Milan+ Odesláno 30. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2017 Dnes už těžko,když se fotí původnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 30. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2017 @Milan+ podívej se do jakéhokoliv návodu k montáži TZ a podle návodu se všechny spoje utahují momentovým klíčem. A šrouby co drží kouli v rámu TZ se např. u M12 utahují na 87 Nm. Jak psal někde na první stránce @kirkiz tak TZ je homologováno jako celek včetně koule takže se demontovat nemá. Nevím jak je to pokud by zakrývalo RZ ale ať pátrám v paměti jak pátrám tak většina dnešních vozů má RZ o dost výš než v nárazníku. Na jaře sem si dělal autorizaci na montáž TZ tak mi tady neříkej jak se to má dělat. Netvrdím že při montáži všechny spoje utahuju momenťákem ale zrovna kouli do rámu jo protože tam je to o držku když by se ty šrouby natáhli přetažením. Některé firmy dokonce po montáži spoje které jsou přístupné " plombují " barvou aby bylo na první pohled patrné jestli tam nedošlo k neodborné manipulaci která má samozřejmě vliv na trvání záruky. Netvrdím že jsem na TZ takový odborník jako @kirkiz ale pár už jsem jich namontoval takže vím o čem mluvím. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 30. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2017 O jednom autě vím. Fiat Brava, dokonce na STK je to psáno jako áčková závada. Ale koule je pevná, takže smůla. Milan+ a Vena garážmistr ohodnotil 2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 30. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2017 Mám pevnou kouli na dvou šroubech a mám ji sundanou. Vzhledem k tomu, že se používá jestli dvakrát do roka, nemusí tam strašit po zbytek doby... Milan+ ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 30. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2017 před 27 minutami, Vena garážmistr napsal: @Milan+ podívej se do jakéhokoliv návodu k montáži TZ a podle návodu se všechny spoje utahují momentovým klíčem. A šrouby co drží kouli v rámu TZ se např. u M12 utahují na 87 Nm. Jak psal někde na první stránce @kirkiz tak TZ je homologováno jako celek včetně koule takže se demontovat nemá. Nevím jak je to pokud by zakrývalo RZ ale ať pátrám v paměti jak pátrám tak většina dnešních vozů má RZ o dost výš než v nárazníku. Na jaře sem si dělal autorizaci na montáž TZ tak mi tady neříkej jak se to má dělat. Netvrdím že při montáži všechny spoje utahuju momenťákem ale zrovna kouli do rámu jo protože tam je to o držku když by se ty šrouby natáhli přetažením. Některé firmy dokonce po montáži spoje které jsou přístupné " plombují " barvou aby bylo na první pohled patrné jestli tam nedošlo k neodborné manipulaci která má samozřejmě vliv na trvání záruky. Netvrdím že jsem na TZ takový odborník jako @kirkiz ale pár už jsem jich namontoval takže vím o čem mluvím. Já tě nechci poučovat,pár kulí jsem známým taky namontoval a stačilo stk zápis, hotovo,žádný papír o odborné montáži,ne jako jsi tady před chvilkou střílel cenu co by to stálo a pak si třeba přizpůsobil cenu svoji,tak to teď působí. Barevné spoje na šroubech se praktikují všude, kde se pohybuje více lidí ve firmě,taky to máme při stavbě cnc strojů ,je to jen vnitropodniková záležitost,že už to někdo utáhl,záruku na tohle nikdo neuhraje. Samo sebou,koule je homologována jako celek,ona snad k tobě přijde smontovaná? Takže do kastle moment,první montáž také a pak už je to každému jedno. Jináč o demontáži to vyhláška říká jasně a ne žádný ženský. Tak se nerozčiluj,že máš certifikát.Jináč na trhačce,když se to zkouší,tak se také musí vše utáhnout na moment a pokud to máš v ruce,tak od prvního dosednutí už víš o kolik jsi třeba otočil a další zkoušky se fičí naostro. Myslíš ,že technik ze zkušebny DEKRY, zaplacený to kontroluje. Přijede, odpálí se to a jede on-line na netu doma za těžký peníz. Jen nevím kolik už to je kmitů,ale je to cca na tři,čtyři dny. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
landys_cz Odesláno 30. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2017 před 5 hodinami, Vena garážmistr napsal: Zajímalo by mě jak moc daleko jsem od skutečné ceny. Na 5008 to vyšlo lehce přes 10. Soupravy různých tažných zařízení a různých elektroinstalací znám, dlouho jsem sháněl sám. Nikdy jsem se ale nedostal pod 8. U BMW či Fabie právě nebyl problém komplet za 3500. Kamarád to slíbil udělat s potřebnými papíry a pak se toho zalekl, takže nerad, ale musel jsem si Peugeotu. Samozřejmě, že měli vícenáklady a byly i nějaké ty reklamace, ale funguje to. Trošku nevzhledně vyřízli nárazník... Jen mám velký problém v tom, že koule je asi o 8 cm výš, než na jiných autech a tak při vyjíždění z garáže rvu zadní lampy u přívěsů a i jinak karavan za tím vypadá dost nepřirozeně. To už jako reklamaci neuznali, prý je výška normální. Kdo ví, třeba mám nestandardně vysoký zadek... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 30. