Guest MMMMM Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Ráno přijdu k autu a snažím se odemknout a zamek se mi protaci,kolem dokola .U spolujezdce to jde normalne. Nekdy se chytne a odemknu ale pri zamknuti zatim nejde. Vite co s tim, zamek se mi nechce vyndavat Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Měl jsem to na 406. Dal jsem to odborníkovi na zámky (p.Omasta Zábřeh na Mor.), který mi to spravil za 15 minut - prý po rozebrání jenom prostříkl/vyčistil mechanismus (za 50 Kč). Musel jsem ten zámek vyndat ze dveří, pak se v ruce vlastně rozpadá (nebo tam bylo nějaké pérko???), a taková západka - mechanismus tam vzadu lepil a nezajížděl jak má. Není to z té strany, jak se strká klíč, ale z té opačné. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
P607Olda Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 PS: Zmíněný umí se zámky kouzla, např. přestaví zámky na jiný klíč, rozchodí i nerozchoditelné. Je to levnější než kupovat celou sadu. Dělá také kopie, i s imobilizérem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MMMMM Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 To je daleko,stacilo by kdybych vyndal zevnitr tapecirung a zkusil se dostat k zamku a prostriknout mazivem? Mozna by se neco dostalo mezi ty krouzky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest MMMMM Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 Jedu v soboru na dovolenou (Beroun,Příbram,Plzeň a okoli),tak kdybyste vedeli o nekom v te oblasti,tak bych tam mohl zajet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...