Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Co se zámkem


Guest MMMMM

Recommended Posts

Ráno přijdu k autu a snažím se odemknout a zamek se mi protaci,kolem dokola :grr .U spolujezdce to jde normalne. Nekdy se chytne a odemknu ale pri zamknuti zatim nejde. Vite co s tim, zamek se mi nechce vyndavat

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Měl jsem to na 406. Dal jsem to odborníkovi na zámky (p.Omasta Zábřeh na Mor.), který mi to spravil za 15 minut - prý po rozebrání jenom prostříkl/vyčistil mechanismus (za 50 Kč).

Musel jsem ten zámek vyndat ze dveří, pak se v ruce vlastně rozpadá (nebo tam bylo nějaké pérko???), a taková západka - mechanismus tam vzadu lepil a nezajížděl jak má.

Není to z té strany, jak se strká klíč, ale z té opačné.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Sundat tapecírunk je větší část práce, vyndat a zandat zámek je schůdné. Přitom nevyndaváš ty západky co drží dveře, takže dveře jdou stále otvírat i zavírat zvenčí i zevnitř, akorát místo zámku je tam díra (když máš zámek vymontovaný). Akorát musíš vevnitř odmontovat takový plastový díl vysoký asi 25 cm, 3 příchytné šrouby/matice

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak střední, není to ideál ale jde to. Mně to rozebrali v opravně, ale zpátky jsem to dával sám (už bylo po prac.době) a sestavil jsem to dobře, přestože jsem nebyl u rozborky a dostal jsem to v krabici.

Můžeš to taky prostříknout nerozebrané, ale asi se to tam nedostane, protože je to takové pouzdro.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Chlapcí já mam teď lehce jinej problém na jinym autě, ale je to dost akutní, tak kdyby vás cokoliv napadlo, budu moc rád.