reprema Odesláno 25. červen 2013 Sdílet Odesláno 25. červen 2013 Zdravím členov fóra, problém - kvapká mi z nádržky na aditivum. Je to síce možno 10-20 kvapiek za noc, no znepokojuje ma to. Neviem identifikovať miesto odkiaľ to kape. Auto má 145 000 km, neviem, či bol menený FAP filter, či bolo dopĺňané aditivum, ani jeho množstvo. Zamyslieť sa nad 1.doplnením aditiva 2.výmenou nádržky (je to iba nádržka, alebo je v nej pytlík s aditivom?) Poraďte Zatiaľ ďakujem Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 25. červen 2013 Sdílet Odesláno 25. červen 2013 1. to budeš muset, včetně nastavení diagnostikou, že jsi ho tam dolil 2. se musíš podívat, kde to teče (to by ses musel ohnout - citát z Marečku...). Což myslím vážně, kapání aditiva není typická závada, jaká by se dala řešit přes počítač. Asi jsi chytil kámen a něco je poškozené. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reprema Odesláno 25. červen 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. červen 2013 zohol som sa , no aj tak som to miesto nenašiel .... par kvapiek som našiel na vrchnej časti nádržky od kolesa... Tvoja odpoveď znamená, že by som asi mal uvažovať o výmene celej nádržky s aditívom ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 25. červen 2013 Sdílet Odesláno 25. červen 2013 Moje odpověď především znamená, najít kde to teče, abys neměnil zbytečně. Jsi si jist, že je to aditivum a ne stékající voda od kaluže? Následná výměna je snadné řešení, možná taky lepit, utěsnit??? Nejprve najdi problém, případně odkloň nádržku, podívej shora, očisti hadrem, atd. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
reprema Odesláno 25. červen 2013 Autor Sdílet Odesláno 25. červen 2013 som si istý že je to aditivum.... červenkatá viskózna kvapalina.... súhlasím, nájsť problém ... ... pokiaľ by bola prasknutá nádržka, je jej amen? treba meniť ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ulipik Odesláno 25. červen 2013 Sdílet Odesláno 25. červen 2013 Čemu říkáte aditivum? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elton Odesláno 26. červen 2013 Sdílet Odesláno 26. červen 2013 To je taková sr.čka, která se při tankování vstříkne do nádrže a slouží ke snížení teploty hoření sazí při regeneraci fapu. [upravil dne 26/6/13 12:28 od elton] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 26. červen 2013 Sdílet Odesláno 26. červen 2013 Eltone, to snad ne? Aditivum, které dáváš do nádrže s palivem slouží k něčemu jinému, než aditivum, které slouží k regeneraci FAP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 26. červen 2013 Sdílet Odesláno 26. červen 2013 elton odpověděl správně, v tomto případě se jedná o snížení zápalné teploty sazí. Je otázka, jak tomu tedy budeme říkat, EOLYS, CERIN, nebo prostě aditivum pro FAP. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 26. červen 2013 Sdílet Odesláno 26. červen 2013 já jen upřesňoval, že to není to aditivum, co přidáváš při tankování do paliva a má zlepšit jeho vlastnosti (mazivost, lepší rozprášitelnost, antikorozní účinky). obecně tedy aditivum = přísada. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
elton Odesláno 26. červen 2013 Sdílet Odesláno 26. červen 2013 ono se samo vstříkne do nádrže při tankování, právě z té nádržky u palivové nádrže. Vydrží asi +- 100 tisíc km, pak se doplňuje. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 27. červen 2013 Sdílet Odesláno 27. červen 2013 Jojo, ono se tam stříkne podle toho kolik jsi natankoval obvykle do pár minut po natankování. Obecně bys měl tankovat víc než 10 litrů a nejezdit do dna , když tankuješ míň, může se ti stát, že tam žádné aditivum nepřidá anebo když je to na hraně, tak tam může naprskat větší koncentraci. Ani jedno není optimální. Všechny ty řešení spalování pevný částic jsou na prd, co ale naděláme. Mě by se líbila možnost vyvolat regeneraci ručně, když vím, že prostě pojedu vyšší rychlostí pod zátěží pár minut nebo desítek minut, tak to tomu systému prostě řeknu. Myslím, že někteří japonci to tak mají. [upravil dne 27.6.2013 11:14 od Pacho69] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
