na srovnání při nákupu,ven šel i bez sundání třmenů.Jde mi spíš o to,aby to nechytlo tu /lišej/ nebo nejaký jiný svrab co se chytá v servisech (některých) Mám Peg.405 1,9 nechlazený kotouče,od jaký firmy se dovím zítra cena 600kc kus.se značkou pro opotřebení.Dík Když vyměníš kotouče, nejlíp i s destičkama, tak to chce cca.300km - 500km brzdit s citem, aby se \" zajely \" a pak už na to můžeš zvesela dupat.Ostatně, kdybys na to dupal od počátku, stejně by moc nebrzdily.Mě na 405SRI bez toho, abych sundal třmen ( Girling ), ven nešly, pravda, kotouče byly chlazený a tedy tlustější . Že jsou z jedné výrobní serie by měla být záruka, že jsou ze stejného materiálu, ale řek bych, že snad mají nějaký normy a měly by snad být kotouče jedné značky a typu stejné, a? je vyrobí kdykoli. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
uulik Odesláno 13. srpen 2005 Autor Sdílet Odesláno 13. srpen 2005 Dnes hotovo,práce na půl hodiny,včetně promazání kloubů na poloosách,spešl mazání na homok.klouby 50ká za 90ml. První tri,čtyri sešlápnutí syrové,další cesta městem OK. Akorát od 140 do155 se roztřese volant,měl sem docela nahnáno ale mám nové pneu UNIROYAL 175/70 R14 Doufam že pomůže převážení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Swallow Odesláno 13. srpen 2005 Sdílet Odesláno 13. srpen 2005 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.