ferinko2 Odesláno 20. leden 2016 Sdílet Odesláno 20. leden 2016 S tým na diagnostiku......ináč budeš len vyhadzovať peniaze za pokus - omyl.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 20. leden 2016 Sdílet Odesláno 20. leden 2016 určitě na DIA, Ale tipuju na problém na podtlaku nebo ventilu ovládání lopatek. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gormen Odesláno 23. leden 2016 Sdílet Odesláno 23. leden 2016 Co by měla hodit DIA ? Kontrolovat jaké jsou hodnoty tlaku na turbu , nebo myslíte že hodí přímo chybu ? Měřil jsme pouze přes OBD 2 nějaké veličiny a ukázalo mi to tlak na turbu při volnoběhu 790 ot. jen 0,97 bar... Je to možné ? V tahu se hodnoty pohybovaly okolo 2,47-2,55 bar ... pokaždé když sjem sešlápl plyn, tak právě dlouho trvalo než vzrostl tlak turba .. Takže řečeno jednoduše... Jak začal dle OBD stoupat tlak na turbu tak začal motor táhnout a táhnout...OBD je asi moc jednoduché na nějaké takové měření a kontroly, viďte ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MINI Odesláno 23. leden 2016 Sdílet Odesláno 23. leden 2016 tlak je ok,ten turbo efekt nie je okamzity Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Gormen Odesláno 26. leden 2016 Sdílet Odesláno 26. leden 2016 (upraveno) V tom případě mám aspoň radost z toho tlaku... Ale ta časová prodleva je třeba ještě více poznat při studeném motoru kdy trvá někdy fakt takových 5-10 vteřin kdy začne turbo tahat... Takže teď se budu soustředit na turbo a DIA... EDIT: Kluci, hoďte prosím ten návod... Budu Vám vděčný... Upraveno 26. leden 2016 uživatelem Gormen Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
michal99 Odesláno 6. březen 2016 Sdílet Odesláno 6. březen 2016 Ak by som mohol tak aj ja by som si poprosil navod 2.0 HDi 136 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ipkiss Odesláno 7. březen 2016 Sdílet Odesláno 7. březen 2016 Ak by bol niekto tak dobri, tak aj ja by som poprosil o ten navod ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 7. březen 2016 Sdílet Odesláno 7. březen 2016 Máte v SZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ratchet Odesláno 22. březen 2016 Sdílet Odesláno 22. březen 2016 Ahoj můžu taky poprosít o návod nejspíš mě to brzo čeká 2.0 RHZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autocross Odesláno 24. březen 2016 Sdílet Odesláno 24. březen 2016 Přátelé, můžu také poprosit o ten návod? Ne, že bych to nedokázal bez něj, ale aspoň uvidím, co mě čeká, protože na autě nevidím nic... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 25. březen 2016 Sdílet Odesláno 25. březen 2016 Kuk do SZ . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Michal11 Odesláno 10. duben 2016 Sdílet Odesláno 10. duben 2016 Ahoj prosím pěkně , taky o ten návod. Děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 10. duben 2016 Sdílet Odesláno 10. duben 2016 V SZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David156 Odesláno 18. květen 2016 Sdílet Odesláno 18. květen 2016 Ahoj taky prosim o ten návod na demontáž turba. Dik Včera mi auto chciplo,odtah. Diagbox píše chybu F4C4 Závada tlak motorového oleje. po nastartování za 3 vteřiny chcipne a objeví se kouř nad prostorem EGR nebo turba. Auto Peugeot 407 2,0RHR 218tkm. Egr měněn loni. Nevite někdo jak otestovat turbo přes diagbox při vypnutem motoru? Dik:) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
autocross Odesláno 18. květen 2016 Sdílet Odesláno 18. květen 2016 (upraveno) Nijak, motor se přidřel? Nebyl olej? Nebo ho sežralo turbo? Upraveno 18. květen 2016 uživatelem autocross Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
David156 Odesláno 19. květen 2016 Sdílet Odesláno 19. květen 2016 Oleje je porad stejne,auto nekourilo,nic proste jen chciplo. Ted to normalne nastartuje,za 3 sekundy chcipne a objevi se maly kour,tak jak s cigarety,taky uplne maly. Diagnostika nehlasi nic. Mam podezreni na elektriku, rozvodna jednotka BSM,odesla vam nekomu!? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jaraprcek Odesláno 19. červen 2016 Sdílet Odesláno 19. červen 2016 Ahoj,mohl bych poprosit o návod demontáže biturba 2.2 hdi? děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brizan Odesláno 26. červen 2016 Sdílet Odesláno 26. červen 2016 Můžu taky poprosit o návod demontáže turba pro 2.0 HDI 100KW? Děkuju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mico8311 Odesláno 16. červenec 2016 Sdílet Odesláno 16. červenec 2016 (upraveno) Mozem ties poprosit navod na turbo 2.0 100kw rhr automat 8311@azet.sk Upraveno 17. červenec 2016 uživatelem mico8311 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 17. červenec 2016 Sdílet Odesláno 17. červenec 2016 Poslané na mail Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.