donald75 Odesláno 23. červen 2013 Sdílet Odesláno 23. červen 2013 Pani chcem sa vas opýtať mal som navštevnika v motore pravdepodobne nejaku štvornohu zmiju /asi kuna/ a vykusala mi komplet čo sa dalo z VRCHNÉHO KRYTU MOTORA /00000137A8/ a načala aj kryt vzduchoveho filtra na pravej strane chcem sa opýtať je potrebný ten VRCHNY KRYT MOTORA alebo ho tam nemusím mať? popripade či neviete o nejakom náhradnom za rozumnu cenu dakujem ps našťastie som zatial nezistil prehriznutie nejakeho káblika !!! [upravil dne 23/6/13 20:31 od donald75] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Haryk Odesláno 23. červen 2013 Sdílet Odesláno 23. červen 2013 nic neříkající název Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
donald75 Odesláno 23. červen 2013 Autor Sdílet Odesláno 23. červen 2013 to nik mi nevie poradiť????? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 23. červen 2013 Sdílet Odesláno 23. červen 2013 na kuny jsou spreje, nebo chomáč lidských vlasů pod kapotou prý taky pomůže dekl motoru je nepotřebný, dá se jezdit bez něho Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 23. červen 2013 Sdílet Odesláno 23. červen 2013 Zleste z toho lustru donalde.....a dopňte si motorizáciu:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
donald75 Odesláno 24. červen 2013 Autor Sdílet Odesláno 24. červen 2013 na kuny jsou spreje, nebo chomáč lidských vlasů pod kapotou prý taky pomůže dekl motoru je nepotřebný, dá se jezdit bez něho dakujem tak to teda pre istotu idem dať dole zhodiť ten kryt Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PeterNR Odesláno 21. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2013 na kuny jsou spreje, nebo chomáč lidských vlasů pod kapotou prý taky pomůže dekl motoru je nepotřebný, dá se jezdit bez něho dakujem tak to teda pre istotu idem dať dole zhodiť ten kryt Ak myslíte ten horný kryt motora, tak ten by som radšej preč nedával. Totiž práve tento kryt je určený proti zatekaniu dažďovej vody na motor. No a zatekanie je považované za kľúčový dôvod degradácie rozvodového remeňa. Viď napr. tu: http://www.honestjohn.co.uk/forum/post/index.htm?t=85360 Citujem: No1 reason for cambelt failure on a Citroen c8, Peugeot 807 or fiat Ulysses is water ingress in through the scuttle panel. The water pools in the centre of the engine, which is also where the injectors are located. Over time this causes the injectors to seize into the cylinder head and also the cam belt to rust. This is a documented fault; so much so that fiat now sell a cover that supposedly stops the cam belt getting wet. An easy way of showing that the cambelt failure is caused by a design fault on the car is that the same 2.2 hdi engine is fitted into Peugeot 607s and Citroen c5s neither of these vehicles has premature cambelt failure or seized injector issues Dokonca som našiel prípad, keď Peugeot vymenil motor po poruche spôsobenej roztrhnutým remeňom práve na základe argumentácie založenej na vniknutí vody do priestoru rozvod. remeňa: http://www.peugeotcentral.co.uk/ftopic-4646.html&postdays=0&postorder=asc&&start=30 K roztrhnutiu remeňa podľa info v diskusiách dochádza pri oveľa menšom nájazde, ako je bežné. Ten remeň nevydrží ani do predpísaných 160 tis. km. Peter [Edited on 21/12/13 14:08 by PeterNR] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 2. červen 2020 Sdílet Odesláno 2. červen 2020 (upraveno) Zdar obnovim toto tema, uplne se mi rozpadl tento kryt motoru co ma na obrazku Peter. Dokazal by mi nekdo zjistit nejake cislo, nebo odkaz kde ho koupit? Mam motor RHK 88kw. Predtim jsem mel v 407 RHR 100KW, tak byl ten klasicky plastovy kryt. Sel by kryt z RHR na RHK, ty motory by meli byt stejne. Jen nevim jestli se do 807 vleze pod kapotu... Ma nekdo odzkousene? Kdyby nekdo prodaval kryt motoru na RHK z okoli Kolina tak koupim... Upraveno 2. červen 2020 uživatelem Lukas.407 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 2. červen 2020 Sdílet Odesláno 2. červen 2020 nový bude dost drahý, to si piš--vrakoviště bude rozumnější Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jarokare Odesláno 2. červen 2020 Sdílet Odesláno 2. červen 2020 @ozzy56 máš recht , novej stojí cca 3.500,- Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ferinko2 Odesláno 2. červen 2020 Sdílet Odesláno 2. červen 2020 Pod kapotu P807 kryt motora RHR nevlezie.....prekáža motorček stieračov. Vlastná skúsenosť na C8 Lukas.407 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 3. červen 2020 Sdílet Odesláno 3. červen 2020 před 13 hodinami, jarokare napsal: @ozzy56 máš recht , novej stojí cca 3.500,- Tak to je uplne mimo realitu. jedine vrakac Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 3. červen 2020 Sdílet Odesláno 3. červen 2020 před 13 hodinami, ferinko2 napsal: Pod kapotu P807 kryt motora RHR nevlezie.....prekáža motorček stieračov. Vlastná skúsenosť na C8 Diky, myslel jsem si to, ono tam opravdu neni moc mista Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 3. červen 2020 Sdílet Odesláno 3. červen 2020 Obvolal jsem asi 5 mist kde prodavaj dily z techto aut a nikdo to na aute ani nevidel... takze to vypada, ze po par vyndanich se to kazdemu rozpadlo a vyhodil to... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lukas.407 Odesláno 3. červen 2020 Sdílet Odesláno 3. červen 2020 Tak jsem se rozhodl pro kurz mladeho modelare, vzal jsem hlinikovou pasku a tvoril. ja mel hlavne ty kraje v haji... do auta to budu davat zitra. Snad mi to neshori... na fotce to tak moc nevypada, ale kopiruje to co nejvice vsechny zakriveni... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vena garážmistr Odesláno 3. červen 2020 Sdílet Odesláno 3. červen 2020 Proč ne účel to splní. Ten kryt tam je důležitý aby nezatékalo při dešti na motor protože jak se tam dostane voda tak jsi bez šance dostat ven vstřiky nebo žhavky co mě říkal jeden moudrý člověk. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.