stembi Odesláno 5. únor 2003 Sdílet Odesláno 5. únor 2003 Ahoj, tak by mě zajímalo, kdo má z nás kolik najeto. Respektive, soutěž o Peugeota s nejvyšším počtem kilometrů. V servisní knížce mám kolonky do 300 tisíc km, tak jsem zvědavej, jestli má někdo víc. Začnu: Peugeot 306 1.4 benzín, r.v 2000, 96 000km, opravy/výměny: 1x brzdový kotouč, 3x brzdové destičky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zazaa Odesláno 5. únor 2003 Sdílet Odesláno 5. únor 2003 mam 205ku 1.2 monoblok na tachu 230tisic ale kamos mel 205ku naftaka a koupil ji s 380tisic a prodal s 460tis )) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 5. únor 2003 Sdílet Odesláno 5. únor 2003 Kdyz se do toho rvou prachy, tak to vydrzi i 20 let a 500000 km, klidne i vic, ale pokud se do toho neinvestuje, tak nema sanci prezit 200000. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 5. únor 2003 Sdílet Odesláno 5. únor 2003 Tak Mašinko jak je to s tvým Míčkem??? Mám taky Míčko tak mě to zajímá. Každá kára má problémy a jestly někdo tvrdí,že né KECÁ Tak nebud kachna a vybal to! Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 5. únor 2003 Sdílet Odesláno 5. únor 2003 tak ja to vybalim, teda heslovite, od nejzavaznejsiho problemu k nejbanalnejsimu. - brzdy (uz jsem do nich za 3 roky nasypal prez 30 000 Kc a uz se zase rozesraly, konketne zadek) - otacky motoru - teplota za jizdy 70°C - zadni naprava - nefunguje stresni okno (ale tohle je pitomost) - hnije blatnik - pri vyssich rychlostech skube - klepou ventily - unika chladici kapalina - zrezlej vyfuck [Editováno 2/10/03 Masinka] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P205XR Odesláno 5. únor 2003 Sdílet Odesláno 5. únor 2003 Aha tak to mas co delat. Ja mam 1,4 monoblok na tachaci je cca 170 000 ale ten tachac je nakej divnej takze bude asi po zasahu. No tak nevim ale myslim ze uricte pres 200 000. Olej nezere moc a jezdi dobre ale asi pujde do luftu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 5. únor 2003 Sdílet Odesláno 5. únor 2003 Ja mam 244.000km a určitě ještě vydrží Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Ondra Odesláno 6. únor 2003 Sdílet Odesláno 6. únor 2003 No ja mam 405ku 1.8TD, na tachaci je nejakejch 140 tis km, ale tipuju, ze ma za sebou asi spis tech 240 tisic..... ale tedka (tuk tuk) jezdi bezvadne da se rict, ze je v nejlepsich letech [Editováno 2/6/03 Ondra] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
jbily Odesláno 6. únor 2003 Sdílet Odesláno 6. únor 2003 Měl jsem opačnou zkušenost - 205 1,9GTi, r.v. 1991, nalítáno cca 135tis., motor na odpis... Po investici cca 50tis. jakž takž, ale už to nikdy nebylo jako předtím. Furt jsem do té káry valil prachy, což mi vadilo, nicméně zážitky s tímto autem za to určitě stály.. Teď mám cca 3 měsíce 306 1,8i, r.v.2000, najeto 33tis., zatím spokojenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 6. únor 2003 Sdílet Odesláno 6. únor 2003 Brzdy??? 30 000,- tak to je musíš mít úplně nový. Tak mě Míček brzdí dobře ale ABS už na palubce nebliká už jen svítí tak mě to čeká taky. Ty otáčky jsou nahoře nebo dole? Ta teplota je fakt divná máš tam ledničku? :D nebude to teplotní čidlo? Co ta zadní náprava ložiska? Máš toho dost to je fakt ale jdi na s rozvahou. