k-ociq Odesláno 9. červen 2013 Sdílet Odesláno 9. červen 2013 Zdravím vás, na youtube.com jsem našel toto video. Nějaký chlapík tam mění těsnění hlavy (Nebo ne?, 16:45 rozbaluje to těsnění... tak to tak asi bude ). Podle videa to má v podstatě za půl hodiny hotové. Tak by mě zajímaly vaše zkušenosti s měněním tohohle těsnění a jestli by se to dalo stihnout za den? Půl hodina mi přijde opravdu málo. Jinak rozhodně bych to nedělal podle youtube, ale s kamarádem, který tomu docela rozumí. Hlavně mě zajímá, jak dlouho vám to trvalo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-k Odesláno 9. červen 2013 Sdílet Odesláno 9. červen 2013 jojo je to tesnení pod hlavou...a podle me tak za hodku není co delat pokud vis kam a jak sahnout kde co povolit...ja osobne sem to mel asi za dve hodky hotovy na starym modelu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 9. červen 2013 Sdílet Odesláno 9. červen 2013 Když vyměníš jen těsnění, tak je to opravdu rychlovka. Ale potom zamrzí, když zjistíš, že to chtělo vyměnit rovnou i guferka ventilů.... JJ ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k-ociq Odesláno 9. červen 2013 Autor Sdílet Odesláno 9. červen 2013 Když vyměníš jen těsnění, tak je to opravdu rychlovka. Ale potom zamrzí, když zjistíš, že to chtělo vyměnit rovnou i guferka ventilů.... No, na mojí 106ce je potřeba vyměnit těsnění pod hlavou, pak kladku(y) u rozvodů a pak ještě i tyč řízení (převodovka řízení). Na tohleto všechno nemám najednou hned tak peníze, tak jsem si říkal, že když je v podstatě za hodinku vyměněné těsnění pod hlavou, které teď \"hoří\", tak že bych vyměnil jen toto. Ty další věci myslím ještě nějakou dobu vydrží (snad ), tak na ty bych se vrhnul až za nějakou dobu, až by zase byly penízky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. červen 2013 Sdílet Odesláno 9. červen 2013 srovnávat (popřípadě) hlavu netřeba?, tlakovat hlavu netřeba? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 9. červen 2013 Sdílet Odesláno 9. červen 2013 No a kladku u rozvodů vyměníš s výměnou THV, to je ta samá práce. A proč jen kladku? Rovnou řemen a vodní pumpu! Já vím, prašule.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Peta-k Odesláno 9. červen 2013 Sdílet Odesláno 9. červen 2013 u mý stary 106 sme hlavu nesrovnavali ani netlakovali nebylo treba sme se domnivali a nandali sme vsecko naspazek a do posledniho kilometru nebyl problem... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 9. červen 2013 Sdílet Odesláno 9. červen 2013 jasně, v nejhorším se to udělá ještě jednou... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 9. červen 2013 Sdílet Odesláno 9. červen 2013 Vono záleží, proč to THV chceš měnit. Pokud jenom teče olej okolo hlavního olejovýho kanálu, tak to tlakovat a brousit nemusíš.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k-ociq Odesláno 9. červen 2013 Autor Sdílet Odesláno 9. červen 2013 No a kladku u rozvodů vyměníš s výměnou THV, to je ta samá práce. A proč jen kladku? Rovnou řemen a vodní pumpu! Já vím, prašule.... No, předchozí majitel nechával před 2 roky a 20 000 tis. km měnit rozvody a kladky... alespoň je to teda na jedné nádrži napsané...vodní pumpa vypadá dobře, řemen je taky skoro nový ale kladky jsou staré....nechápu... Já vím, jakože když už je to rozebrané, tak už opravit i tohleto a toto... ale to bych pak mohl rovnou předělat celé auto a ještě.. THV chci měnit hlavně protože je protože ten olej teče... je potřeba tak litr oleje na 600 km... to snad ještě není tak hrozné, aby to vydrželo ještě tak 14 dní-měsíc [upravil dne 9/6/13 18:27 od k-ociq] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 9. červen 2013 Sdílet Odesláno 9. červen 2013 Ty guferka u tohoto typu motoru vyměníš jen při demontáži hlavy, vše ostatní jde vyměnit dodatečně.