TheJaro Odesláno 24. červen 2013 Sdílet Odesláno 24. červen 2013 Marcel00 - nie nebol som na diagnostiku a ani neviem akom stave sú trysky.....do víkendu by som mohol vedieť a FAP by som mal mať Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik1987 Odesláno 25. červen 2013 Sdílet Odesláno 25. červen 2013 tak nový poznatok. dnes som menil pal filter. neviem v akom stave bol ten predošlý a ako dlho tam bol. ... ale tipujem že veľmi dlho ako náhle som filter vymenil a napumpoval som palivo auto ožilo . a aspoň sa mi tak zdá že aj o niečo menej začalo dymiť. cez víkend sa chystám na EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik1987 Odesláno 28. červenec 2013 Sdílet Odesláno 28. červenec 2013 nejaký nový poznatok z toho dymenia? u mňa skúška TEC2000 (dobrá vec) auto ide o niečo lepšie do otačok a ma taký hladší chod. čo sa týka pri tecovaní korekcie sa o niečo malo znížili dymivosť žiadna ako náhle som ale natankoval znova naftu chvíľu na nej pobehal. auto začalo dymiť. tak ako predtým. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 28. červenec 2013 Sdílet Odesláno 28. červenec 2013 Nedívej se do zrcátka a jezdi Já už se tomu dýmu jen zasměju Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik1987 Odesláno 31. červenec 2013 Sdílet Odesláno 31. červenec 2013 len ja proste nechcem aby to dymilo. tak na 406 som mal fap off, egr off + chip a nikdy nezadymilo išlo ako guľa a toto dymí aj ked nejde . ešte doplním: situácia predtým: keď som nechal motor bežať dlhšiu chvíľu a potom sadol do auta a povytáčal motor zadymil som polku sveta a na zemi pod výfukom ostalo fakt veľké množstvo sadzí. situcacia po použití TEC 2000 niekedy pri prudkom pridaní plynu hlavne stupeň 2 - 3 zadymí dosť. ale keď ho nechám bežať na voľnobehu a potom povytáčam motor. tak síce zadymí ale už to nieje také ako predtým niesú čierne sadze. a jednoducho auto takto nemá dymiť. [upravil dne 31.7.2013 22:09 od tomik1987] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
medo Odesláno 2. srpen 2013 Sdílet Odesláno 2. srpen 2013 Pani ked to tak citam nestacim sa cudovat. Auto mam 5 rokov a este som ziadny ani len naznak dymu nevidel. Nieje nieco v neporiadku? Mimochodom aj ja mam s najvacsou pravdepodobnostou legalny FAPoff v origo servise este v Belgicku. Zevraj to v niektorych krajinach dokonca robili ako napravne opatrenie v zarucnej dobe ked sa FAP zaniesol. Na EK mavam honoty od 0,25 po 0,6 Sorry za [upravil dne 2/8/13 09:14 od medo] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik1987 Odesláno 2. srpen 2013 Sdílet Odesláno 2. srpen 2013 neboj medo myslím si že my všetci vieme že nieje niečo ok. ja to napr. dávam za vinu vstrekom. určite ich budem dávať na repas. ale zas aj EGR mi blbne čo viem. každopádne všetci vieme že auto ktoré je ok. dymiť nemá preto sa tu snažíme vyriešiť to aby nedymilo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomik1987 Odesláno 6. srpen 2013 Sdílet Odesláno 6. srpen 2013 tak zas som postúpil o niečo vyrobenie podložky pod EGR bez otvoru jej následne nainštalovanie odstránilo dymenie =) čiže u mňa je to nakoniec to EGR. ešte turbo mi sem tam blbne a to doriešim. samozrejme EGR by som najradšej odstavil elektronicky =) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 10. listopad 2013 Sdílet Odesláno 10. listopad 2013 U mě to byl taky EGR. Zaslepil jsem ho (doslova vyndal trubku od egru k sání) a mám po problému. Ted je mi zas až divný, že to nehulí vůbec. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
rado407sw Odesláno 23. září 2016 Sdílet Odesláno 23. září 2016 Ahojte chalani Aj mne začal Levík407sw/1,6HDI dymiť na čierno Mám najazdených 107000 tis.km. Poštudoval som trochu... Lebo ani na výkone strata, ani olej nežral a ani spotreba sa nezvýšila.A na diagnostike všetko v poriadku. Jeden mechanik mi povedal aby som skontroloval EGR, že môže byť zaseknutá, alebo nedosadnutá klapka. A to že počítač nezistí. Vadný motorček na ventile áno, ale klapku nie. Tak som ho vybral von. (postup popisovať nejdem, lebo to tu už je a sedí na 100% ) Pozeral som si nejaké videá na YT a čakal som ,že bude zalepený dechtom ale nič také ! trošku sadzí (fakt málo) Ale keď som dal dole motorček, tak som prišiel na chybu. On je totiž elektro-mechanický - to som nevedel... Na jednu stranu ťahá motorček a vracia ho perko. Takže keď som s ním potočil a pustil nevrátil sa do pôvodnej polohy - (a tým pádom ostal trošku ventil pootvorený...) Troška starého dobrého WDčka a šlapal ako hodinky - takže mechanická závada, ktorú počítač nevidel. Poskladal som to naspäť, štartol a šiel sa previesť. Ešte trošku dymil - tak cca 5km jazdy ale už mám pokoj Po dyme ani stopy... Takže toľko moja skúsenosť s čiernym dymom.U mňa to bol EGR ventil. Veľa zdaru Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
petokat Odesláno 27. září 2016 Sdílet Odesláno 27. září 2016 Ja som mal podobný problém,tiež s egr. U mňa vyčistenie nepomohlo tak som ho zaslepil a potom dal softverovo odstrániť. A je pokoj. Tie egr-ka blbnú asi všetkým. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stano4884 Odesláno 19. srpen 2019 Sdílet Odesláno 19. srpen 2019 Chlapi ja mam rovnaký problém auto neskutočne dimi. Ako tak čítam. Tak vecina dáva za vinu egr. Viete mi teda poradiť ako ho spraaavne zaslepim prosím vás Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 19. srpen 2019 Sdílet Odesláno 19. srpen 2019 Zaslepeni ti nepomuze, musis to i osetrit softwarove - musi se nahrat jina palivova mapa do RJ. Kdyz zaslepis EGR, ta RJ je nejak neprogramovana - jakokoliv zmena pomeru vzduchu a spalin nebude bez toho odpovidat vstriknutemu mnozstvi nafty. Spatny pomer vzduchu a nafty vyprodukuje saze a vyleti ti to vyfukem jako cerny dym. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
stano4884 Odesláno 19. srpen 2019 Sdílet Odesláno 19. srpen 2019 Takže treba noví softvér? A zas lepenie egr hej? Koľko tak môže stať oprava??? . Tej natiahnutéj novej mapi?? Bez toho je zaslepenie. Zbitocne zrejme však? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaC2 Odesláno 19. srpen 2019 Sdílet Odesláno 19. srpen 2019 (upraveno) Ne novy, ale hacknuty. Bez toho jen zaslepeni EGR ventilu bude delat i problemy. Muze ti to poresit cukani pri regeneraci - to ma byt EGR zavreny. V jinych situacich ale pri zahratem motoru je vypocet davky nafty na mix vzduchu a spalin a tam to zase muze delat neplechu. A nebo si proste kup novy EGR a mas na pristich alespon 150.000km od EGRu pokoj. Upraveno 19. srpen 2019 uživatelem HonzaC2 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.