fatboy605 Odesláno 4. listopad 2013 Sdílet Odesláno 4. listopad 2013 Jak prosím poznám,že ta aditiva je potřeba doplnit? Řekne si o to auto samo,nebo musím do servisu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pacho69 Odesláno 4. listopad 2013 Sdílet Odesláno 4. listopad 2013 Auto ti řekne, že bys měl doplnit - je to warning palubního počítače. Nádržka by měla vydržet cca 120tis, při 60tis se dělá kontrola. Přesnou informaci ukáže diagnostika. Nádržka se dá dolít svépomocí - na diskuzích jsou postupy - je potřeba jen správné aditivum. Pokud se ti už ale rozsvítí kontrolka, pouhé dolití nestačí, je třeba hlášení vymazat z diagnostiky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 4. listopad 2013 Sdílet Odesláno 4. listopad 2013 Někdy je v nádržce čidlo, a někdy to počítač pouze odečítá od plného množství. U 5008 to bude spíše druhý způsob. Takže záleží, zda auto nebylo stočené, zda neuniklo aditivum, zda po dolití aditiva dotyčný nastavil na počítači opět plné množství. Doporučuji obrátit se na nejmenovaný servis v Zábřehu (až tam s něčím pojedeš). Oni mohou kouknout do nádržky a mohou vyčíst, jaký je stav v počítači. Netrvá to dlouho a nestojí to moc. Za normálních okolností, tedy pokud do toho nikdo nerýpal, tak ti auto bude hlásit, až bude málo aditiva, něco jako \"FAP aditive level low\". Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spady Odesláno 3. červen 2015 Sdílet Odesláno 3. červen 2015 Někdy je v nádržce čidlo, a někdy to počítač pouze odečítá od plného množství. U 5008 to bude spíše druhý způsob. Takže záleží, zda auto nebylo stočené, zda neuniklo aditivum, zda po dolití aditiva dotyčný nastavil na počítači opět plné množství. Doporučuji obrátit se na nejmenovaný servis v Zábřehu (až tam s něčím pojedeš). Oni mohou kouknout do nádržky a mohou vyčíst, jaký je stav v počítači. Netrvá to dlouho a nestojí to moc. Za normálních okolností, tedy pokud do toho nikdo nerýpal, tak ti auto bude hlásit, až bude málo aditiva, něco jako \"FAP aditive level low\". Zdravím a kde je ta nadržka na to aditivum u Peugeotu 5008 Vdaka za info Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dodo1976 Odesláno 4. červen 2015 Sdílet Odesláno 4. červen 2015 V zavazadlovém prostoru: Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PetoD3 Odesláno 4. červen 2015 Sdílet Odesláno 4. červen 2015 (upraveno) V zavazadlovém prostoru: pug.jpg To je nadrzka na AdBlue. Na aditivum do FAPu by mala byt pred pravym zadnym kolesom, ale obavam sa ze bude tmava a nebude vidno hladinu. Ten druhy obrazok je z ineho fora. Upraveno 4. červen 2015 uživatelem PetoD3 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
spady Odesláno 4. červen 2015 Sdílet Odesláno 4. červen 2015 To je nadrzka na AdBlue. Na aditivum do FAPu by mala byt pred pravym zadnym kolesom, ale obavam sa ze bude tmava a nebude vidno hladinu. Ten druhy obrazok je z ineho fora. Vdaka páni....za obrazky a popis..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vaci30 Odesláno 26. červen 2015 Sdílet Odesláno 26. červen 2015 Dobry den panove, mam 5008-ku teprve mesic a tak se s ni spise zzivam a sonduji co kde je a co si kde mam hlidat. Motorizacne 1,6 HDi, 6-ti kvalt. Celou dobu jsem jezdil s benzinovym motorem a tak jsem otazku nejakeho adetiva resit vubec nemusel. Proto se na Vas obracim a chtel bych trosku poradit Kdyz jsem se dival na net, tak znacek a barev adetiva je mraky - doporucujete nejake nebo naopak nektere vubec nebrat. A z toho co jsem tu ted cetl, pochopil jsem dobre, ze u 5008 je nadobka na adetiva pro FAP (filtr pevnych castic) nekde v zavazadlovem prostoru a pokud v ni dojde, tak si auto samo rekne ze chce dolit? A adetivum do nafty se tedy leje normalne pri koupi plne nadrze primo pri tankovani do ni? Dekuji za odpovedi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.