Bici Posted July 31, 2005 Share Posted July 31, 2005 Ahoj, mám dva dotazky, omlouvám se, že jsou tak banální, ale když se nedaří, tak se nedaří a dneska byl zrovna ten den. Dnes jsem se chtěl vyměnit řárovku v pravé zadní mlhovca a ejhle, nepřišel jsem na to, jak ji vyndat. Jde s ní pohnout směrem doleva, v pravo je vidět nějaké "packa". Zkoušel jsem jí šroubovákem někam vyhnout, ale nepodařilo. A druhý banální problém je, že jsem chtěl sundat poklice, mám tam ty originál Peugeot. Ale koukal jsem, že maj asi jinej mechanismus, než ty klasické nacvakávací. Mlže mi někdo prozradit, jak je sundám ? Díky za rady. Bici Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swallow Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 No já nevím, mě jdou originální puklice sundat jako neoriginální.Jen to chce větší sílu.Žárovka v mlhovce se vyměňuje jako každá jiná, pootočí se s ní a vytáhne se, pravda, pokud je zoxidovaná moc dobře to nejde. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bici Posted August 1, 2005 Author Share Posted August 1, 2005 Původně zaslal: Swallow No já nevím, mě jdou originální puklice sundat jako neoriginální.Jen to chce větší sílu.Žárovka v mlhovce se vyměňuje jako každá jiná, pootočí se s ní a vytáhne se, pravda, pokud je zoxidovaná moc dobře to nejde. No s tou sílou jsem to nechtěl přehánět, abych je náhodou nerozlámal, ale zkusím. No mám mlhovku zapuštěnou v zadním nárazníku a nevím jak jí vyndat, abych mohl právě tu žárovku vyměnit.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swallow Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 Původně zaslal: Bici Původně zaslal: Swallow No já nevím, mě jdou originální puklice sundat jako neoriginální.Jen to chce větší sílu.Žárovka v mlhovce se vyměňuje jako každá jiná, pootočí se s ní a vytáhne se, pravda, pokud je zoxidovaná moc dobře to nejde. No s tou sílou jsem to nechtěl přehánět, abych je náhodou nerozlámal, ale zkusím. No mám mlhovku zapuštěnou v zadním nárazníku a nevím jak jí vyndat, abych mohl právě tu žárovku vyměnit.... Oni ty poklice jsou trochu širší, než ty neoriga, proto je třeba víc potáhnout.Navíc mají osazení i na šrouby kola, takže s nimi nelze pootáčet, jako jde s neoriginálními. A s tou mlhovkou se omlovám, nevšiml jsem si, že máš kombíka, takže neporadím.Já mám krátkou 306 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bici Posted August 1, 2005 Author Share Posted August 1, 2005 Původně zaslal: Swallow Původně zaslal: Bici Původně zaslal: Swallow No já nevím, mě jdou originální puklice sundat jako neoriginální.Jen to chce větší sílu.Žárovka v mlhovce se vyměňuje jako každá jiná, pootočí se s ní a vytáhne se, pravda, pokud je zoxidovaná moc dobře to nejde. No s tou sílou jsem to nechtěl přehánět, abych je náhodou nerozlámal, ale zkusím. No mám mlhovku zapuštěnou v zadním nárazníku a nevím jak jí vyndat, abych mohl právě tu žárovku vyměnit.... Oni ty poklice jsou trochu širší, než ty neoriga, proto je třeba víc potáhnout.Navíc mají osazení i na šrouby kola, takže s nimi nelze pootáčet, jako jde s neoriginálními. A s tou mlhovkou se omlovám, nevšiml jsem si, že máš kombíka, takže neporadím.Já mám krátkou 306 I tak díkyza radu ohledně těch poklic, zkusím to... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swallow Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 Původně zaslal: Bici Původně zaslal: Swallow Původně zaslal: Bici Původně zaslal: Swallow No já nevím, mě jdou originální puklice sundat jako neoriginální.Jen to chce větší sílu.Žárovka v mlhovce se vyměňuje jako každá jiná, pootočí se s ní a vytáhne se, pravda, pokud je zoxidovaná moc dobře to nejde. No s tou sílou jsem to nechtěl přehánět, abych je náhodou nerozlámal, ale zkusím. No mám mlhovku zapuštěnou v zadním nárazníku a nevím jak jí vyndat, abych mohl právě tu žárovku vyměnit.... Oni ty poklice jsou trochu širší, než ty neoriga, proto je třeba víc potáhnout.Navíc mají osazení i na šrouby kola, takže s nimi nelze pootáčet, jako jde s neoriginálními. A s tou mlhovkou se omlovám, nevšiml jsem si, že máš kombíka, takže neporadím.Já mám krátkou 306 I tak díkyza radu ohledně těch poklic, zkusím to... Není zač .Podle obrázku zde to vypadá, že je tam mlhovka pouze nasazená Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bici Posted August 1, 2005 Author Share Posted August 1, 2005 Původně zaslal: Swallow Původně zaslal: Bici Původně zaslal: Swallow Původně zaslal: Bici Původně zaslal: Swallow No já nevím, mě jdou originální puklice sundat jako neoriginální.Jen to chce větší sílu.