HosekVM Odesláno 21. červenec 2013 Sdílet Odesláno 21. červenec 2013 Mám 307 SW, 2,0 HDI, 100 kW. Diagnostika mi ukazuje chybu P 1598, elektromagnetický ventil termostatu, zkrat na plus. Nevíte někdo kde ho mám hledat?, nebo nemáte schéma chladícího okruhu, popřípadě kolik asi stojí. Byl jsem v Peugeotu servise a tam mi řekli, že je to odpor. Tak jsem ho koupil za 600,- kč, vyměnil a prd. Tak nevím kdo je větší blb, jestli já, nebo ten prodavač? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
groovred Odesláno 21. červenec 2013 Sdílet Odesláno 21. červenec 2013 Nevim zda je to to co hledáš č.7 na obrázku, lepši by byl VIN Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HosekVM Odesláno 21. červenec 2013 Autor Sdílet Odesláno 21. červenec 2013 Díky moc. Snad to bude ono. Doufám jen, že tam v chladící soustavě nebude ještě nějaký jiný elektromagnetický ventil termostatu. VIN VF33HRHRH83411294. Někde píšou, že stojí kolem 1500,- a jinde až 6000,- Tak mi to je divé, jestli se baví všichni o tom samém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 21. červenec 2013 Sdílet Odesláno 21. červenec 2013 Řekl bych spíš že je to položka 5 a cena cca 4800,- elmag. ventil.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HosekVM Odesláno 21. červenec 2013 Autor Sdílet Odesláno 21. červenec 2013 No tak to jsi mě moc nepotěšil. Ale přesto moc dík za to schéma a za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 21. červenec 2013 Sdílet Odesláno 21. červenec 2013 Nemáš zač, asi jsi měl tuto závadu, že P1598.pdf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HosekVM Odesláno 21. červenec 2013 Autor Sdílet Odesláno 21. červenec 2013 Myslím že to je ono. Ještě se zeptám mechanika. Nevíš náhodou, co to může udělat? Já s tím jezdím už měsíc a zatím jsem neměl žádný problém. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 21. červenec 2013 Sdílet Odesláno 21. červenec 2013 Tento ventil je tam pro rychlejší zahřátí motoru, takže kritické by to být nemělo. Zkusil bych nejdříve sundat a znovu nasadit konektor na ventilu. Múže být na kontaktech přechodový odpor. Problém nemusí být ve ventilu, ale třeba i v kabeláži. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HosekVM Odesláno 21. červenec 2013 Autor Sdílet Odesláno 21. červenec 2013 Opravdu Ti moc děkuji za rady. Vyzkouším to. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 21. červenec 2013 Sdílet Odesláno 21. červenec 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Steve Wonder Odesláno 25. duben 2017 Sdílet Odesláno 25. duben 2017 @HosekVM pomohlo? Jelikož mám taky tento problém Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Steve Wonder Odesláno 26. duben 2017 Sdílet Odesláno 26. duben 2017 Měl někdo tento problém ??? bohužel mě hlasí chybu P1598 a drží nízké otáčky cca 700 až 800ot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Steve Wonder Odesláno 29. duben 2017 Sdílet Odesláno 29. duben 2017 Nikdo neřešil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Šalda Odesláno 29. duben 2017 Sdílet Odesláno 29. duben 2017 Ten samý problém má kamarád na 407 2.0Hdi, dosud jsme to ještě nevyřešily, dával tam nový termostat a nic, ale docela by to už rád měl vyřešený , snad někdo napíše co by s tím šlo dělat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Steve Wonder Odesláno 29. duben 2017 Sdílet Odesláno 29. duben 2017 taky to řesím na 407 2.0HDi zkusím v Peugeotu co mi řeknou doufám že nebudu muset měnit ten ventil co jsem četl tak cenovka kolem 5000kč docela pálka Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirastr Odesláno 8. červen 2017 Sdílet Odesláno 8. červen 2017 řeším to taky chyba 1598. Problém s kabeláží pravděpodobně není(u mně) , protože jsem odpojil ventil a objevila se chyba 1597 ...přerušen obvod. Takže je K.O. ten ventil. Na Citroen forum jsem četl, že je to poruchový a že už to tam dávno nedávaj. Údajně by mělo stačit vyměnit těleso termostatu za těleso nové cca 1000 Kč bez elmag. ventilu a v dia. zakázat hlášku, ale vyzkoušené to nemám. Každopádně když se to teď nehřeje tak tomu ten ventil nepřekáží a mělo by stačit zakázat hlášku přerušen obvod. Jak a zda to jde zakázat přes PP2000 zatím nevím. Vyzkouším v pondělí. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Libča Odesláno 8. červenec 2017 Sdílet Odesláno 8. červenec 2017 Mám tento problém taky u 407 a zajímalo by mě jestli se dá ten ventil nahradit za ventil bez elmag. je totiž levnější? Ale jestli to jde, pak bych potřeboval poradit jak se dá vyřadit ( jaký odpor do konektoru ) ten konektor, abych smazal hlášku P1598. Moc děkuji za radu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bteck92 Odesláno 7. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 7. prosinec 2017 Ahoj, Byl jsem v servise resit problem s [tusim] elektromagnetickym ventilem turba a vymena lozisek v zadnich kolech a xenonu, pri predavani mi relkli, ze auto hlasi chybu P1598. Do te doby se mi ale zdalo vse v poradku, nyni se ale motor zahriva hodne dlouho [cca 15 minut]. Jedna se o 407 2.0 HDI 2004. Vyresil jste to nekdo tou vymenou za termostat bez el.mag. ventilu? Diky Duri168 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.