Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

spotreba 405 2.0sri


trollik

Recommended Posts

no ja sem fakt cumel.Mam sice 15\"kola,ale jelikoz jsou nizsi gumy,tak prumer kola je stejnej jako guma predepsana 186/65-r14.Takze k pumpe u bydliste nez sem razil,tak jsem jel uz na hodne tvrdou nulu.No a kdyz sem prijel,tak jeste tak 10km bych s tim jel.Takze tam jeste neco zbylo.No ja sem fakt cumel!!!A to jsme meli naprdnutej kufr vecma a stanem.Hledal jsem a vzpominal na dalsi pumpu,kde jsem vzal benos a nevzal si listek,ale nic!Tak to je fakt takhle.Jenom,co jsem dodrzoval,bylo,ze jsem nejel brzda plyn.A fakt jsem na to neslapal pri rozjizdeni a pri predjizdeni.A z kopce se zarazenou rychlosti!

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Crack

jak poznáte že je lambda v hajzlu???jen tak uvahou že to hodně žere??A když mám zařažzenou rychlost z kopce tak to žere mín než na neutrál?ale opotřebovává se víc motor a převodovka,ne?:myslim

Ad lambda - většinou se nedrží moc dobře otáčky. Žere to víc protože je spatná směs kvůli lambdě. Ale když auto cucá, není to jen lambdou.

Ad zařazená rychlost z kopce - např. novější (např. i má 605) vštřikovací technologie \"vypínají\" vstřikování při urč. otáčkách, takže se jede zadarmo. Jet se zařazenou rychlostí je ale lepší vždycky protože nikdy nevíš kdy ti to chcípne a pak ten kopec neubrzdíš. Největší geniální šetřílci úplně vypnou motor = sebevražda.

Ale pro srovnání, třeba 2.0i může při volnoběhu žrát tak 1.2l na hodinu, tedy těch 20 vteřin z kopce = cca 0,007l = 20 halířů

Jestli si mysliš, že se motor a převodovka při podřazování (brždění motorem) opotřebovává víc tak by mě zajímalo jestli jízda do kopce či na rovince motor šetří? Ten motor má životnost a tedy každý nastartování, každej kilometr, každá změna teploty ho ničí. Jsou akorát věci co tu smrt urychlují - špatný zacházení (špatný zajetí), spatný (falšný) paliva atd. atd. atd.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Jo je pravda,ze se ve valci meni trochu teplotni pomery,kdyz se jede z kopce se zarazenou rychlosti.Ale neni to tak drastiky.Privre se proste termostat a v motoru cirkuluje tepla voda a trenim pistnich krouzku se tam i nejake teplo dodava stale.Kazdopadne s vypnutym motorem nejezdim ani omylem!!!!!Taky znam jenoho debila,co se tim chlubi,jak jezdi za malo.Ze vypne na kopci motor.Ale pak mu nejde posilovac brzd atd.a ten vul si jednou malem rozbil nos,kdyz si zamknul prej volant.No proste debil...Je pravda,ze ridici jednotka je totiz nastavena tak,ze kdyz neklesnou otacky mam dojem pod 1400 pri jizde z kopce se zarazenou rychlosti,tak se jede zadarmo.Kazdopadne je to dobry ve velkejch hicech.Motor se chladi.No ale kdyz jedete z velkeho a dlouheho kopce,tak je obcas dobry dat neutral a ohrat ho trosku.Kazdopadne Vam funguje vse ok a i brzdam vlastne pomahate.(Nakladaky maji mam pocit ve vyhlasce,ze nesmeji vyrazovat rychlost ani z kopce).Kazdopadne jsem mel vcera u me jednoho zajemce o ND z me podzimni minulorocni bouracky a ten taky rikal,ze jehop pribuznej ma taky 2.0sri a ze kdyz jede na delsi trasu v tahu(Chorvatsko) a jede do 90-100 tak prej dokonce za 6l.Po me minulotydenni zkusenosti tomu verim.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

ja merim spotrebu porad, zalezi na tom jak se jede. P806 - motor 2.0i, Kdyz jedu tak 90-100km/h po dalnici mam spotrebu 6,5l benzin nebo 7,5 l plyn, pri 130 je spotreba 9l benzin 10l plyn, pri 150 je spotreba 12l benzin 13l plyn, kdyz jedu co to da asi 15l plyn

