Jump to content

Mlhovka a polklice


Bici
 Share

Recommended Posts

Ahoj,

mám dva dotazky, omlouvám se, že jsou tak banální, ale když se nedaří, tak se nedaří a dneska byl zrovna ten den. :grr

Dnes jsem se chtěl vyměnit řárovku v pravé zadní mlhovca a ejhle, nepřišel jsem na to, jak ji vyndat. Jde s ní pohnout směrem doleva, v pravo je vidět nějaké "packa". Zkoušel jsem jí šroubovákem někam vyhnout, ale nepodařilo.

A druhý banální problém je, že jsem chtěl sundat poklice, mám tam ty originál Peugeot. Ale koukal jsem, že maj asi jinej mechanismus, než ty klasické nacvakávací. Mlže mi někdo prozradit, jak je sundám ? :myslim

Díky za rady.

Bici

Link to comment
Share on other sites

No já nevím, mě jdou originální puklice sundat jako neoriginální.Jen to chce větší sílu.Žárovka v mlhovce se vyměňuje jako každá jiná, pootočí se s ní a vytáhne se, pravda, pokud je zoxidovaná moc dobře to nejde.

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Swallow

No já nevím, mě jdou originální puklice sundat jako neoriginální.Jen to chce větší sílu.Žárovka v mlhovce se vyměňuje jako každá jiná, pootočí se s ní a vytáhne se, pravda, pokud je zoxidovaná moc dobře to nejde.

No s tou sílou jsem to nechtěl přehánět, abych je náhodou nerozlámal, ale zkusím.

No mám mlhovku zapuštěnou v zadním nárazníku a nevím jak jí vyndat, abych mohl právě tu žárovku vyměnit....

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Bici

Původně zaslal: Swallow

No já nevím, mě jdou originální puklice sundat jako neoriginální.Jen to chce větší sílu.Žárovka v mlhovce se vyměňuje jako každá jiná, pootočí se s ní a vytáhne se, pravda, pokud je zoxidovaná moc dobře to nejde.

No s tou sílou jsem to nechtěl přehánět, abych je náhodou nerozlámal, ale zkusím.

No mám mlhovku zapuštěnou v zadním nárazníku a nevím jak jí vyndat, abych mohl právě tu žárovku vyměnit....

Oni ty poklice jsou trochu širší, než ty neoriga, proto je třeba víc potáhnout.Navíc mají osazení i na šrouby kola, takže s nimi nelze pootáčet, jako jde s neoriginálními.

A s tou mlhovkou se omlovám, nevšiml jsem si, že máš kombíka, takže neporadím.Já mám krátkou 306

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Swallow

Původně zaslal: Bici

Původně zaslal: Swallow

No já nevím, mě jdou originální puklice sundat jako neoriginální.Jen to chce větší sílu.Žárovka v mlhovce se vyměňuje jako každá jiná, pootočí se s ní a vytáhne se, pravda, pokud je zoxidovaná moc dobře to nejde.

No s tou sílou jsem to nechtěl přehánět, abych je náhodou nerozlámal, ale zkusím.

No mám mlhovku zapuštěnou v zadním nárazníku a nevím jak jí vyndat, abych mohl právě tu žárovku vyměnit....

Oni ty poklice jsou trochu širší, než ty neoriga, proto je třeba víc potáhnout.Navíc mají osazení i na šrouby kola, takže s nimi nelze pootáčet, jako jde s neoriginálními.

A s tou mlhovkou se omlovám, nevšiml jsem si, že máš kombíka, takže neporadím.Já mám krátkou 306

I tak díkyza radu ohledně těch poklic, zkusím to...

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Bici

Původně zaslal: Swallow

Původně zaslal: Bici

Původně zaslal: Swallow

No já nevím, mě jdou originální puklice sundat jako neoriginální.Jen to chce větší sílu.Žárovka v mlhovce se vyměňuje jako každá jiná, pootočí se s ní a vytáhne se, pravda, pokud je zoxidovaná moc dobře to nejde.

No s tou sílou jsem to nechtěl přehánět, abych je náhodou nerozlámal, ale zkusím.

No mám mlhovku zapuštěnou v zadním nárazníku a nevím jak jí vyndat, abych mohl právě tu žárovku vyměnit....

Oni ty poklice jsou trochu širší, než ty neoriga, proto je třeba víc potáhnout.Navíc mají osazení i na šrouby kola, takže s nimi nelze pootáčet, jako jde s neoriginálními.

A s tou mlhovkou se omlovám, nevšiml jsem si, že máš kombíka, takže neporadím.Já mám krátkou 306

I tak díkyza radu ohledně těch poklic, zkusím to...

Není zač;) .Podle obrázku zde to vypadá, že je tam mlhovka pouze nasazená :myslim
Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Swallow

Původně zaslal: Bici

Původně zaslal: Swallow

Původně zaslal: Bici

Původně zaslal: Swallow

No já nevím, mě jdou originální puklice sundat jako neoriginální.Jen to chce větší sílu.Žárovka v mlhovce se vyměňuje jako každá jiná, pootočí se s ní a vytáhne se, pravda, pokud je zoxidovaná moc dobře to nejde.

