Guest servisman Odesláno 18. červen 2013 Sdílet Odesláno 18. červen 2013 šrouby změřit a pak kupovat nový,jde o to kolik mají,ne vždy se dávají nový. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k-ociq Odesláno 18. červen 2013 Autor Sdílet Odesláno 18. červen 2013 šrouby změřit a pak kupovat nový,jde o to kolik mají,ne vždy se dávají nový. jak je to myšleno změřit...ony se během času zkracují ??Jako jestli budou mít např. z původních 178 mm 170 tak je to ještě dobré a když budou mít jen 160 tak už nové? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 18. červen 2013 Sdílet Odesláno 18. červen 2013 ne, casem se naopak vytahuji, takze se pak nedosahne pri predepsanem momentu toho spravneho dotazeni hlavy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k-ociq Odesláno 18. červen 2013 Autor Sdílet Odesláno 18. červen 2013 ne, casem se naopak vytahuji, takze se pak nedosahne pri predepsanem momentu toho spravneho dotazeni hlavy A dalo by se nějak určit o kolik je to zvětšení ještě únosné a kdy už je to na koupi nových. Ty nové šrouby pasující do mojí 106ky by měly mít 176 mm na délku. Kdyby byly moje dotazy opravdu až moc stupidní, tak to radši napište rovnou a já ty blbé šrouby radši koupím [upravil dne 18/6/13 21:07 od k-ociq] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Džůny Odesláno 19. červen 2013 Sdílet Odesláno 19. červen 2013 Nevím jak u tohoto motoru, ale nové šrouby na můj motor mají 159 mm nové, maximální přípustná délka je 160 mm, tj. jakmile se natáhnou o více než 1 mm, je třeba dát nové. Taky teď řeším motor a hlavu a na tomhle rozhodně šetřit nebudu, šrouby půjdou nové. Uvědom si, že ty šrouby drží hlavu a blok u sebe. A že jde o naftu, tím spíš bych dal nové. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k-ociq Odesláno 19. červen 2013 Autor Sdílet Odesláno 19. červen 2013 Děkuji, přesně to jsem potřeboval vědět Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ROMANSMIDL866 Odesláno 14. duben 2018 Sdílet Odesláno 14. duben 2018 Čus chlapy potřeboval bych utahovací moment na hlavu 1.5 D dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 15. duben 2018 Sdílet Odesláno 15. duben 2018 Dle Haynese je to u hliníkového bloku na 2 etapy- 1,-20Nm a 2.- 240° U litinových bloků 3 etapy. 1.-20Nm 2.-120°, 3.-120° Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
erv Odesláno 3. květen 2018 Sdílet Odesláno 3. květen 2018 Dovolím si přihodit dotaz - auto mi žere trochu olej a zdá se, že prolíná do chladící soustavy. Ale jinak auto topí a chladí ukázkově. Takže to vypadá na Ko těsnění kolem olejového kanálu asi. Jak je to s výměnu gufírek ventilů? Přemýšlím, zda to pro sichr rovnou neudělat, když už bude hlava dole. Dá se to nějako rozumně udělat doma? Byť přemejšlím, že koupím jinou hlavu, nechám jí celou uděšlat a pak to jen přehodím. A propos - čím byste čistili chladící okruh? Asi to bude od teho oleje přece jen zajebané ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 3. květen 2018 Sdílet Odesláno 3. květen 2018 U tohoto motoru nejdou guferka ventilů vyměnit bez demontáže hlavy, takže preventivně ano.... Udělat doma: záleží, jak jsi šikovný a technicky zdatný.... Třeba si představ, jak budeš dávat zpátky ventilovou pružinu s talířkem a klínky.... Buď na to musíš mít "frcojk", nebo musíš zaimprovizovat s tobě dostupným nářadím.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