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: trollik

Jo je pravda,ze se ve valci meni trochu teplotni pomery,kdyz se jede z kopce se zarazenou rychlosti.Ale neni to tak drastiky.Privre se proste termostat a v motoru cirkuluje tepla voda a trenim pistnich krouzku se tam i nejake teplo dodava stale.Kazdopadne s vypnutym motorem nejezdim ani omylem!!!!!Taky znam jenoho debila,co se tim chlubi,jak jezdi za malo.Ze vypne na kopci motor.Ale pak mu nejde posilovac brzd atd.a ten vul si jednou malem rozbil nos,kdyz si zamknul prej volant.No proste debil...Je pravda,ze ridici jednotka je totiz nastavena tak,ze kdyz neklesnou otacky mam dojem pod 1400 pri jizde z kopce se zarazenou rychlosti,tak se jede zadarmo.Kazdopadne je to dobry ve velkejch hicech.Motor se chladi.No ale kdyz jedete z velkeho a dlouheho kopce,tak je obcas dobry dat neutral a ohrat ho trosku.Kazdopadne Vam funguje vse ok a i brzdam vlastne pomahate.(Nakladaky maji mam pocit ve vyhlasce,ze nesmeji vyrazovat rychlost ani z kopce).Kazdopadne jsem mel vcera u me jednoho zajemce o ND z me podzimni minulorocni bouracky a ten taky rikal,ze jehop pribuznej ma taky 2.0sri a ze kdyz jede na delsi trasu v tahu(Chorvatsko) a jede do 90-100 tak prej dokonce za 6l.Po me minulotydenni zkusenosti tomu verim.

Já když jedu z kopce s kvaltem bez plynu delší dobu, teplota si krásně klesne, do kopce zas stoupne. Myslim, že se mnohem míň namáhá...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Crack

Fusion:OK díky;)

Jo a nedrží to otáčky kdy,nebo jak se to projevuje?já se jen tak ptám abych věděl co se pak děje kdyby se to náhodou pokazilo

Třeba volnoběh kolísá od normálních 750 na 1000 a nepravidelně tak lítá mezi. Ale to může zas být potenciometr... to je složitý takhle říct. Nejlíp zjistíš jestli máš dobrou lambdu tak, že na ní píchneš měřák (voltmetr) a změříš. Musíš ale vedět kolik tam má správně být (ohmů nebo čehosi).

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

s takovou spotřebou to člověk musí skoro tlačit, já to tet měřil a dostal jsem se na 7.9l u mě velikej uspěch na to jak jezdim normálně se pohybuju 10-11.5l. jel jsem totiž jako důchodce do kauflandu :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Trollik: Hm, ta spotreba je mozna, ale za jakou cenu ? Tos mel extra lehkou nohu, ze ? Ja se ted snazim setrit a jezdim za 7.5l a to mam auto s pohotovostni vahou skoro 1500 kilo... ale za jakou cenu ? Jezdim jak nejakej dedek s kloboukem a babickou na sedadle smrti... Zkus to seslapnout a tu tvou spotrebu jsi videl naposled a na hony daleko...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No to nerikam,je to tak,ale jezil jsem podle predpisu striktne.A ono to takhle vyslo.Cestoval jsem hodne po Slovensku a policajti se rojili.Takze jsem jezil jak jsem jezdil.Kazdopadne vcera jsem auto vezl ke znamymu do servisu(vymenit predni lozisko,hucelo)a povidal,ze to mozny je.Ze uz se s tim setkal,ze to tak zere.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...