Žárovka v mlhovce se vyměňuje jako každá jiná, pootočí se s ní a vytáhne se, pravda, pokud je zoxidovaná moc dobře to nejde. No s tou sílou jsem to nechtěl přehánět, abych je náhodou nerozlámal, ale zkusím. No mám mlhovku zapuštěnou v zadním nárazníku a nevím jak jí vyndat, abych mohl právě tu žárovku vyměnit.... Oni ty poklice jsou trochu širší, než ty neoriga, proto je třeba víc potáhnout.Navíc mají osazení i na šrouby kola, takže s nimi nelze pootáčet, jako jde s neoriginálními. A s tou mlhovkou se omlovám, nevšiml jsem si, že máš kombíka, takže neporadím.Já mám krátkou 306 I tak díkyza radu ohledně těch poklic, zkusím to... Není zač .Podle obrázku zde to vypadá, že je tam mlhovka pouze nasazená Hmm, pěkněj obrázek. Nasazená je, ale nevím jak jí vyndat. Jsou tam ty dvě packy.A nevím jestli se dá vyndat z venku nebo ze vnitř. Tipnul bych, že zvenku.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Swallow Posted August 1, 2005 Share Posted August 1, 2005 Původně zaslal: Bici Původně zaslal: Swallow Původně zaslal: Bici Původně zaslal: Swallow Původně zaslal: Bici Původně zaslal: Swallow No já nevím, mě jdou originální puklice sundat jako neoriginální.Jen to chce větší sílu.Žárovka v mlhovce se vyměňuje jako každá jiná, pootočí se s ní a vytáhne se, pravda, pokud je zoxidovaná moc dobře to nejde. No s tou sílou jsem to nechtěl přehánět, abych je náhodou nerozlámal, ale zkusím. No mám mlhovku zapuštěnou v zadním nárazníku a nevím jak jí vyndat, abych mohl právě tu žárovku vyměnit.... Oni ty poklice jsou trochu širší, než ty neoriga, proto je třeba víc potáhnout.Navíc mají osazení i na šrouby kola, takže s nimi nelze pootáčet, jako jde s neoriginálními. A s tou mlhovkou se omlovám, nevšiml jsem si, že máš kombíka, takže neporadím.Já mám krátkou 306 I tak díkyza radu ohledně těch poklic, zkusím to... Není zač .Podle obrázku zde to vypadá, že je tam mlhovka pouze nasazená Hmm, pěkněj obrázek. Nasazená je, ale nevím jak jí vyndat. Jsou tam ty dvě packy.A nevím jestli se dá vyndat z venku nebo ze vnitř. Tipnul bych, že zvenku.... Tak to už budeš muset zkusit, já nemám na čem.Leda bych vyrazil do ulic nějaký kombík 306 najít Ale řek bych, že asi zvenku, možná odblokovat ty packy třeba dvěma noži, aby se moc nepomačkala mlhovka nebo nárazník, nevím kolik je tam místa, a vytahnout mlhovku.Jenže jsem to ve skutečnosti neviděl, tedy vyndavat mlhovku, 306 kombíka už jsem i viděl Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sweex Posted March 14, 2006 Share Posted March 14, 2006 Pred casem jsem mel podobnej problem jak ty. Taky jsem si chtel vymenit zarovku v pravy zadni mlhovce a nevedel jak na to. Opravdu jde vyndat jen za pomoci sroubovaku a musis vic zabrat. Po asi dvaceti minutach se mi to uspesne podarilo, zato na me cekalo dalsi prekvapko. Moje 306 break r.v.98 ma misto pravy zadni mlhovky jen odrazku, ktera jako mlhovka jen vypadala, takze tam ani zarovka vymenit nejde... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spetr Posted March 31, 2006 Share Posted March 31, 2006 Zadní mlhovka jde vyndat z venku musíš si vzít nějakou tvrdou jehlu a na pravém boku mlhovky je takový plech který musíš přimáčknout k tělu té mlhovky když si k tomu klekneš tak to uvidíš. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marvix Posted May 11, 2006 Share Posted May 11, 2006 Bohužel je to tak jak už bylo uvedeno. Pravá mlhovka žárovku nemá a je zaslepená. Každopádně by neměl být podle mě problém při troše úsilí žárovku do mlhovky dostat. Já se na to chystám, takže pak podám zprávu. Co se týče vyndavání, snažil jsem se o to několik hodin už sem se rozhod i sundat nárazník, ale pak se sfouknu k chlápkovi, co Peugeoty dělá, ten vzal příborovej nůž vrazil ho k vnitřní straně mlhovky (tedy směrem ke kouli tažného zařízení) a \"LUP\", mlhovka byla venku. kdyby sem to neviděl na vlastní oči, tak bych tomu nevěřil. Když sem se ho snažil doma napodobit, nechal sem na tom zase pár minut práce, ale nakonec mi mlhovka skočila vesele do náruče. Takže hlavně vydržet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rOMIK306xrd Posted June 6, 2006 Share Posted June 6, 2006 Já bych měl ještě poznámku k těm origo poklicím: Ony vlastne nedrží díky nějakému kovovému, drátěnému kruhu, jako neorigo, ale ten kruh mají plastový. Akrát kolem ventilku bývá drát. No a když chce člověk tuto poklici sundat, tak šáhne k ventilku, po tom drátku, potáhne a je to. Netřeba ani moc velké síly. Pokud má někdo ovšem tlustší a kratší prsty, tak si na to nejspíš bude muset udělat nějaký háček (týpek, co mi to sundával v pneuservise ohnul elektrodu na svařování a pak mu to šlo bez problémů...) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.