Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Mlhovka a polklice


Bici

Recommended Posts

Ahoj,

mám dva dotazky, omlouvám se, že jsou tak banální, ale když se nedaří, tak se nedaří a dneska byl zrovna ten den. :grr

Dnes jsem se chtěl vyměnit řárovku v pravé zadní mlhovca a ejhle, nepřišel jsem na to, jak ji vyndat. Jde s ní pohnout směrem doleva, v pravo je vidět nějaké "packa". Zkoušel jsem jí šroubovákem někam vyhnout, ale nepodařilo.

A druhý banální problém je, že jsem chtěl sundat poklice, mám tam ty originál Peugeot. Ale koukal jsem, že maj asi jinej mechanismus, než ty klasické nacvakávací. Mlže mi někdo prozradit, jak je sundám ? :myslim

Díky za rady.

Bici

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Swallow

No já nevím, mě jdou originální puklice sundat jako neoriginální.Jen to chce větší sílu.Žárovka v mlhovce se vyměňuje jako každá jiná, pootočí se s ní a vytáhne se, pravda, pokud je zoxidovaná moc dobře to nejde.

No s tou sílou jsem to nechtěl přehánět, abych je náhodou nerozlámal, ale zkusím.

No mám mlhovku zapuštěnou v zadním nárazníku a nevím jak jí vyndat, abych mohl právě tu žárovku vyměnit....

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Bici

Původně zaslal: Swallow

No já nevím, mě jdou originální puklice sundat jako neoriginální.Jen to chce větší sílu.Žárovka v mlhovce se vyměňuje jako každá jiná, pootočí se s ní a vytáhne se, pravda, pokud je zoxidovaná moc dobře to nejde.

No s tou sílou jsem to nechtěl přehánět, abych je náhodou nerozlámal, ale zkusím.

No mám mlhovku zapuštěnou v zadním nárazníku a nevím jak jí vyndat, abych mohl právě tu žárovku vyměnit....

Oni ty poklice jsou trochu širší, než ty neoriga, proto je třeba víc potáhnout.Navíc mají osazení i na šrouby kola, takže s nimi nelze pootáčet, jako jde s neoriginálními.

A s tou mlhovkou se omlovám, nevšiml jsem si, že máš kombíka, takže neporadím.Já mám krátkou 306

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Swallow

Původně zaslal: Bici

Původně zaslal: Swallow

No já nevím, mě jdou originální puklice sundat jako neoriginální.Jen to chce větší sílu.Žárovka v mlhovce se vyměňuje jako každá jiná, pootočí se s ní a vytáhne se, pravda, pokud je zoxidovaná moc dobře to nejde.

No s tou sílou jsem to nechtěl přehánět, abych je náhodou nerozlámal, ale zkusím.

No mám mlhovku zapuštěnou v zadním nárazníku a nevím jak jí vyndat, abych mohl právě tu žárovku vyměnit....

Oni ty poklice jsou trochu širší, než ty neoriga, proto je třeba víc potáhnout.Navíc mají osazení i na šrouby kola, takže s nimi nelze pootáčet, jako jde s neoriginálními.

A s tou mlhovkou se omlovám, nevšiml jsem si, že máš kombíka, takže neporadím.Já mám krátkou 306

I tak díkyza radu ohledně těch poklic, zkusím to...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Bici

Původně zaslal: Swallow

Původně zaslal: Bici

Původně zaslal: Swallow

No já nevím, mě jdou originální puklice sundat jako neoriginální.Jen to chce větší sílu.Žárovka v mlhovce se vyměňuje jako každá jiná, pootočí se s ní a vytáhne se, pravda, pokud je zoxidovaná moc dobře to nejde.

No s tou sílou jsem to nechtěl přehánět, abych je náhodou nerozlámal, ale zkusím.

No mám mlhovku zapuštěnou v zadním nárazníku a nevím jak jí vyndat, abych mohl právě tu žárovku vyměnit....

Oni ty poklice jsou trochu širší, než ty neoriga, proto je třeba víc potáhnout.Navíc mají osazení i na šrouby kola, takže s nimi nelze pootáčet, jako jde s neoriginálními.

A s tou mlhovkou se omlovám, nevšiml jsem si, že máš kombíka, takže neporadím.Já mám krátkou 306

I tak díkyza radu ohledně těch poklic, zkusím to...

Není zač;) .Podle obrázku zde to vypadá, že je tam mlhovka pouze nasazená :myslim
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Swallow

Původně zaslal: Bici

Původně zaslal: Swallow

Původně zaslal: Bici

Původně zaslal: Swallow

No já nevím, mě jdou originální puklice sundat jako neoriginální.Jen to chce větší sílu.Žárovka v mlhovce se vyměňuje jako každá jiná, pootočí se s ní a vytáhne se, pravda, pokud je zoxidovaná moc dobře to nejde.

No s tou sílou jsem to nechtěl přehánět, abych je náhodou nerozlámal, ale zkusím.

