jakub.seba Odesláno 2. červenec 2013 Sdílet Odesláno 2. červenec 2013 Ahoj, řešil jste někdo vyřazení imobilizeru u 106 1.5D s imobilizérem v klíči? Zatím sem našel jen, že se musí povolit rozváděcí kostka na vstřikovacím čerpadle a celý imobilizér z čerpadla odstranit a zaměnit za stop-ventil. Je nějaké snadnější řešení,např přes diag, nebo úprava zapojení elektriky? Předem díky za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
FiFa_cze Odesláno 2. červenec 2013 Sdílet Odesláno 2. červenec 2013 Myslím, že to jeden člen saxoclubu dělá za 3 tisíce Kdybys chtěl kontakt, tak můžu sehnat.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jakub.seba Odesláno 3. červenec 2013 Autor Sdílet Odesláno 3. červenec 2013 Raději bych si to odstranil sám... :-) Nějaký další rady, bo zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 3. červenec 2013 Sdílet Odesláno 3. červenec 2013 u laguny jsem si to odstranil sám ale je to zhruba 10 let zpět ,ono záleží co imobilizer blokuje . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.