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 30. prosinec 2017 To by jsi si musel vyžádat montážní podmínky přímo v Pežo,jak mají stanovenou výšku pro kouli,třebas docela známá firma ze slovače ,když potřebuje udělat tažák,tak za zapůjčení auta tu kouli po homologaci dodala,myslím Galia. Ze škodovky to jsou elaboráty na několik stovek stran co se musí splnit. A za další tam pak jsou i zaruční podmínky na auto,pokud se montuje jinde než u prodejce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JVT Odesláno 2. leden 2018 Sdílet Odesláno 2. leden 2018 Tak se na to tady chlapci koukám jak Vás provokuje má narážka o ženské ruce která utahuje kouli u tažného. Myslel jsem, že tu nadsázku pochopíte. Nu což, příště použiji přesné znění zákonů a vyhlášek. Jak na tu debatu koukám, tak se tady zase schyluje k napadání. No u toho já být nemusím. Čau Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 27. leden 2018 Sdílet Odesláno 27. leden 2018 Chtěl bych dát tažné zařízení na 5008mu. Montoval jste ho někdo v poslední době? Zajímala by mě orientačně cena, než začnu hledat. Klidně i cenu z autorizáku. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
landys_cz Odesláno 27. leden 2018 Sdílet Odesláno 27. leden 2018 Psal jsem cca 10.000. radim.1008 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 27. leden 2018 Sdílet Odesláno 27. leden 2018 Můžeš prosím tě hodit fotku jak to vypadá s tím vozejkem? A kouli máš pevnou nebo bajonet? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 27. leden 2018 Sdílet Odesláno 27. leden 2018 před 4 hodinami, radim.1008 napsal: Chtěl bych dát tažné zařízení na 5008mu. Pokud máš parkovací senzory ber bajonet, zrovna v pátek jsem řešil pevné TZ na 5008, které viděli senzory. Každému to říkám, ale lidi si nedaji poradit. Už se mi to stalo i u C4 a C4 Grand Picasso. Jediné řešení je potom demontovat kouli tažného. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 27. leden 2018 Sdílet Odesláno 27. leden 2018 Mám, právě proto o bajonetu uvažuji. Koule nemusí být na zadku trvale vystavena. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 27. leden 2018 Sdílet Odesláno 27. leden 2018 (upraveno) @radim.1008 pokud chceš TZ abys mohl tahat vlek " okolo baráku " tak bych ho spíš dal na 306. Na 5008 TZ 4300 Kč ( bajonet 8300 Kč) elektrika originální 4200 Kč na 306 TZ 3000 Kč ( bajonet 4100 Kč) elektrika 500 Kč rozdíl v maximální váze vozíku je 400 Kg kdy 5008 může táhnout bržeděný 1800 kg a 306 1400 kg. Práce na 306 bude o hodně jednodušší protože té stačí obyčejná elektrika natahaná z lampy přímo do zásuvky. Prosím Tě jsou to jen zhruba orientační ceny abys měl představu jaký tam může být rozdíl v ceně. Upraveno 27. leden 2018 uživatelem Vena garážmistr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 27. leden 2018 Sdílet Odesláno 27. leden 2018 (upraveno) Jasný, nejsi první, kdo mi to takhle říká, ale u 5008 je předpoklad, že bude v baráku dýl než 20ti letá 306ka. Navíc mám na ní rád zadní nápravu. Díky za nástin cen. Upraveno 27. leden 2018 uživatelem radim.1008 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milan+ Odesláno 27. leden 2018 Sdílet Odesláno 27. leden 2018 No od galia máš bajo za cca 5000 a svc 4500 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
radim.1008 Odesláno 27. leden 2018 Sdílet Odesláno 27. leden 2018 https://www.svcgroup.cz/tazne_zarizeni/peugeot/5008/2058?gclid=EAIaIQobChMI6sHEkNH42AIVQrHtCh1EcwifEAkYASABEgLRf_D_BwE Za tuhle cenu by to šlo. Akorát mám na auto do července záruku. Tu musím vyzkoumat, jestli můžu dát kouli mimo Peugeot. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 27. leden 2018 Sdílet Odesláno 27. leden 2018 Můžeš, tohle upravuje tzv. Bloková vyjímka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 27. leden 2018 Sdílet Odesláno 27. leden 2018 https://www.vaseautodoplnky.cz/tazne-zarizeni-pro-peugeot-5008-od-2009-typ-vertical-autohak-f37v/ Tenhle typ jsem použil já k ukázkové ceně . Je to takové míň viditelné řešení než ten od SVC navíc má větší nosnost i když u TZ je počítána max. váha na nejvyšší specifikaci auta a ta se odvíjí od motorizace a dalších jiných hodnot. Jasně že chápu že počítáš s tím že 5008 bude sloužit déle než 306. Ale třeba tady u nás má 5008 starosta a taky chtěl TZ možná 2-3 roky zpět. a když zjišťoval co a jak tak si raději koupil ještě jedno auto tuším že Punto které TZ mělo a tvrdil že ho to vyšlo + - stejně jako nechat namontovat TZ na 5008 hlavně ale on to potřeboval na časově omezenou dobu když rekonstruoval chalupu. Takže když rekonstrukci dokončil tak Punto s TZ poslal do světa. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 27. leden 2018 Sdílet Odesláno 27. leden 2018 radim.1008: koukni do svého TP, kolik máš opravdu povolenou hmotnost přívěsu. Mám tady ceníky z roku 2010 a pro 1,6 HDi se tam uvádí 1000 až 1250 Kg. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.