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 6. únor 2003 Sdílet Odesláno 6. únor 2003 Brzdy to je ta nejuchylnejsi vec na tomhle aute s tema se trapim uz od zacatku, od toho ze to nebrzdilo vubec (rozbita nadrzka), prez to ze se mi v CH zablokovaly trmeny prez nekolikatery vymeny desticek a kotoucu az po ABS o kterym vim, ze je v haji pojistny rele. Otacky mam vysoko na trochu zahratym motoru asi tak 2000-3000 podle nalady. Teplota je fakt nizka, necham si vymenit termostat, i kdyz Vostik tvrdi, ze to neva Zadni napravu beru tak , ze se to proste posere a uz by bylo i na jeji opravu, kdyby se porad nesralky ty brzdy :mad: S rozvahou na to jit muzu, ale asi brzo ztratim trpelivost a auto bude rozrezano na nahrtadni soucastky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Stefan Odesláno 6. únor 2003 Sdílet Odesláno 6. únor 2003 Mašinko to zvládneš jen se nesmiš moc koukat po švedech jinak ti to moc nepujde od ruky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
voštík Odesláno 6. únor 2003 Sdílet Odesláno 6. únor 2003 Masinka: doufam, ze az to budes rezat, tak nepriberes aj ten motor.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Masinka Odesláno 7. únor 2003 Sdílet Odesláno 7. únor 2003 no jo, ale XC90 je XC90, jedinou moji omluvou je, ze neco podobneho nevyrabi taky Peugeot jinak bych samozrejme nekoukal jinam, i kdyz.... Jinak brzdy mam opraveny, kdyz uz byly kotouce dole, tak jsem se podival na cidlo od ABS a musim rict ze se mu muselo stat neco hroznyho, bylo uplne rozsvihany, chudak . Kdyz to budu rezat, tak vsechno dohromady, prece bys nechtel motor, kterej nema nizky otacky, ja vim, ze je vysokootackovy, ale prece jenom A po dlouhy debate s Dydzejem jsem se rozhodl, ze otacky motoru zacnu resit prez termostat, novej stoji okolo 250 Kc, tak to neni tak vysoka polozka. Tak mi drzte palce, teda auticku, at nejde do srotu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
swine007 Odesláno 10. únor 2003 Sdílet Odesláno 10. únor 2003 r.v 88, koupil jsem to s 325.000 + najel 84.000 ... taky ta kastle na to vypadá. Jo a problémy s brzdama jsou pořád, taky kterej peugeot nemá ?? Motor pořád šlape jak hodinky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 11. únor 2003 Sdílet Odesláno 11. únor 2003 Tak moje Míčko má taky problémy s brzdama ABS už svítí na stálo a je nefunkční Nevím co s tím ale brzdy fachaj. Budu to muset řešit ale sere mě to. Dobrý auta ale ty brzdy to je děs. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mirek_205GTi Odesláno 11. únor 2003 Sdílet Odesláno 11. únor 2003 Tomáš1 to bude asi čidlo na ABS Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ludom Odesláno 12. únor 2003 Sdílet Odesláno 12. únor 2003 Nazarek, ked už spominate brzdy, moja 405 mi začala divne brzdi?. Pri mekkom zošliapnutí pedálu, ako keby mi nebrzdil zadok a ked to pritlačím tak to potom ide do šmyku, čo to asi je? Tie kilometre- mam skoro 287000 km a motor mi teraz v zieme stále chytá na prvý šup, nežere olej ani vodu, naš?astie inak .... . Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Tomáš1 Odesláno 12. únor 2003 Sdílet Odesláno 12. únor 2003 Taky to odhaduji na čidlo no jo doba ledová je doba ledová ale proč zrovna jááá Vidím to na pěkné zimějarní investice Každej stárneme a bohužel i auta. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dydzej Odesláno 13. únor 2003 Sdílet Odesláno 13. únor 2003 Ty čidla na ABS se daj proměřit ohmmetrem, každé odpojené čidlo nesmí mít nekonečnej nebo nulovej odpor, musí mít pár ohmů. Ale taky může být jen špatný kontakt v konektoru, nebo utrženej nebo zkratovanej drát od čidla! Tim začni než začneš investovat Jo a taky musí být snímače čisté a umístěné přímo proti drážkám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.