frana Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 Zdravim, cca 1,5 roku jezdím s 307 Break motor 2.0 HDI 66kW. Při otáčkách kolem 2200 po ubráni plynu a následnem přidání se projeví poměrně značné cuknutí. Nejmarkantnější to je při zařazeném 2 a 3. rychlostnim stupni. Servis tvrdil, že na diagnostice neni nic vidět, měnili potenciometr snimače polohy plynu, následně celou palivovou soustavu, ale je to stále stejné. Když jedu na 3. r. stupeň ot. okolo 2200 do mirného stoupáni, tak se občas projevuje cukáni lehké (na 1-2 sec se mirně zmenší tah motoru) Po šeslápnutí plynu na podlahu a následném uvolnění motor přetane táhnout, ale po cca 0,5 sec auto cukne dopředu a otáčky a rychlost dál klesají normálně. Servis (značkový) je zřejmě bezradný, auto je ještě v záruce. Neřešil jste náhodou někdo prosím podobný problém ? Za připadné info děkuje: Frana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pajda Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 doporučil bych jiný značkový servis, tady už jsou v koncích a jinde to uvidí další mechanik jinýma očima. Pokud je to v záruce, tak by to nemělo bolet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kovi Posted August 2, 2005 Share Posted August 2, 2005 a opravdu ti to měnili? mě to právě dělal ten potenciometr. postupem času se ruznýma výparama vyžrala dráha potáku a tak to mělo jinou hodnotu a pak to cukalo. já to měl hned od spoda plynu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.