Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406 HDi, VW golf TDi, Focus Tddi?


jack

Recommended Posts

Golf nejmenší, nejkradenější, nejvíc předražený, ale s nejlepším motorem. Focus nejmodernější a s nejlepším podvozkem, ale nic extra motorem. 406 největší a nejusedlejší.

O Golfu bych vůbec neuvažoval, výběr ze zbývajících dvou záleží na tom, co od toho auta očekáváš.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Prave je dobre ptat je na Peugeot foru.

Mam 406 jsem s tim strasne spokojenej,ale me predstavy o HDI jsou lepsi vykon a nastup od nizsich otacek,nez u 1,9TD a nizsi spotreba.

U VW golfa TDI ocekavam strasne dobrej motor.

A focuse je asi pravda vse v pohode,krome motoru:)

Dikys

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Guest dtyrkas
Původně zaslal: oddie

Golf nejmenší, nejkradenější, nejvíc předražený, ale s nejlepším motorem. Focus nejmodernější a s nejlepším podvozkem, ale nic extra motorem. 406 největší a nejusedlejší.

O Golfu bych vůbec neuvažoval, výběr ze zbývajících dvou záleží na tom, co od toho auta očekáváš.

Golfa bych nebral, neb nikdy nevis kdo s tim jezdil pred tebou, s timhle autem se casto delaj tachometrovy cachry a navic je to sportovnejsi auto, tudiz casteji vytaceny a tedy s kratsi zivotnosti motoru, naprav, atd.

Fordy jak rika oddie, nemaj dobry motory, zvlast ne ty naftovy, mozna jestli se neco nenaucili od Peugeotu pri jejich vzajemne spolupraci.

Takze zbyva 406ka, to by byla moje volba, s novejsi verzi HDi.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: P607Olda

Francouzská auta se kupují srdcem, německá rozumem. Jistěže německá jsou lépe propracovaná, tak proč vlastně kupovat francouzská? (Pozn: já sám kupuji zásadně francouzská.)

To je zažité dost nesmyslné klišé. Jestli by se něco mělo dělat s rozumem, tak právě nevěřit na ony léty zažité nesmyslné pověry, a? již o kvalitě, či o nekvalitě. Deset let omílaný nesmysl zůstane nesmyslem, a nestane se pravdou jen kvůli tomu, že se omílá tak dlouho. Když někde čtu o německé propracovanosti a pečlivosti, italském či francouzském lajdáctví, drahých dílech na japonce, nekvalitních korejcích, nebo naopak o nejlepších francouzských dieselech, už se dávno ani nesměju, jen si pomyslím něco velmi nelichotivého. A jestli něco dělám zásadně, tak je to posuzování auta podle toho kterého konkrétního typu, a ne podle značky - které jsou už dneska stejně většinou různě pospojované.

[upravil dne 8/5/05 oddie]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

... jo a P.S.: z té výše uvedené trojice bych si já osobně vzal toho Fuckuse ;) on ten tddi zdaleka není tak špatný, jako byl jeho předchůdce 1,8TD, nemá s ním prakticky nic společného. Rozhodně verze HB bude oproti 406 sedanu o dost praktičtější, pokud porovnám kombíky, bude sice menší než 406, ale ne zas o tolik. A je to o generaci modernější auto než 406 (až na ten motor).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spotřeba? Dobrej dotaz. Můj názor (který na rozdíl od ostatních názorů nehodlám nikomu moc cpát ;) ) je, že na ní by se extra ohled brát neměl. Ty spotřeby se nebudou lišit víc jak o litr, při stejném stylu jízdy, takže na to bych dlabal. 406 bude žrát víc než Golf, pochopitelně, když je větší - taky je to víc kočár.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

Spotřeba? Dobrej dotaz. Můj názor (který na rozdíl od ostatních názorů nehodlám nikomu moc cpát ;) ) je, že na ní by se extra ohled brát neměl. Ty spotřeby se nebudou lišit víc jak o litr, při stejném stylu jízdy, takže na to bych dlabal. 406 bude žrát víc než Golf, pochopitelně, když je větší - taky je to víc kočár.