No s tou sílou jsem to nechtěl přehánět, abych je náhodou nerozlámal, ale zkusím.

No mám mlhovku zapuštěnou v zadním nárazníku a nevím jak jí vyndat, abych mohl právě tu žárovku vyměnit....

Oni ty poklice jsou trochu širší, než ty neoriga, proto je třeba víc potáhnout.Navíc mají osazení i na šrouby kola, takže s nimi nelze pootáčet, jako jde s neoriginálními.

A s tou mlhovkou se omlovám, nevšiml jsem si, že máš kombíka, takže neporadím.Já mám krátkou 306

I tak díkyza radu ohledně těch poklic, zkusím to...

Není zač;) .Podle obrázku zde to vypadá, že je tam mlhovka pouze nasazená :myslim

Hmm, pěkněj obrázek. Nasazená je, ale nevím jak jí vyndat. Jsou tam ty dvě packy.A nevím jestli se dá vyndat z venku nebo ze vnitř. Tipnul bych, že zvenku....:myslim

Link to comment
Share on other sites

Původně zaslal: Bici

Původně zaslal: Swallow

Původně zaslal: Bici

Původně zaslal: Swallow

Původně zaslal: Bici

Původně zaslal: Swallow

No já nevím, mě jdou originální puklice sundat jako neoriginální.Jen to chce větší sílu.Žárovka v mlhovce se vyměňuje jako každá jiná, pootočí se s ní a vytáhne se, pravda, pokud je zoxidovaná moc dobře to nejde.

No s tou sílou jsem to nechtěl přehánět, abych je náhodou nerozlámal, ale zkusím.

No mám mlhovku zapuštěnou v zadním nárazníku a nevím jak jí vyndat, abych mohl právě tu žárovku vyměnit....

Oni ty poklice jsou trochu širší, než ty neoriga, proto je třeba víc potáhnout.Navíc mají osazení i na šrouby kola, takže s nimi nelze pootáčet, jako jde s neoriginálními.

A s tou mlhovkou se omlovám, nevšiml jsem si, že máš kombíka, takže neporadím.Já mám krátkou 306

I tak díkyza radu ohledně těch poklic, zkusím to...

Není zač;) .Podle obrázku zde to vypadá, že je tam mlhovka pouze nasazená :myslim

Hmm, pěkněj obrázek. Nasazená je, ale nevím jak jí vyndat. Jsou tam ty dvě packy.A nevím jestli se dá vyndat z venku nebo ze vnitř. Tipnul bych, že zvenku....:myslim

Tak to už budeš muset zkusit, já nemám na čem.Leda bych vyrazil do ulic nějaký kombík 306 najít :D Ale řek bych, že asi zvenku, možná odblokovat ty packy třeba dvěma noži, aby se moc nepomačkala mlhovka nebo nárazník, nevím kolik je tam místa, a vytahnout mlhovku.Jenže jsem to ve skutečnosti neviděl, tedy vyndavat mlhovku, 306 kombíka už jsem i viděl ;)

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Pred casem jsem mel podobnej problem jak ty. Taky jsem si chtel vymenit zarovku v pravy zadni mlhovce a nevedel jak na to. Opravdu jde vyndat jen za pomoci sroubovaku a musis vic zabrat. Po asi dvaceti minutach se mi to uspesne podarilo, zato na me cekalo dalsi prekvapko. Moje 306 break r.v.98 ma misto pravy zadni mlhovky jen odrazku, ktera jako mlhovka jen vypadala, takze tam ani zarovka vymenit nejde... :D

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 1 month later...

Bohužel je to tak jak už bylo uvedeno. Pravá mlhovka žárovku nemá a je zaslepená. Každopádně by neměl být podle mě problém při troše úsilí žárovku do mlhovky dostat. Já se na to chystám, takže pak podám zprávu. Co se týče vyndavání, snažil jsem se o to několik hodin už sem se rozhod i sundat nárazník, ale pak se sfouknu k chlápkovi, co Peugeoty dělá, ten vzal příborovej nůž vrazil ho k vnitřní straně mlhovky (tedy směrem ke kouli tažného zařízení) a \"LUP\", mlhovka byla venku. kdyby sem to neviděl na vlastní oči, tak bych tomu nevěřil. Když sem se ho snažil doma napodobit, nechal sem na tom zase pár minut práce, ale nakonec mi mlhovka skočila vesele do náruče. Takže hlavně vydržet. :super

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Já bych měl ještě poznámku k těm origo poklicím: Ony vlastne nedrží díky nějakému kovovému, drátěnému kruhu, jako neorigo, ale ten kruh mají plastový. Akrát kolem ventilku bývá drát. No a když chce člověk tuto poklici sundat, tak šáhne k ventilku, po tom drátku, potáhne a je to. Netřeba ani moc velké síly. Pokud má někdo ovšem tlustší a kratší prsty, tak si na to nejspíš bude muset udělat nějaký háček (týpek, co mi to sundával v pneuservise ohnul elektrodu na svařování a pak mu to šlo bez problémů...)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...