Brlja Odesláno 20. květen 2013 Sdílet Odesláno 20. květen 2013 Zdarec všem. Mám problém,před dvěma měsíci se mi objevila kontrolka motoru a vystraha Abgassystem defekt.V servisu mi tyto chyby vymazali a žádnou závadu nezjistili.Bohužel se to stalo znova a tentokrák už motor nejde do otáček. Mám 308 1,6 Vti. r.v.2010,najeto 39tis.km. Poradí někdo?Máte s tím zkušenosti? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 20. květen 2013 Sdílet Odesláno 20. květen 2013 To je dotažené z venku, že na tebe mluví německy? Ale to je fuk, znamená to \"vadný výfukový systém\", jestli nemáš třeba jen děravý výfuk. Každopádně doporučuju zavolat si panu Vystavělovi do FAMKA a domluvit se s ním na servisu, mám s ním nejlepší zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brlja Odesláno 20. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 20. květen 2013 Koupil jsem to jako předváděčku v Peugeotu v Bystřici pod Pernštejnem.mělo to najeto 9tis.dovoz z Francie. Na německém foru píšou,že je to bolest těchto aut a že je normální výměna kat+Lamd. při 50tis.km.Mě to normální nepřipadá. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 20. květen 2013 Sdílet Odesláno 20. květen 2013 spis to znamena chybu spalovani a spatnych emisi, tyhle motory mely nejake problemy, prehravaly se tam tusim ridici jednotky motoru novou verzi software asi by to chtelo zjistit presne kody tech zavad (nejenom je smazat z pameti) Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brlja Odesláno 20. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 20. květen 2013 Děkuji za info,auto jsem odvezl do servisu a uvidíme.Je zajimavé když jsem nastartoval,tak to krásně šlo do otáček,ale chyba tam stále zůstala.V sobotu to sotva jelo 20Km/h a zvuk otřesný. Začínám mít trochu obavy,že dnešní kvalita Peugeotu už není to co byvalo.Nedám dopustit na 205 1,8 D.no-problem 480tis/km. Tet tady řeším 308,která má najeto 39tis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 20. květen 2013 Sdílet Odesláno 20. květen 2013 Koupil jsem to jako předváděčku v Peugeotu v Bystřici pod Pernštejnem.mělo to najeto 9tis.dovoz z Francie. Na německém foru píšou,že je to bolest těchto aut a že je normální výměna kat+Lamd. při 50tis.km.Mě to normální nepřipadá. O výměně katu a lambdy jsem u tohohle motorů nikdy neslyšel, nějaké updaty ŘJ byly. Obecně je tenhle motor hodně citlivý na kvalitu paliva a tlak par benzínu, zvláště za studena to dělá problémy. U prvních modelů byly problémy s čidlem teploty vody a objevily se taky vytahané rozvody, ale v roce 2010 už by to snad mělo být OK:myslim Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brlja Odesláno 21. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 21. květen 2013 Takže mám novinku ze servisu,vypadá to na vadný snímač proměnného časování ventilů.No z toho jsem Jelen.Nemáte někdo tušení o co jde a kolik to stojí? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 21. květen 2013 Sdílet Odesláno 21. květen 2013 pokud by slo o 1920 LX SNÍMAČ POLOHY EXCENTRICKÝ tak nejakych 2900Kc Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brlja Odesláno 21. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 21. květen 2013 Děkuji za rychlou odpověd.Mechanik hledá jestli není vadná kabeláž,ale vypadá to na ten smímač. Každopádně napíšu jak to dopadlo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 21. květen 2013 Sdílet Odesláno 21. květen 2013 Ten snímač zní docela logicky. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Brlja Odesláno 24. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 24. květen 2013 Opraveno.Snímač proměnného časování ventilů.vyšlo to na 3750,-kč+ DpH. Motor jede jako nový.Rozjezd plynulý.Žádné škubání.Akcelerace výborná. [upravil dne 24/5/13 10:34 od Brlja] Peugeot.bmp Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 18. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2013 řeším něco podobného. Tuším že tam jsou ty čidla dvě, ale možná se pletu... Taktéž při studeném motoru to na začátku občas škubne. Od koho ty čidla jsou? Je možné je vyměnit za neoriginální nebo je potřeba použít origo co dodává peugeot? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ajap Odesláno 18. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2013 Jak moc ti to škube? Mně auto občas za úplného studena a nízkých teplot lehce poškubne taky, chce ho to moc netrápit z nízkých otáček, případně když už pod ty 2000rpm jedu, tak přidávat s citem. Dělá to od novoty, řekl bych, že se jedná o vlastnost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mojo2 Odesláno 18. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 18. prosinec 2013 je to jak kdy, a neni to tak, ze bych to hned za studena honil, jedu a pomalu plynule pridavam nebo i za stalych otacek to proste skubne tak 1x az 2x, jak kdy. Vim ze se to tady dost probiralo a delo to hodne tehle motoru. Ted byly vymeneny rozvody a rekl bych ze to dela vice nez pred tim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
JendaB Odesláno 21. prosinec 2013 Sdílet Odesláno 21. prosinec 2013 Co se týče škubání motoru tak to mi dělá taky , navíc občas se k tomu přidá úplná ztráta výkonu při přeřazení na vyšší převodový stupeň. To škubání je teda hlavně v rozsahu 2-3tis. otáček. Už jsem to jednou dal do autoriz. servisu a jediný co mi našli byla přechodná závada v časování ventilů, kterou smazaly a tím to pro ně bylo \"vyřešeno\" ale motor cuká dál. Zatím se mi ale nestalo že by se rozsvítila kontrolka motoru nebo vyskočila chybová hláška na palubním pc. Zkoušel jsem i různé benzíny jestli to není tím, ale bez úspěchu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.