ineverexist Odesláno 6. leden 2014 Sdílet Odesláno 6. leden 2014 godzila ma ted myslim akci na sachs tlumice za 1200ks, jinak tak 1600, loziska horniho ulozeni 650 sada, celkem tak cca do 6tis material plus prace ale radsi najdi znameho ktery ma v kelly nebo benexu alespon 40% slevu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 6. leden 2014 Sdílet Odesláno 6. leden 2014 nic nemusi odvazat moze ti to spravit aj na dvore ak nebude hnusne pocasie lepsie je to urobit na mieste ako pri tahani auta tam este nieco naviac dodrbat(potrhane kable manzety klbov atd to sa stalo mne) , naradia tam vela netreba a tlumice ti moc neporadim ja mam stale origo [upravil dne 6/1/14 19:05 od krtek 2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ineverexist Odesláno 6. leden 2014 Sdílet Odesláno 6. leden 2014 pokud tlumice nevyrazi z tehlice, tak to bude muset vyndat komplet, coz uz mas sundat trmeny, kotouce, poloosu atd... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 6. leden 2014 Sdílet Odesláno 6. leden 2014 preco by nevybral tlumic z tehlice? ak bude vadit polamane pero tak to pero flexou vyreze,ked uvolnis kulovy a zvisly cap stab tycku a popripade aj polosu tak nema problem dostat von tlumic [upravil dne 6/1/14 19:17 od krtek 2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ineverexist Odesláno 6. leden 2014 Sdílet Odesláno 6. leden 2014 protoze nejde vyrazit uz ten sroub co stahuje tlumic v tehlici a natoz pak clumic, je to po letech zarezle a cele to jenom pruzi kdyz se to toho mlati, nebo teda me to vyndat neslo asi nahodou, no a to kdyz vsechno odpoji tak to vynda i s tehlici predce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
krtek 2 Odesláno 6. leden 2014 Sdílet Odesláno 6. leden 2014 no neviem nemal som s tym problem a to bola 95 rocnik tlumice origo, [upravil dne 6/1/14 19:55 od krtek 2] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dj. JEFF Odesláno 7. leden 2014 Sdílet Odesláno 7. leden 2014 Dá se jet se vší opatrností i bez toho péra??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dj. JEFF Odesláno 17. leden 2014 Sdílet Odesláno 17. leden 2014 Tak díly jsou. Teď objíždím opraváře, ale přijde mi to, že něvědí co by chtěli za práci. Jak to může být složité?? vyměnit péro a tlumič - jak tam dole drží??? opravdu je potřeba ten stahovák na péro??? už jste to někdo dělal??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dj. JEFF Odesláno 1. únor 2014 Sdílet Odesláno 1. únor 2014 Tak vyměněno - 1600,- práce. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ratchet Odesláno 18. červen 2015 Sdílet Odesláno 18. červen 2015 Ahoj můžu mít dotaz? Nejspíš mi začalo odcházet horní uložení na levé straně, při zatačení v malé rychlosti se ozývá všelijaké loupaní, Ted jsem vypozoroval další věc, při brzdění cca ze 130kmh se velmi rozklepe volant, může to mít spojitost s horním uložením ? a nebo je to další zaludnost na přední nápravě ( kotouče jsou měsíc staré ) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 18. červen 2015 Sdílet Odesláno 18. červen 2015 tak to ložisko uložení vyměň a uvidíš, tím nic nezkazíš, naopak spíše ušetříš pružinu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
P607Olda Odesláno 19. červen 2015 Sdílet Odesláno 19. červen 2015 (upraveno) ratchet: dej ruku nad pneumatiku na pružinu a pomocník točí volantem při nastartovaném. Lupání v pružině ucítíš zřetelně = horní uložení kaput. Brzdění ze 130: můžou být vůle na přední nápravě, spodní čep atd. Zkontrolovat vůle a případně změřit házivost kotoučů úchylkoměrem (v dílně běžná věc). Případně změřit házivost samotného náboje, bez kotouče. Upraveno 19. červen 2015 uživatelem P607Olda Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojta250 Odesláno 21. únor 2022 Sdílet Odesláno 21. únor 2022 Mohl bych vás poprosit o radu? Měním horní uložení. Tyčka stabilizátoru dole, čep řízení venku, šroub v tehlici rozriznut, vrazeny majlzlik a tlumič už se hýbe ale za boha ho nemůžu z tehlice dostat. Spodní čep vůbec nejde povolit, jde to i bez něj? Jak moc se dá spodní rameno zatlačit dolů? Uniká mi nějaky fígl, prosím poraďte Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 21. únor 2022 Sdílet Odesláno 21. únor 2022 (upraveno) Zatlačit rameno jde, ale blbě. Tohle je lepší dělat ve dvou, jeden tlačí rameno, druhý tahá tlumič. Nicméně ideální je ten čep povolit... Řešením by bylo čep uříznout a rovnou vyměnit-jestli nejde povolit tak se ti protáčí, tak bude mít nejlepší za sebou. Nicméně povolit pak samotný čep z těhlice je taky sranda. Na jednom autě jsem to tahal autogenem a silným rázákem od makity. Na druhým stačila dlouhá gola. Upraveno 21. únor 2022 uživatelem VojtouNerCZ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojta250 Odesláno 21. únor 2022 Sdílet Odesláno 21. únor 2022 On se právě vůbec neprotaci. Zabral jsem několikrát vsi silou 1/2 golou a ani prd.. Takže bude lepší sehnat kámoše a vytáhnout to ve dvou? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 21. únor 2022 Sdílet Odesláno 21. únor 2022 Nejde o to o kolik jde dat rameno dolu ale o to kdy se opre poloosa o napravnici a pak uz neumozni jit s ramenem vic dolu. Treba u 1,8 16v 81kw jse tlumit vatahnout bez demontaze poloosy z tehlice a bez podemontaze spodniho kul. cepu. U 1.8 16v 85kw je na jedne strane (uz nevim na jake) opre poloosa o napracnici. Tim padem se musi povolit spodni cep a demontovat poloosu z tehlice. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
vojta250 Odesláno 21. únor 2022 Sdílet Odesláno 21. únor 2022 Mám 1.8 81 kw, takže by to jít mělo. Takže zapacit a rameno stáhnout? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
VojtouNerCZ Odesláno 21. únor 2022 Sdílet Odesláno 21. únor 2022 Nebo si vzít něco lepšího než golu. Zrovna ta matice na čepu není nic extra, jestli je závit čistý, tak větší silou půjde. vojta250 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 21. únor 2022 Sdílet Odesláno 21. únor 2022 Kladivo a zklepnout tehlici z tlumice vojta250 ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
čakom Odesláno 21. únor 2022 Sdílet Odesláno 21. únor 2022 Jan davat pozor at se nevytahne poloosa z prevodovky. Jinak vytece olej. Jen jeste doplnim. U tech 1.8 81kw starej model mi to slo v pohode bez demontaze spodniho cepu a poloosy z tehlice. Pak jsem delal 2x novej model rok 99 a jednou to slo a podruhy ne. Tezko rict jestli na te jedne byly unaveny silentbloky na motoru a tim padem lezel motor trochu niz a oprela se mi poloosa o napravnici a musel jsem vybouchnout spodni cep a vytahnout poloosu z tehlice. VojtouNerCZ ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.