Přema Odesláno 5. červen 2013 Sdílet Odesláno 5. červen 2013 Jj , ale trochu drahý upgrade ...... to raději 2,7 HDI a chip Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mohy Odesláno 5. červen 2013 Sdílet Odesláno 5. červen 2013 no ja tím jen naznačoval že máš za co vyměnit 2.7HDi A polepšit si. Protože chipneš 2.7 na 180kw... ale stejnym zpusobem chipneš 3.0 na 200kw..a to už je hodně slušná porce výkonu, 270koní :roker Navíc než budeš chtít měnit co máš ted, snad aspon rok uteče ne? A ceny budou zas jinde... [upravil dne 5/6/13 11:55 od Mohy] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 5. červen 2013 Sdílet Odesláno 5. červen 2013 To máš pravdu ale zatím stačí to co mám....... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mohy Odesláno 5. červen 2013 Sdílet Odesláno 5. červen 2013 rozhodně Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrikj Odesláno 5. červen 2013 Sdílet Odesláno 5. červen 2013 2.2 benzin jsem jezdil v kamarádově 407 coupé. A vůbec to není špatný motor. Hezky se točí, ve vyšších otáčkách zvuk příjemně zhrubne, na 4válec je docela poslouchatelný. Pokud benzin do 407, tak určitě jen 2.2. Má vyvažovací hřídel, čili moc nevibruje. Na volnoběh o něm uvnitř prakticky nevíš, zvenku trochu bručí. Má výhodu v 6° převodovce. Spotřeba se dá udržet v rozumných mezích, ale vždy záleží kde auto provozuješ. Kamarád jezdí okresky a dálnce, takže má dlouhodobou 8,5 litru. Do města ten motor bude rozhodně vhodnější než HDi s FAPem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Milhaus65 Odesláno 5. červen 2013 Sdílet Odesláno 5. červen 2013 Na co 270 koní ?? Na naši dálnici ? Já mám 2.7 snad jen kvůli zvuku. Jinak 50% přebytek výkonu, který využiju snad jen při předjížděni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Petrikj Odesláno 5. červen 2013 Sdílet Odesláno 5. červen 2013 Na co 270 koní ?? Na naši dálnici ? Já mám 2.7 snad jen kvůli zvuku. Kvůli zvuku je tu V6 benzin Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 6. červen 2013 Sdílet Odesláno 6. červen 2013 Ale prd ........ i HDI má velice poslouchatelný zvuk...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mohy Odesláno 6. červen 2013 Sdílet Odesláno 6. červen 2013 nechci vám brát iluze ale i 2.2HDi má hezký zvuk : na naftu:aut:roker Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 6. červen 2013 Sdílet Odesláno 6. červen 2013 Ale je to 4hrnek:P:P:P:P Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mohy Odesláno 6. červen 2013 Sdílet Odesláno 6. červen 2013 doba kdy \"objem dělal dojem\" je pryč Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Přema Odesláno 6. červen 2013 Sdílet Odesláno 6. červen 2013 ale kecy prdy :P:D Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MildaMPS Odesláno 17. listopad 2020 Sdílet Odesláno 17. listopad 2020 Zdravím, oživím trochu toto téma. Koupil jsem 407 s motorem 2.2i 120kW. Při studeném startu má motor klapavý zvuk( zřejmě zdvihátka). Po zahřátí oleje na provozní teplotu má motor tichý chod. Jinak za studena startuje na drc a jede úplně bez problémově. Je to u tohoto motoru běžný jev nebo mám nechat vyměnit zdvihátka popř. další věci ? Chystám auto na první servis oleje,rozvody, filtry ...tak jestli to zrovna neudělat při jednom. Nebo počkat co s chodem studeného motoru udělá Mobil1 0W-40 ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tymros Odesláno 20. listopad 2020 Sdílet Odesláno 20. listopad 2020 Je to normální u tohoto motoru, já dávám 10w40. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sharpers Odesláno 20. listopad 2020 Sdílet Odesláno 20. listopad 2020 Taky jsem to měl, buďto klepou zdvihátka nebo to dělá převodník na vačce, klasika u těchto motorů, za studena to zní jak tdi Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MildaMPS Odesláno 21. listopad 2020 Sdílet Odesláno 21. listopad 2020 Díky za reakce pánové. Převodníkem na vačce myslíš to časovací kolo sací vačky? Ve zdejších tématech jsem se dočetl, že za to můžou prý i špatně seřízené rozvody. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tymros Odesláno 21. listopad 2020 Sdílet Odesláno 21. listopad 2020 auto sem kupoval před 10 lety, mělo najeto 70 tis. km a taky mě to zarazilo, že za studena to má zvuk jak nafťák, taky sem to řešil a všude mě řekli, že je to charakteristický rys těchto motorů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Odesláno 21. listopad 2020 Sdílet Odesláno 21. listopad 2020 @MildaMPSje to bohužel vlastnost motoru. Měň olej včas, dávej 5W40, 10W40, 5W50, 10W50 dle toho, jak s tím jezdíš a motor bude spokojen. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MildaMPS Odesláno 22. listopad 2020 Sdílet Odesláno 22. listopad 2020 Ok, díky za informace. Je to tedy velmi zajímavá vlastnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MildaMPS Odesláno 16. prosinec 2020 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2020 Tak mám po výměně rozvodů, oleje a hydroštelů. Motor ztichl, sice to není taková kultivovanost na jakou jsem byl zvyklý u Japonců, ale *neumím psát slušně* pes. Auto je ovšem zase v servise. Praskla mi hadice, zřejmě od odvětrávání kliky a vychcalo z toho půl litru oleje. Hadici sháním v Peugeotu. Bohužel odpovídající díl zatím nejsou schopní najít, přestože jsem původní hadici donesl. Já se picnu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.