MichalTalbot Odesláno 16. červen 2013 Sdílet Odesláno 16. červen 2013 Mám skvělej motor 2,3 DT v Tagoře, je to samozřejmě pežotí motor a napadlo mě, že by se mu určitě líp dejchalo s intercoolerem, ale nevím jak ho tam vřadit, protože výstup z turba je hned napojenej na litinový sací potrubí. Měl vůbec nějakej z těchhle starejch pežotích dieselů intercooler? Třeba ta 2,5ka? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 17. červen 2013 Sdílet Odesláno 17. červen 2013 Intercooler měla jen 2,5 TD, tuším že ta 80 kw. Na 2,3 se Intercooler nedával. V Peugeotech byla 2,3 vždy jen turbo bez intercooleru. Obsah 2,5 byl bez turba, s turbem, a nebo s turbem a intercoolerem... Patrně by se dalo tedy použít potrubí z 2,5. Otázkou je, aby se Ti to tam vešlo. Když to má intercooler, je jinde expanzka a nasávání vzduchu je vedené pod kapotou (jako v 505 turbo benzínu). Chladič oleje máš? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MichalTalbot Odesláno 18. červen 2013 Autor Sdílet Odesláno 18. červen 2013 Chladič oleje tam je Kam dát cooler, to je to nejmenší, kdybys viděl jak jsem to vyřešil u Horizona Turbo, tak bys nechápal Jde mi spíš o to vedení, Ty bys mohl mít nějakej obrázek z microfiche jak je to u tý 2,5 TD s I/C řešený? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 18. červen 2013 Sdílet Odesláno 18. červen 2013 Chladič oleje - malý nebo velký? Intercoolery měli velkej... Z fiche to vytáhnu, to není problém - dej mi den dva... Spíš se ale taky pokusím najít nějakou fotku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 20. červen 2013 Sdílet Odesláno 20. červen 2013 To jsem celej já, zítra pohledám, mám odpoledne volno. Promiň. Už si jdu udělat upomínku... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel505 Odesláno 21. červen 2013 Sdílet Odesláno 21. červen 2013 Tak intercooler jsem našel, ale podle mě tam ještě chybí další část ssacího potrubí, když je ssací potrubí na straně spolujezdce přímo na blok... Jako naschvál je tato část bledší, a dole chybí jemný nákres ostatních částí... Na email Ti to pošlu v lepší kvalitě... [upravil dne 21/6/2013 23:15 od Marcel505] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.