only_one Odesláno 7. červenec 2013 Sdílet Odesláno 7. červenec 2013 Mám takové zvláštní symptomy Teplota chaldící kapaliny cestuje v takovém běžném provozu mezi 75-90°C ale dneska po delší cestě 300+ km po dálnici se teplota dostala skoro až ke 100°C obvykle pod plynem do kopce ale normální dálniční rychlost 120-130 na rovině zase teplota spadne i pod 80 a při zatížení zase zvyšuje. Dneska bylo teplo takže věnšjí teplota se na tom podepsala. V zácpně pa D1 při postrkování ale nepřekročila 90°C a sahara to udržele v pohodě. Stále řeším, že to auto je tekové dost líné oproti jiným 1,9Td a tohle bude asi jeden z výsledků. Taky jsem zjistil, ze chybí hadička vedoucí kamsi - viz foto z jiného auta. Ta hadička vedoucí pod sáním pravděpodobně patří na rozbočku podtlaku co je na příčce za sáním. JE to tak? A ovládá to studené starty? Přépadně k čemu tenhle kus je? Nějaké typy k tomu přehřívání? Drží vám teplota 1,9td na jedné teplotě a nebo taky se pohybuje? Kolik případně drží nebo kolik dosahuje max? [Edited on 7/7/13 20:25 by only_one] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
gronholmm Odesláno 7. červenec 2013 Sdílet Odesláno 7. červenec 2013 Nemáš cestu do prahy? Můžem porovnat jestli jedou stejně Jinak mě se občas taky trochu zvýí teplota ale přes 100 jsem se nedostal - pak mi jedou sahary jak o život Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stajgrpavel Odesláno 8. červenec 2013 Sdílet Odesláno 8. červenec 2013 jdou ti sahary ? na obe rychlosti ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radulo Odesláno 8. červenec 2013 Sdílet Odesláno 8. červenec 2013 Ahoj ja mám tiež 1.9td a mne sa zohrieva na 75-80 stupňov pri normálnej jazde a do kopca sa mi zahreje na 90-95 a potom mi to ide dole ale prevádzkovú teplotu mam 75-80 a na viac ho nezohrejem. Keď sa ti prehrieva skus vyčistiť okruch chladenia či neni zanesený alebo termostat. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
only_one Odesláno 8. červenec 2013 Autor Sdílet Odesláno 8. červenec 2013 v koloně sahara zapnula a vypnula a při postrkování to udrželo teplotu na 90 v pohodě. Ale až při jízdě při 130-140 pod plynem ta teplota vyletěla, což je prostě netradiční. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stajgrpavel Odesláno 8. červenec 2013 Sdílet Odesláno 8. červenec 2013 pod plynem me TDcko take nestihalo chladit.... hold to na takovou zatez neni stavene. tod muj nazor ;-) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
agresssor Odesláno 8. červenec 2013 Sdílet Odesláno 8. červenec 2013 Pokud auto v tomhle pocasi kdy je teplo drzis na 140-150 tak se zvysi teplota pac jak bylo zmineno neni to staveny na takovou zatez, a hlavne tam jsou blbe poskladane chladice, nejdriv cooler, pak klima, a pak je az chladic motoru coz je pekne na pytel..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.