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k-ociq Odesláno 9. červen 2013 Autor Sdílet Odesláno 9. červen 2013 Ty guferka u tohoto typu motoru vyměníš jen při demontáži hlavy, vše ostatní jde vyměnit dodatečně.... dodatečně je myšleno, že by např při výměně převodovky řízení není potřeba potřeba rozdělávat pomalu celý předek? Pro upřesnění radši píšu odkaz toho dílu co potřebuju vyměnit.. někdo tomu říká převodovka řízení, řídící mechanismus nebo řídící tyč... http://www.prodejdilu.cz/cs/nahradni-dily/ridici-mechanismus-2200314 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 9. červen 2013 Sdílet Odesláno 9. červen 2013 No tu převodku ven vymotáš, ale když bude setnutá makovice, tak tam bude určo víc místa.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k-ociq Odesláno 9. červen 2013 Autor Sdílet Odesláno 9. červen 2013 Tak za 14 dní se do toho všeho dám s kamarádem, a uvidíme jak to dopadne. Fakt díky za vaše rady, hlavně Hafitymu Tohle fórum je fakt super Žádné výsměchy za hloupé dotazy nebo odpovědi typu \"stejda gúgl vole\" Dám vědět jak to všechno dopadne Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 11. červen 2013 Sdílet Odesláno 11. červen 2013 Předtím jsem si nevšiml, že je řeč o dieselu, to se omlouvám! V tom případě URČITĚ tlakovat a brousit raději taky!!! A u tohoto motoru NOVÉ šrouby hlavy!!! [upravil dne 11/6/2013 08:29 od Hafity] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k-ociq Odesláno 16. červen 2013 Autor Sdílet Odesláno 16. červen 2013 Předtím jsem si nevšiml, že je řeč o dieselu, to se omlouvám! V tom případě URČITĚ tlakovat a brousit raději taky!!! A u tohoto motoru NOVÉ šrouby hlavy!!! [upravil dne 11/6/2013 08:29 od Hafity] Děkuji, že jste si dal tu práci abych se to dozvěděl, že se tady nemluvilo o dieselu Nakonec jsem se domluvil s kamarádem, který je \"poloautomechanik\", že mu tam auto nechám na týden a on se na to podívá, rozebere a zjistí co a jak. Je tam potřeba stejně ještě nová tyč řízení, nějaké ty těsnění atd... (já se v tom prostě moc nevyznám no...) A ještě ohledně těch nových šroubů - kde se dají sehnat. Je na to potřeba speciální šrouby nebo jsou v každém druhém servise? Díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 18. červen 2013 Sdílet Odesláno 18. červen 2013 Tam kde se koupí těsnění, tam se koupí i šrouby.... Jsou speciální.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k-ociq Odesláno 18. červen 2013 Autor Sdílet Odesláno 18. červen 2013 Tam kde se koupí těsnění, tam se koupí i šrouby.... Jsou speciální.... a jsou ty nové šrouby do hlavy opravdu tááák moc důležité? Přecijen je to další tisícovka .... Jsou to jen šrouby, které se oddělávají nahoře, takže k nim je přístup hned po otevření kapoty (takže bych to mohl udělat sám třeba za měsíc), nebo jsou ty šrouby různě ukryté po motoru? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hafity Odesláno 18. červen 2013 Sdílet Odesláno 18. červen 2013 Tady u tohoto typu motoru je výměna opravdu důležitá, pokud si to nechceš zopakovat.... Tohle by měl dělat někdo, kdo už má určité zkušenosti, což podle tvých otázek asi nehro.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
k-ociq Odesláno 18. červen 2013 Autor Sdílet Odesláno 18. červen 2013 Tady u tohoto typu motoru je výměna opravdu důležitá, pokud si to nechceš zopakovat.... Tohle by měl dělat někdo, kdo už má určité zkušenosti, což podle tvých otázek asi nehro.... To nehrozí určitě Já to dělat nebudu. Povezu to kamarádovi, který se na to podívá, ten tomu rozumí. Ale protože nechci, aby u toho kamaráda stálo auto týden, než se seženou všechny díly, tak je nakoupím a rovnou mu je tam přivezu (v nějakém tom obchodě mají kontrolu kompatibility dílů zdarma, takže snad nakoupím i ty správné součástky ). Tedy šrouby jsou další položka na nákupní seznam. Díky za info A taky jsem prostě přirozeně zvědavý ne? Liná huba holé neštěstí! [upravil dne 18/6/13 19:13 od k-ociq] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.