dýzl Odesláno 3. květen 2018 Sdílet Odesláno 3. květen 2018 (upraveno) Nechal jsem dělat v servisu-zk.těsnosti orovnání hlavy zabroušení sedel vent.,zabroušení ventilů výměna gufírek ,cena 2301 kč.Loni 18.5. v autoservisu Stanislav Kolář- Kamenice nad Lipou.Motor HDY ,tedy 1,1i 40kW. Už jsem to tu psal ale opět měnilo se těsnění pod hlavou,víka hlavy,výf svodů a sání ,nové rozvody-VP,Kladka řemen,nové šrouby hlavy,těsnění dříku ventilů (gufírka) Vše Victor Reinz,jen pod sání Corteco a RS zn INA + poštovné 2483kč dohromady mne toto vyšlo na necelých 5000kč ,práci nepočítám (samodomo) mimo výše uvedené práce s hlavou.ND koupeny u Boba (dvorní dodavatel ND xantiákům) autozet nebo autodilyhulin! Jen ještě doplním-olej se před opravou extra neztrácel mezi výměnou jestli 2?3 deci?,ale v chladiči to vypadalo hrozně a těsnění pod hlaovu bylo vinkriminovaném místě ,vlastně,spíše nebylo,ale proti tomu na seatu ibiza (motor 022A 5000 )-tam šel taky do chlazení a než jsem nechal opravit,tak cca 1l oleje na 1000km ,něco teklo i ven z motoru! Upraveno 3. květen 2018 uživatelem dýzl Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HC MAREK Odesláno 18. červen 2018 Sdílet Odesláno 18. červen 2018 zdravím , potrebujem radu aké tesnenie pod hlavu kúpiť ,podla service boxu tam má ísť 0209 89 to je toto https://eshop.autorozvody.cz/code/REINZ|RNZ[spc]61-31195-00|0|-1|0209[spc]89-8267677 a keď to vyhľadám podla kódu motora HDY tak mi to hodí toto https://eshop.autorozvody.cz/code/REINZ|RNZ[spc]61-33715-00|0|1559|1-88-1559-8395-100002|100223|100225-8276843 to prvé má vrtanie 73,5mm a druhé 76mm . Dík za rady. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 18. červen 2018 Sdílet Odesláno 18. červen 2018 a podle VIN cisla ktere ?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HC MAREK Odesláno 18. červen 2018 Sdílet Odesláno 18. červen 2018 podla vin to prvé vrtanie 73,5mm Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Havlicek.Lukas Odesláno 18. červen 2018 Sdílet Odesláno 18. červen 2018 no vidis tak dej to podle VIN a pokud chces mit 100% jistotu nejdriv rozeber a pak to premer Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HC MAREK Odesláno 18. červen 2018 Sdílet Odesláno 18. červen 2018 rozobrané to mám a je tam to druhé s vrtaním 76mm , tak asi tam dám také ako tam bolo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HC MAREK Odesláno 3. červenec 2018 Sdílet Odesláno 3. červenec 2018 (upraveno) tak po zrovnaní hlavy a vymene tesnenia pod hlavou problém s vodou , do 80 stupnov v pohode , okolo 90 začne zdvíhať hladinu a idú bubliny z vody prikladám aj video ,potom zopne vetrák a klesne hladina dolu , čo by to mohlo spôsobovať? Upraveno 4. červenec 2018 uživatelem HC MAREK Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 3. červenec 2018 Sdílet Odesláno 3. červenec 2018 Ty bubliny vidíš kde? Je to opravdu dobře odvzdušněné na všech třech místech? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HC MAREK Odesláno 4. červenec 2018 Sdílet Odesláno 4. červenec 2018 hafity odvzdušnené to je dobre ,pet flašu som narval do nadržky dolial vodu a postupne chladič, termostat ,hadica kúrenia som to odzvdušnil, do 80-85 je hladina kludna , okolo 90 začne hádzat bubliny a prudko stúpať až to tlačí von. Bubliny sú na tom videu skusim ho vložiť ešte raz. 2018.07.03.avi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 4. červenec 2018 Sdílet Odesláno 4. červenec 2018 No tohle neřeš, vždyť to máš otevřené! Jak se to chová v provozním stavu? To znamená se špuntem.... Ty bubliny půjdou (podle nauky o rozpouštění plynů v kapalinách) i u jiných aut.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.