Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

pojistky Peugeot 806


raa

Recommended Posts

Zdar,

prelozil jsem z německého manuálu od svýho auta (rv 1997) popis pojistkové skříně, který chtěl Kubis.

Pojistková skříň pod volantem

F1 10A Napájení autorádia

F2 5A Časování – otevřené nebo špatně zavřené dveře – měřič rychlosti – kontrolky sdruženého přístroje

F3 - Nepoužito

F4 5A Parkovací světla vpravo vzadu karoserie- parkovací světla vlevo vzadu výklopné dveře – parkovací světla přívěs – parkovací světla vlevo vpředu

F5 10A Relé ventilátoru – vypínač klimatizace – tlakový spínač/držák(?) – dobíjení od běžícího motoru

F6 10A Kontrolky bezpečnostního zamykání

F7 20A Klakson – přívěs

F8 30A F25 – F15

F9 5A Parkovací světla vpravo vpředu – kontrolka parkovacích světel – parkovací světla vzadu vlevo karoserie – parkovací světla vzadu vpravo výklopné dveře – osvětlení registrační značky

F10 30A Nepoužito

F11 30A Vypínač spouštěče zadních oken – motor spouštěče zadních oken – blokování spouštěče zadních oken

F12 10A Couvací světlo – zámek volantu – diagnostika – kódovaní imobilizéru – řídící jednotka ABS – vstřikování – startér – airbag – pyrotechnický napínač bezpečnostních pásů

F13 30A Nastavení levého předního sedadla

F14 30A Nastavení pravého předního sedadla

F15 20A Centrální zamykání – časování – relé spouštěče oken + střechy

F16 20A Zapalovač cigaret vpředu a vzadu

F17 15A Kladný pól zapalování – zámek volantu – Bitron řídící jednotka (?) – relé vypínání kompresoru – odpojovací relé motoru

F18 10A Zadní mlhovky + kontrolka

F19 5A Parkovací světla – osvětlení sdruženého přístroje – regulátor jasu – palubní počítač – zvukový varovný signál

F20 30A Klimatizace

F21 20A Vyhřívání sedadel – vypínač vyhřívání sedadel

F22 20A Zadní stěrač – el. ovládání zadních větracích oken

F23 15A Vypínač vyhřívání sedadel – vyhřívání zadního skla – časovač vyhřívání zadního skla

F24 30A Vypínač předního stěrače + ostřikovače – motor stěrače – cyklovač stěrače

F25 5A Klávesnice imobilizéru – palubní počítač – hodiny + parkovací světlo – pamě? rádia a klimatizace – dálkové ovládání

F26 15A Přerušovač blikačů – varovná světla

F27 30A Vyhřívání zadního skla a zrcátek

F28 15A Vypínač spouštěče oken + nastavení zrcátek – řídící jednotka centrálního zamykání – spínač brzdových světel – brzdová světla – kontrolka opotřebení brzdového obložení – kontrolka dobíjení ve sdruženém přístroji (dobíjení od běžícího motoru) – řídící jednotka impulsního spouštěče oken – elektrická zrcátka

F29 30A Relé předního spouštěče oken – relé impulsního spouštěče oken – vypínač spouštěče předních oken – motor spouštěče předních oken – řídící jednotka impulsního spouštěče oken – posuvná střecha

F30 15A Infračervené dálkové ovládání – vypínač varovných světel – akustická signalizace zapnutých světel – osvětlení skřínky před spolujezdcem – autotelefon – světla na čtení

Pojistková skříň v motorovém prostoru

FM1 20A Kladný pól přívěs

FM2 20A Palivové čerpadlo

FM3 - Nepoužito

FM4 - Nepoužito

FM5 10A Autotelefon

FM6 10A Vstřikovací jednotka (+XU10JCTE)

FM7 - Nepoužito

FM8 - Nepoužito

FM9 25/30A Ventilátor motoru 120 nebo 180 W – relé ventilátoru motoru

FM10 30A Ostřikovač světel – relé předních mlhovek

FM11 30A Nepoužito

FM12 5A Časovač stěračů světlometů

FM13 15A Vyhřívání lambda sondy

FM14 30A Čerpadlo ABS

FM15 30A/40A První ventilátor/dmychadlo (?)

FM16 30A/50A Ventilátor motoru 300 nebo 450 W – relé

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Včera jsem měl dole přední kapotu (rezne rantl - ošetřeno)a díval jsem se po pojistkách v motorovem prostoru.Viditelně nic - a jestli jsou pod nějakým krytem,měl by tam vést nějaký svazek drátů.Vlezl jsem i pod auto a kromě kapajícího oleje z převodovky a mazutu od rozvoďáku taky nic.Budu pátrat dál.P806

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,je třeba si zvyknout na \"architekturu\" frantíků.Skříňka objevena,to,co jsem považoval za hadice,byly svazky drátů v hadici.Ale ani v motoru,ani pod volantem nebyly na víčcích žádné popisky.Takže seznam výše uvedený - ještě jednou díky.P806

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Kubis

Ahoj,je třeba si zvyknout na \"architekturu\" frantíků.Skříňka objevena,to,co jsem považoval za hadice,byly svazky drátů v hadici.Ale ani v motoru,ani pod volantem nebyly na víčcích žádné popisky.Takže seznam výše uvedený - ještě jednou díky.P806

:xvul Ja nevim, delal jsem drobnou udrzbu motoru v ruznych modelech Peugeotu a zda se mne, ze v P806 je motor poskladany jeste docela pekne. Ke vsemu, co potrebujes pripadne opravit opravit po ceste, dobre muzes. Clovek se aspon nemusi moc nakladet dopredu...

Prekazi jenom velky vzduchovy filtr a co fakt nechapu, je ta trubka sani tvarem do \"U\", za kterou je schovana prakticky cela hlava motoru :grr

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj,ta architektura mě napadla proto,že dráty jsou pěkně v hadici a ne ve svazku opatlaném hadrem jako ve škodovce,a že jsem musel povolit držák baterie a potom šlo víčko pojistek v motorovém prostoru už bez páčení vyndat.Baterka asi není originál(50Ah),protože na každou stranu má asi deset cm místa.Já si zvyknu,jak jsem už uvedl u \"ventilů\".P806

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 1 měsíc později...
  • O 8 let později...
  • O 7 let později...
  • O 4 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...