Sem.j Odesláno 8. květen 2013 Sdílet Odesláno 8. květen 2013 Krásný den Kdo poradí když mi u HDI nedrží volnoběh ale pod plynem auto jede i když se mi zdá že nezabírá tolik turbo a je pomalejší záběr Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kovi Odesláno 8. květen 2013 Sdílet Odesláno 8. květen 2013 To znamená co, že nedrží volnoběh? Ti houpou otáčky nebo chcípá? Pokud ti houpou, zkus vyčistit váhu vzduchu, mě to pomohlo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sem.j Odesláno 8. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2013 Houpou otáčky a pak to zabouchá a chcípne. pak to zase nastartuji chvilku to funguje a pak zase a napíše něco počítač ANTIPOLLUTION FAUL Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sem.j Odesláno 8. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2013 A ještě jak vyčistit váhu vzduchu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 8. květen 2013 Sdílet Odesláno 8. květen 2013 Nic nečisti a načti závady... pravděpodobně DRV případně EGR Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sem.j Odesláno 8. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2013 Prosím je možné říci kde je ventil EGR a zda jde vyčistit Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 8. květen 2013 Sdílet Odesláno 8. květen 2013 Je - vlevo nahoře je na něm nápis \"Hledání\" Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sem.j Odesláno 8. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2013 je možné aby to udělala voda v naftovém filtru? Odkalil jsem ho a zdá se že se to zlepšilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 8. květen 2013 Sdílet Odesláno 8. květen 2013 No určitě by bylo dobré se na filtr aspoň podívat - v jakém je stavu. Taky to může souviset s nějakou netěsností... nicméně napřed rozhodně diag. Takové zkoušení vede jenom k rozvertání něčeho co je v pořádku nebo ke zbytečným nákladům. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sem.j Odesláno 8. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2013 to udělám už se mi to jednou stalo ale pak to dalo asi dva měsíce pokoj a na diag mi řekl že byla chyba v tlaku paliva ale čerrpadlo v nádrži je rok staré tak snad by mohlo vydržet a chodit a je slyšet když zapnu klíček ale určitě zítra se tam zastavím Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 8. květen 2013 Sdílet Odesláno 8. květen 2013 Chyba v tlaku paliva bude souviset spíš s tlakem v railu - vysokotlaké čerpadlo, proto jsem psal o DRV. Pro začátek ho můžeš vyčistit u 406 je přístup dobrej. Než se zeptáš jak na to tak použij hledání - je to tu 1000x stejně jako vyčištění EGR. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sem.j Odesláno 8. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 8. květen 2013 dík zkusím to ještě vyčistit ten už jsem jednou dělal tak vím ale i tak díky Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sem.j Odesláno 12. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 12. květen 2013 Tak jsem byl na diag. a ta mi ukázala špatný tlak paliva a chyba řídící jednotky. A pak to zase jelo asi 200km bez jediné chyby a pak se zase objevila. tak jsem vyměnil DRV ventil a chvilku zase pohoda a pak zase to samé. Jinak regulace na drv chodí podle toho jak přidávám plyn tak nevím čím dál by to mohlo být. Když dojedu do servisu tak mi budou chtít dát nouvou jednotku a to s emi nechce Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 12. květen 2013 Sdílet Odesláno 12. květen 2013 Bylo by potřeba dát sem přesný kód chyby. Z tohohle ani není patrné jeslti máš tlak velký nebo malý Stejně tak musíš přesně popsat kdy se to stalo - například stalo se mi to v táhlém kopci když jsem víc stlačil plyn... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sem.j Odesláno 12. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 12. květen 2013 To jsem psal že mi to dělá jen při volnoběhu a nebo když jedu z kopce se zařazeným kvaltem začne cukat a ozvou se rány v motoru když jedu pod plynem tak to jede v pohodě a neudělá to nic. Bohužél kody nemám. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sem.j Odesláno 13. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 13. květen 2013 Tak jsem se vrátil z diag a určil mi prý špatné čidlo paliva tak ho jdu měnit a uvidím pak už asi jen řídící jednotka. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sem.j Odesláno 14. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2013 Tak smůla vyměnil jsem čidlo tlaku a chvilku dobrý a pak zase to cukalo a při přidání i docela rány v motoru a mírně kouří. Poradí ještě někdo něco nebo má zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 14. květen 2013 Sdílet Odesláno 14. květen 2013 ... dej sem přesné číslo těch chyby z diag a podívejte se přes diag na korekce vstřikovačů. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sem.j Odesláno 14. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 14. květen 2013 já jen vím že to ukazuje stále velký tlak paliva a kody nevím nejsem přímo i diag ale vstřikovače jsou prý dobré i tlak při startu stoupá docela rychle. nevím zkusím ještě dojet někam jinam na diag ale ten co mi to měří se živí jako autoelektrikář. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Sem.j Odesláno 15. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 15. květen 2013 Ještě jeden dotaz ted se to otočilo volnobech to drží ale když víc přidám a jde auto do otáček tak to jako by bouchá a začne kouřit a daig stále ukazuje špatný tlak paliva Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.