Numan Posted August 7, 2005 Share Posted August 7, 2005 Ahoj mam 406 2l Hdi r.v.99. obcas se mi při jizde stane, ze motor najednou strati vykon a jde vytocit jen do 2500ot. Vypada to jako by prestalo jit turbo. Nejcasteji se to stava při 2000ot. Když motor zhasnu a zase nastartuju tak je zase vsechno v pohode. Na diagnostice jsem byl a na nic neprisli. Nevim cim to je prosim poradte dik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rebik Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Změřit váhu vzduchu a pokud bude v pohodě, zkontrolovat ventil tlaku u turba, následně turbo.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ladis Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Pokud nejde do otáček, bych skouknul množství oleje. Pokud je málo oleje, je hlídán tlak oleje při vyžších otáčkách. Pokud není dostatečný tlak, tak motor víc nevytočíš. To že špatně táhne, jak psal Rebik, plus ještě bych to rozšířil o čidla. Nejenom čidlo plnícího tlaku turba, ale veškerej ten elektrickej ansábl kolem. Turbo bych nechal jak oposlední věc. Jako borcovi, na Passatu (B) že mu to špatně táhne. V autorizovaném servisu změřily nízký plnící tlat turba, navrhly výměnu za nové (50 000). Přijel a závada byla špatné čidlo v sací soustavě, které spolu s plnícím tlakem dává sygnály do řídící jednotky... Ale nejspíš bych šáhnul na tu váhu vzduchu.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Numan Posted August 8, 2005 Author Share Posted August 8, 2005 oleje mam dost na to uz jsem koukal mrknu na ty cidla zatim dik Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hics Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 A nerosvěcí se ti náhodou při snížení výkonu signalizace diagnostiku motoru? Nemám to ověřeno - je to jen z doslechu po netu, ale stávalo se, že vozíky s HDi z prvních serií měli ještě pár bugů ve firmware ECU - dělalo to něco podobnýho. Poprej se u autorizovaného servisu. Údajně by za nějakou pomenší částku byli schopni data přepsat novějšími. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Milhaus65 Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Přepsat soft v ŘJ za novější lze, z vlastní zkušenosti trochu přitvdí chod motoru, mírně snížená spotřeba paliva. Pozor na chip, smaže ho. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hics Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Ale to že smázne chipováním upravená data víme Kam by se taky jinak nalila nová data, než na místo upravených původních? Spíš jde o to, jestli za tu chybu může bug v prvotním software. Tech chyb bylo víc. Např se radí přikostřit solovym kabelem stínění od potenciometru plynu a natahat nový zemnící vodiče od snímačů teploty, otáček, plnění a váhy vzduchu, ale to až v případě, že selže pokus s FW. O5 to mám z netu a žádná vlastní zkušenost, takž je to v kategori pověstí a mýtů, ale možná na tom něco pravdy bude... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Numan Posted August 8, 2005 Author Share Posted August 8, 2005 jo jasny kdyz stratim vykon tak se rozsviti diagnostika a kdyz to znva natocim a uz je to v cajku tak zhruba po 50 km zase zhasne , do atorizovanyho srvisu se mi moc nechce jsou drahy jak k...a Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fusion Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 S věcma jako je ECU apod. se vyplatí do servisu, protože když na tom něco zničí, máš jistotu, že to musí spravit. Btw: nejsou todle i příznaky ozívajícího se FAPu? nebo ten ještě v 99 nebyl? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Numan Posted August 8, 2005 Author Share Posted August 8, 2005 ne FAP tam nastesti nemam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.