zaorja001 Odesláno 21. květen 2013 Sdílet Odesláno 21. květen 2013 Ahoj mam problém mam peugeot 306 1.4 1993 a jde mi strasne z tuha otacet volantem.nevim li je to ze ho mam jeste obute na zimnich kolech.nedavno jsem menil ramena a poloosu.uz si nevim rady a vcelku mi to vadi to tuhe rízeni. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Lubo181 Odesláno 21. květen 2013 Sdílet Odesláno 21. květen 2013 to asi nema servo co ? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ivkopivko12tka Odesláno 21. květen 2013 Sdílet Odesláno 21. květen 2013 Ahoj 1. Model s posilovačom riadenia alebo bez? 2. Pociťuješ to aj za jazdy, alebo len pri státí na mieste 3. Ak je posilovač, má správne množstvo oleja ? 4. Pri točení kolami na mieste v prípade, že ide o model s posilovačom riadenia by mal byť počuť z motorového priestoru \"špecifický\" zvuk, hadičky od vodnej pumpy by mali byť tvrdé. Širšie kolesá to môžu dosť ovplyvniť, ale len v prípade že ide o výrazne širšie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 21. květen 2013 Sdílet Odesláno 21. květen 2013 pokud nemáš servo a máš podhuštěná kola tak se není čemu divit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
HonzaZ Odesláno 21. květen 2013 Sdílet Odesláno 21. květen 2013 A co horní uložení tlumičů a pružin? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaorja001 Odesláno 21. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 21. květen 2013 nn nemam servo.mozne to je ze mam trochu podhustene kola ale pripada mi to ze to dela i pri nafouknuti mam tam zimaky jsou uz trchu sjete nevim li je to tim ze je vedro a zimni guma se rozleje po ceste.dela mi to i za jizdy Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaorja001 Odesláno 21. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 21. květen 2013 Tak mi prosím poradtě jake jsou nejčastější příčiny?děkuji Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MilanF1 Odesláno 21. květen 2013 Sdílet Odesláno 21. květen 2013 Zkus obout jiná kola. Je dost možné, že zimák je hodně měkký (směs) a \"lepí\" se k vozovce a nejde točit volantem. Případně to mohou být ložiska horního uložení, to poznáš časem, praskne ti pružina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaorja001 Odesláno 21. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 21. květen 2013 a jak prijdu na to ze je spatne horni ulozeni? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Tantor-BN Odesláno 21. květen 2013 Sdílet Odesláno 21. květen 2013 bude praskať pri točeni vonatu...alebo ak budeš nan pozerť zospodu niekto bude točiť volantom tak uvidiš ako skaču tie uloženia...alebo to možno budu čapy skus postriekať vazelinou všetko čo sa hýbe ... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest servisman Odesláno 21. květen 2013 Sdílet Odesláno 21. květen 2013 přefoukej kola na víc a pak napiš jak se ti jelo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
hvezdon Odesláno 21. květen 2013 Sdílet Odesláno 21. květen 2013 zober WD alebo iný mazací sprej a nastriekaj na horné uloženie tlmičov, strč hadičku medzi gumu a karosériu v motorovom priestore, mne to pomohlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Kodl.xxx Odesláno 22. květen 2013 Sdílet Odesláno 22. květen 2013 Měl jsem podobný problém... stačilo nastříkat wd nebo konkord kloubový spoj mezi tyčí co jde od volantu z kabiny a dolů k nápravě najdeš po otevření kapoty mezi motorem a kabinou rádo to rezne a zatuhává je potřeba jednou za čas namazat a rozhýbat nejsem mechanik tak snad podle popisu najdeš Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
parlament Odesláno 22. květen 2013 Sdílet Odesláno 22. květen 2013 Tak premazať kardanový kríž na tyči riadenia rozhodne odporúčam.Nie WD,ale skôr radšej ľubovolné plastické mazivo.Hrzavie to a ako následok zadrhávajúceho kĺbu je zničené gufero v servoriadení a následný priesak servooleja.Vlastná skúsenosť.Škoda,že som to nevedel skôr,prevencia vychádza výrazne lacnejšie. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
zaorja001 Odesláno 22. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 22. květen 2013 dneska se u nas rapidne ochladilo tak uz slo tocit vcelku dobre podle me je to tema gumama.ale diky za navrhy ale urco vse radeji zkontroluju. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.