wence Odesláno 27. květen 2013 Sdílet Odesláno 27. květen 2013 Apeluji na odborniky. predem uvadim ze nechci nic cipovat a ani kupovat silnejsi. Rad bych pokud by mohl nekdo objasnit co mi vrta hlavou. Ze cipovani atmosferickych motoru je bezvyznamne se doctu vsude.Co me zajima,pri procitani starsich temat sem se docetl ze straki zvedne u naftove atmosfery vykon z 80 na 96 kw. To by smysl celkem melo.Zajima me nafta vs benzin. Diky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 27. květen 2013 Sdílet Odesláno 27. květen 2013 1.nejsem odborník a o čipování toho moc nevím 2.pežotí naftová atmosféra s 80kw je která? [upravil dne 27/5/13 21:25 od ozzy56] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 27. květen 2013 Sdílet Odesláno 27. květen 2013 2wence: Tak to jsi četl špatně, evidentně tam byla řeč o HDI, konkrétně RHZ. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 27. květen 2013 Sdílet Odesláno 27. květen 2013 Mohla být řeč o 2,1 TD: http://www.hs-elektronik.com/datenblatt-e/peugeot60521td.html Ale tím chipováním si u tohoto motoru nejsem jist, navíc to stejně není atmosféra, má to turbo ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wence Odesláno 27. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 27. květen 2013 Omluva kluci,asich bych mel prvni vystrizlivet,nez chci neco nastudovat.Jedna se o HDI ,presto by me zajimal rozdil,pokud nejaky je mezi atmosferou nafta benzin a i turbo v nafte a benzinu... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 27. květen 2013 Sdílet Odesláno 27. květen 2013 Jaký rozdíl konkrétně?? Těch rozdílů tam je nespočet... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 27. květen 2013 Sdílet Odesláno 27. květen 2013 Žádná deselová atmosféra 2,0 s 80kW neexistuje. Limitní výkon dvoulitrové naftové atmosféry je cca 50kW. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Qcko Odesláno 27. květen 2013 Sdílet Odesláno 27. květen 2013 wence: no rozdiel medzi benzin/nafta atmosferou a turbo benzin/ naftou je ... posad sa... to turbo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wence Odesláno 27. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 27. květen 2013 hmmm ocko si me nepochopil. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 28. květen 2013 Sdílet Odesláno 28. květen 2013 tak Qcko nebude sám, kdo tě nepochopil Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Bigbadjohn Odesláno 28. květen 2013 Sdílet Odesláno 28. květen 2013 Pravděpodobně se wence domníval, že jde čipovat až o 20% naftovou atmosféru a zajímalo ho, jestli jde čipovat s podobným úspěchem i benzínovou atmosféru. Nebo ne? Můj názor: Ano lze čipovat i benzínový atmosférický motor, některé motorizace se už od výrobce dodávají v různých výkonech. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
wence Odesláno 28. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 28. květen 2013 Jeste jednou se omlouvam kluci spletl sem si to v strakiho nabidce z hdi.Nicmene velky zly john :-) me pochopil nejlip. Zajimalo me vzhledem k pouzitym materialum u benzinovych a naftovych motoru bez turba,jestli trebas ma naftovy vetsi rezervy a jde z nej cipovanim tedy dostat lepsi vysledky nez u benzinu,snad je to ted srozumitelnejsi.jen ciste teoreticky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
oddie Odesláno 28. květen 2013 Sdílet Odesláno 28. květen 2013 Jen čistě teoreticky, pokus se chceš zabývat něčím takovým, začni vůbec principem fungování motoru, o kterém zjevně nemáš ani nejmenší páru. Takhle nemá smysl ti něco vysvětlovat. Ne, není to žádným použitím materiálů, jedná se o plnění, kvalitu a kvantitu směsi a to, co z toho jde a jakým způsobem ovlivnit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
f3Rd@ Odesláno 31. květen 2013 Sdílet Odesláno 31. květen 2013 pokusim se to zjednodusene vysvetlit, u motoru jde o to dostat do valce co nejvice paliva a vzduchu, aby jsi mel co nejvyssi vykon, chipovanim motoru s turbem (at uz benzim nebo nafta) upravis funkci turba (vic vzduchu) a vstrikovacu (vic paliva) a dosahnes celkem pekneho narustu vykonu. U atmosferickeho motoru tam proste vic vzduchu nedostanes (neco malo pouzitim bavlneneho filtru) takze muzes maximalne mirne doladit mnozstvi vstrikovaneho paliva a asi nejake casovani (myslim ze na to abys tam dostal vic vzduchu bys musel upravit vacky) tudiz narust vykonu chipovanim je minimalni. Takze asi tak, pokud se v tom nekdo vyzna vic, tak at me doplni nebo opravi. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
PAJA106 Odesláno 31. květen 2013 Sdílet Odesláno 31. květen 2013 V zásadě se dá souhlasit s tím co napsal f3Rd@. Jinak ale řečeno, u turbomotoru je chip 1. úprava pro zvýšení výkonu, zatímco u atmosferického motoru je úprava ŘJ posledním krokem po mechanických úpravách motoru (sání, výfuk, vačky...). Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.