No mám mlhovku zapuštěnou v zadním nárazníku a nevím jak jí vyndat, abych mohl právě tu žárovku vyměnit....

Oni ty poklice jsou trochu širší, než ty neoriga, proto je třeba víc potáhnout.Navíc mají osazení i na šrouby kola, takže s nimi nelze pootáčet, jako jde s neoriginálními.

A s tou mlhovkou se omlovám, nevšiml jsem si, že máš kombíka, takže neporadím.Já mám krátkou 306

I tak díkyza radu ohledně těch poklic, zkusím to...

Není zač;) .Podle obrázku zde to vypadá, že je tam mlhovka pouze nasazená :myslim

Hmm, pěkněj obrázek. Nasazená je, ale nevím jak jí vyndat. Jsou tam ty dvě packy.A nevím jestli se dá vyndat z venku nebo ze vnitř. Tipnul bych, že zvenku....:myslim

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Původně zaslal: Bici

Původně zaslal: Swallow

Původně zaslal: Bici

Původně zaslal: Swallow

Původně zaslal: Bici

Původně zaslal: Swallow

No já nevím, mě jdou originální puklice sundat jako neoriginální.Jen to chce větší sílu.Žárovka v mlhovce se vyměňuje jako každá jiná, pootočí se s ní a vytáhne se, pravda, pokud je zoxidovaná moc dobře to nejde.

No s tou sílou jsem to nechtěl přehánět, abych je náhodou nerozlámal, ale zkusím.

No mám mlhovku zapuštěnou v zadním nárazníku a nevím jak jí vyndat, abych mohl právě tu žárovku vyměnit....

Oni ty poklice jsou trochu širší, než ty neoriga, proto je třeba víc potáhnout.Navíc mají osazení i na šrouby kola, takže s nimi nelze pootáčet, jako jde s neoriginálními.

A s tou mlhovkou se omlovám, nevšiml jsem si, že máš kombíka, takže neporadím.Já mám krátkou 306

I tak díkyza radu ohledně těch poklic, zkusím to...

Není zač;) .Podle obrázku zde to vypadá, že je tam mlhovka pouze nasazená :myslim

Hmm, pěkněj obrázek. Nasazená je, ale nevím jak jí vyndat. Jsou tam ty dvě packy.A nevím jestli se dá vyndat z venku nebo ze vnitř. Tipnul bych, že zvenku....:myslim

Tak to už budeš muset zkusit, já nemám na čem.Leda bych vyrazil do ulic nějaký kombík 306 najít :D Ale řek bych, že asi zvenku, možná odblokovat ty packy třeba dvěma noži, aby se moc nepomačkala mlhovka nebo nárazník, nevím kolik je tam místa, a vytahnout mlhovku.Jenže jsem to ve skutečnosti neviděl, tedy vyndavat mlhovku, 306 kombíka už jsem i viděl ;)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 7 měsíců později...

Pred casem jsem mel podobnej problem jak ty. Taky jsem si chtel vymenit zarovku v pravy zadni mlhovce a nevedel jak na to. Opravdu jde vyndat jen za pomoci sroubovaku a musis vic zabrat. Po asi dvaceti minutach se mi to uspesne podarilo, zato na me cekalo dalsi prekvapko. Moje 306 break r.v.98 ma misto pravy zadni mlhovky jen odrazku, ktera jako mlhovka jen vypadala, takze tam ani zarovka vymenit nejde... :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...
  • O 1 měsíc později...

Bohužel je to tak jak už bylo uvedeno. Pravá mlhovka žárovku nemá a je zaslepená. Každopádně by neměl být podle mě problém při troše úsilí žárovku do mlhovky dostat. Já se na to chystám, takže pak podám zprávu. Co se týče vyndavání, snažil jsem se o to několik hodin už sem se rozhod i sundat nárazník, ale pak se sfouknu k chlápkovi, co Peugeoty dělá, ten vzal příborovej nůž vrazil ho k vnitřní straně mlhovky (tedy směrem ke kouli tažného zařízení) a \"LUP\", mlhovka byla venku. kdyby sem to neviděl na vlastní oči, tak bych tomu nevěřil. Když sem se ho snažil doma napodobit, nechal sem na tom zase pár minut práce, ale nakonec mi mlhovka skočila vesele do náruče. Takže hlavně vydržet. :super

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 4 týdny později...

Já bych měl ještě poznámku k těm origo poklicím: Ony vlastne nedrží díky nějakému kovovému, drátěnému kruhu, jako neorigo, ale ten kruh mají plastový. Akrát kolem ventilku bývá drát. No a když chce člověk tuto poklici sundat, tak šáhne k ventilku, po tom drátku, potáhne a je to. Netřeba ani moc velké síly. Pokud má někdo ovšem tlustší a kratší prsty, tak si na to nejspíš bude muset udělat nějaký háček (týpek, co mi to sundával v pneuservise ohnul elektrodu na svařování a pak mu to šlo bez problémů...)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...