Pokud si vzpomínám, před několika lety proběhla zpráva, že Ford a Peugeout vyvíjejí společné motory. Když se podívám na charakteristiky motorů Duratorq ve Fordu, řekl bych, že 1.6 66kW, 80kW a 2.0 100kW jsou právě ony společně vyvinuté motory, které se montují do Fordů, ale i do Peugeotu. Jestli se pletu tak mně někdo opravte..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

JE fakt ze s FOcusem 1,8 Tddi i s Golfem TDi budu jezdit v poho za 5l nafty a se 406 HDi tak za 6l , kdyz ted se 406 TD jezdim za 6l+ u Focuse vyhoda nizsi pojistka, \"KURVA NIZSI\":)))

Tak ted nevim,ale myslim ze vsechny tyhle auticka jsou asi jedny s nej Dieselu.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Spolupráce FORD PSA, pokud se nepletu, přinesla 1,4 HDi a 2,7 6V HDi, s 1,6 HDi si nejsem jist. Paradox byl, že tyto motory montoval PSA vždy s půl ročním zpožděním ne Jaguár 2,7 HDi.

Já se 406 HDi 110PS jezdím od 4,8 (dle předpisů, mimo město, ne dálnice) do 8 l.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: oddie

Původně zaslal: P607Olda

Francouzská auta se kupují srdcem, německá rozumem. Jistěže německá jsou lépe propracovaná, tak proč vlastně kupovat francouzská? (Pozn: já sám kupuji zásadně francouzská.)

To je zažité dost nesmyslné klišé. Jestli by se něco mělo dělat s rozumem, tak právě nevěřit na ony léty zažité nesmyslné pověry, a? již o kvalitě, či o nekvalitě. Deset let omílaný nesmysl zůstane nesmyslem, a nestane se pravdou jen kvůli tomu, že se omílá tak dlouho. Když někde čtu o německé propracovanosti a pečlivosti, italském či francouzském lajdáctví, drahých dílech na japonce, nekvalitních korejcích, nebo naopak o nejlepších francouzských dieselech, už se dávno ani nesměju, jen si pomyslím něco velmi nelichotivého. A jestli něco dělám zásadně, tak je to posuzování auta podle toho kterého konkrétního typu, a ne podle značky - které jsou už dneska stejně většinou různě pospojované.

[upravil dne 8/5/05 oddie]

Tak to trochu vysvětlím:

Máš přesně pravdu, že auta jsou dnes kvalitní a spolehlivá, takže jsou velmi srovnatelná. Můžeme je změřit, které má delší klikovku, větší airbagy atd. a bude to diskuse na dlouho. Právě proto, že je rozhodnutí tak těžké, přicházejí ke slovu subjektivní dojmy.

Říká se, že německá auta jsou \"závodní vozy pro silniční použití\". Jsou konstruována pro trvalou jízdu rychlostí nad 150 km/h. Tedy výborný podvozek, motor, spolehlivost, atd. To je jejich hlavní přednost. (Ford je, pokud vím, také německé auto).

Hlavní předností Peugeota je design (šarm, esprit) a útulnost. Dále pohodlné jízdní vlastnosti.

Zkuste si představit, že někam na slavnost mezi lidi přijedete uvedenými třemi auty. Které vzbudí největší pozornost svým vzhledem? (Podle mne samozřejmě P406).

Důležité podle mne je to, aby auto dobře padlo do ruky a aby s ním uživatel rád jezdil, aby se do něj doslova těšil. Po ujetí asi 600-700 tisíc km jsem zjistil, že na síle motoru a na rychlosti až tak nezáleží, oni ti tiráci a dodávky tam taky dojedou. Mnohem důležitější je dojet bezpečně a v pohodě.

Záleží tedy na kupujícím, která vlastnost je pro něj nejdůležitější:

jestli design, šarm a sympatie, anebo technické parametry.

Peugeot má design, Golf má lepší motor, Focus kombi asi lepší prostor.

To je také odpověď na otázku diskuse.

PS: Oddie, dej prosím v klidu prostor i jinému názoru. Pokud by byl povolen jen jeden názor, bylo by toto fórum nudné.

Pro zajímavost připojuji fotku našeho firemního auta z tohoto čtvrtku 4.8.05. Řidič zaspal, trefil se přesně mezi stromy a vůbec nic se mu nestalo. Ptáte se jaký měl krouťák nebo max. výkon? Spíš jak velkou kliku!!!!!!! A vo tom to je.

[upravil dne 6.8.05 P607Olda]

[upravil dne 6.8.05 P607Olda]

[upravil dne 18.5.2014 18:00 od P607Olda]

post-3499-14109637648149_thumb.jpg

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...