Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

porad nejede a zere.


lud3k

Recommended Posts

jooo jako to asi urcite nejde jen jsem chtel rict ze to tak rychle upadlo dolu pri rychlosti cca 110-120 a otacek 2500

Mohl bych poprosit o nejake rady jak jezdit s naftakem? Psali jste tady ze jste se to ucili chtel bych poprosit o rady jak nato

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 měsíce později...

Mám P 406 66kw 2001r.v. kupil som ju v 2006r. Spotreba u toho auta nebola nikdy väčšia ako 6.8 l /100 km a to pri dlhodobom ignorovaní Pal. PC Teraz na ňom jazdi manželka do práce 15km tam a 15 km späť a dokáže urobiť priemernu spotrebu 5,8l /100km leto 6.3-6.5l/100 km zima , Auto jazdilo aj dlhšie trasy 500 km MI-BA plne naložené 5 osôb + batožina podľa ťažkej nohy od 5.4 do 6,2 l/100km priemernou rýchlosťou 130-140km /h . ä

Moja vlastná skúsenosť po okresných cestách skús jazdiť do 90km /h iba na 4 stupeň, 5 ho dusí a spotreba ide rapídne hore. Sleduj pri tom okamžitu spotrebu na PC a potom ak maš motor v poriadku uvidiš ten pokles spotreby. Tento poznatok som zistil až keď som mal auto asi 5 rokov. Spotreba bola dobra a tak som tomu nevenoval pozornosť .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Mám P 406 66kw 2001r.v. kupil som ju v 2006r. Spotreba u toho auta nebola nikdy väčšia ako 6.8 l /100 km a to pri dlhodobom ignorovaní Pal. PC Teraz na ňom jazdi manželka do práce 15km tam a 15 km späť a dokáže urobiť priemernu spotrebu 5,8l /100km leto 6.3-6.5l/100 km zima , Auto jazdilo aj dlhšie trasy 500 km MI-BA plne naložené 5 osôb + batožina podľa ťažkej nohy od 5.4 do 6,2 l/100km priemernou rýchlosťou 130-140km /h . ä

Moja vlastná skúsenosť po okresných cestách skús jazdiť do 90km /h iba na 4 stupeň, 5 ho dusí a spotreba ide rapídne hore. Sleduj pri tom okamžitu spotrebu na PC a potom ak maš motor v poriadku uvidiš ten pokles spotreby. Tento poznatok som zistil až keď som mal auto asi 5 rokov. Spotreba bola dobra a tak som tomu nevenoval pozornosť .

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 5 měsíců později...
Na školení eco jízdy, nás v MANU učili, co nejdříve řadit nahoru. Myslel jsen, že motor vyskočí z rámu, jak byly otáčky nízký, ale instruktor řekl, že je to vpořádku.

takovy rady jsou na dve veci. na exkrement a na nic.

by me zajimalo co by na to podtaceni instruktorovi rekl dvouhmoty setrvacnik.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...

i na vykon i na spotrebu? nejak razantne? jelikoz spotreba je docela vysoka semi zda vim ze podle toho jak t myslim to nezjistim ale

do prace jezdim tam i zpet 60km za tyden 300 a natankuju za 700kc a nejak to netocim jezdim do 2200otacek a radim

a na dalnici 110az 120 a v patek tm neni ani hlt:(

406 HDI 66kw

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

i na vykon i na spotrebu? nejak razantne? jelikoz spotreba je docela vysoka semi zda vim ze podle toho jak t myslim to nezjistim ale

do prace jezdim tam i zpet 60km za tyden 300 a natankuju za 700kc a nejak to netocim jezdim do 2200otacek a radim

a na dalnici 110az 120 a v patek tm neni ani hlt:(

406 HDI 66kw

Nejak nechapu,podle tvych udaju ti to zere 2,50 na km.To je moc?

Nejlepsi bude,kdyz natankujes plnou.Vyjedes a zas natankujes plnou a hned budes vedet na cem si.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...