Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

VRCHNY KRYT MOTORA versus Kuna


donald75

Recommended Posts

Pani chcem sa vas opýtať mal som navštevnika v motore pravdepodobne nejaku štvornohu zmiju /asi kuna/ a vykusala mi komplet čo sa dalo z VRCHNÉHO KRYTU MOTORA /00000137A8/ a načala aj kryt vzduchoveho filtra na pravej strane chcem sa opýtať je potrebný ten VRCHNY KRYT MOTORA alebo ho tam nemusím mať? popripade či neviete o nejakom náhradnom za rozumnu cenu dakujem

ps našťastie som zatial nezistil prehriznutie nejakeho káblika !!!

[upravil dne 23/6/13 20:31 od donald75]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 měsíců později...
na kuny jsou spreje, nebo chomáč lidských vlasů pod kapotou prý taky pomůže

dekl motoru je nepotřebný, dá se jezdit bez něho

dakujem tak to teda pre istotu idem dať dole zhodiť ten kryt

Ak myslíte ten horný kryt motora, tak ten by som radšej preč nedával. Totiž práve tento kryt je určený proti zatekaniu dažďovej vody na motor. No a zatekanie je považované za kľúčový dôvod degradácie rozvodového remeňa.

Viď napr. tu: http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=85360

Citujem: No1 reason for cambelt failure on a Citroen c8, Peugeot 807 or fiat Ulysses is water ingress in through the scuttle panel. The water pools in the centre of the engine, which is also where the injectors are located. Over time this causes the injectors to seize into the cylinder head and also the cam belt to rust. This is a documented fault; so much so that fiat now sell a cover that supposedly stops the cam belt getting wet.

An easy way of showing that the cambelt failure is caused by a design fault on the car is that the same 2.2 hdi engine is fitted into Peugeot 607s and Citroen c5s neither of these vehicles has premature cambelt failure or seized injector issues

Dokonca som našiel prípad, keď Peugeot vymenil motor po poruche spôsobenej roztrhnutým remeňom práve na základe argumentácie založenej na vniknutí vody do priestoru rozvod. remeňa: http://www.peugeotcentral.co.uk/ftopic-4646.html&postdays=0&postorder=asc&&start=30

K roztrhnutiu remeňa podľa info v diskusiách dochádza pri oveľa menšom nájazde, ako je bežné. Ten remeň nevydrží ani do predpísaných 160 tis. km.

Peter

post-50418-14109634651456_thumb.jpg

[Edited on 21/12/13 14:08 by PeterNR]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 6 let později...

Zdar obnovim toto tema, uplne se mi rozpadl tento kryt motoru co ma na obrazku Peter.  Dokazal by mi nekdo zjistit nejake cislo, nebo odkaz kde ho koupit? 

Mam motor RHK 88kw. Predtim jsem mel v 407 RHR 100KW, tak byl ten klasicky plastovy kryt. Sel by kryt z RHR na RHK, ty motory by meli byt stejne. Jen nevim jestli se do 807 vleze pod kapotu... Ma nekdo odzkousene?  

Kdyby nekdo prodaval kryt motoru na RHK z okoli Kolina tak koupim...

Upraveno uživatelem Lukas.407
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Proč ne účel to splní. Ten kryt tam je důležitý aby nezatékalo při dešti na motor protože jak se tam dostane voda tak jsi bez šance dostat ven vstřiky nebo žhavky co mě říkal jeden moudrý člověk. 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...