satan1984 Odesláno 5. květen 2013 Sdílet Odesláno 5. květen 2013 Caute potreboval by som som sa opytat. Mam 306.tku 2,0i 16v 98kW 177 000km pred zimou mi zacalo blbnut auto. Skakali mi otacky a zacala blikat a neskor svietit kontrolka chyby motora. V servise sa na to kukli a povedali, ze je problem v dvoch sroboch co drzia vyfuk k motoru.(sroby uz boli volne s vyfukom sa uz dalo hybat). Ze sa dostava vela vzduchu a lambda sonda nevie vyhodnotit, kolko ma dat paliva. Vymenili teda sroby, tesnenie, strunky. Dali na diagnostiku ta ukazala chyba v lambda sonde. (zly pomer paliva a vzduchu).Lenze to ukazalo aj po oprave. Kontrolka sice nesvieti, ale otacky sa drzia cca. od 750 do 1100 na volnobehu. Auto pri pridani nema vykon. PS.: v servise este povedali, ze mam upchaty katalyzator. Ze ci maju vyrezat do neho dieru vybrat vnutornosti a zavarit. Ze mozno pomoze... neviem Treba vymenit lambda sondu? staci vycistit lambdu sondu? Alebo vykochat katalyzator? Vie niekto poradit. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 5. květen 2013 Sdílet Odesláno 5. květen 2013 Ucpanýmu katalyzátoru nevěřím, lambda se čistit nedá.... Bylo by dobré sem dát přesný kód chyby. Docela často se stává, že chyba je \"překročena regulace lambda\" a v servisu vymění lambdu... nicméně chyba je někde jinde. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 6. květen 2013 Sdílet Odesláno 6. květen 2013 Já mam 1.8 16v a lambda mi odešla při nějakejch 162 000km. Životnost se uvádí 160k. Koupil bych lambdu, určitě to nebudou vyhozený prachy, protože dřív nebo pozdějc by na ní stejně došlo. A když to nepomůže, tak by diagnostika měla vyplivnout nějakou jinou chybu... případně hledat dál Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Black306 Odesláno 25. květen 2013 Sdílet Odesláno 25. květen 2013 cau,schanim lambdu na p 306 65kw za nejaky rozumny peniz,nemate s nejakou nejaky zkusenosti? odkud a za kolik ji koupit? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Dado240 Odesláno 26. květen 2013 Sdílet Odesláno 26. květen 2013 Caute potreboval by som som sa opytat. Mam 306.tku 2,0i 16v 98kW 177 000km pred zimou mi zacalo blbnut auto. Skakali mi otacky a zacala blikat a neskor svietit kontrolka chyby motora. V servise sa na to kukli a povedali, ze je problem v dvoch sroboch co drzia vyfuk k motoru.(sroby uz boli volne s vyfukom sa uz dalo hybat). Ze sa dostava vela vzduchu a lambda sonda nevie vyhodnotit, kolko ma dat paliva. Vymenili teda sroby, tesnenie, strunky. Dali na diagnostiku ta ukazala chyba v lambda sonde. (zly pomer paliva a vzduchu).Lenze to ukazalo aj po oprave. Kontrolka sice nesvieti, ale otacky sa drzia cca. od 750 do 1100 na volnobehu. Auto pri pridani nema vykon. PS.: v servise este povedali, ze mam upchaty katalyzator. Ze ci maju vyrezat do neho dieru vybrat vnutornosti a zavarit. Ze mozno pomoze... neviem Treba vymenit lambda sondu? staci vycistit lambdu sondu? Alebo vykochat katalyzator? Vie niekto poradit. Niekde písali, že treba zrušiť chyby v PC a skúsiť znova. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
satan1984 Odesláno 14. červen 2013 Autor Sdílet Odesláno 14. červen 2013 Sondu som vymenil. Zmena ktora sa prejavila. Diagnostika motora stale svieti, po pridani plyny cca. 3000-4000 ot. kontrolka zhasne a uz nesvieti. Po vypnuti motora a znova nastartovani znova svieti.(toto sa mozno odstrani pri znovu napichnuti na PC) Otacky drzi okolo 1100 - studeny motor. Zatial som ho este nezohrieval na prevadzkovu teplotu. V com pokracuje problem. 1. Vyfuk sa trase ako keby chcel odpadnut a hrozny zvuk - nie ako ked je deravy, ale taky ako keby malo fakt ten vyfuk odtrhnut. 2. Trase sa aj motor - zajtra skusim kuknut ci to nerobi silenblok. S autom som este nevysiel na ulicu (stale ho mam na zdvihakoch), tak neviem otestovat vykon. Ak to nebude silenblok, kde by som mal zacat hladat chybu? Ked som lezal pod autom vsimol som si ze mam prasklinu medzi medzi 2 a 3 vyfukovym zvodom. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mopař Odesláno 15. červen 2013 Sdílet Odesláno 15. červen 2013 Lambda snímá kyslík ve vejfukovejch plynech. Jestli máš díru ve svodech, tipoval bych, že problém s kraválem bude spočívat přesně v tom (jednou sem jel s Agátou 100m jenom se svodama a byl to bordel jak když startuje letadlo). A pokud tam někde byla netěsnost už předtim, je možný, že ti to tamtudy přisávalo vzduch a tudíž lambda házela chybu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
satan1984 Odesláno 16. červen 2013 Autor Sdílet Odesláno 16. červen 2013 Po zohriati motora sa otacky na volnobehu drzia cca. 750, po 5 sekundach zacne svietit diagnostika motora, vytocim otacky na cca. 3000 diagnostika zhasne, otacky sa ustalia znova na 750 a po 5 sekundach, znova zacne svietit diagnostika motora. Ak je motor na volnobehu, trase sa motor a nieco sici ako keby od kladky ((mozno s mojim problemom to nic nema spolocne) Rozvody maju 50 000km a 5rokov.) ak pridam plyn trasenie motora prestane aj sicanie prestane. Auto stale nema vykon. Na zvuky som uz prisiel rozypany katalyzator hrka jak hrkalka, ked sa trase aj motor na volnobehu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Phenom Odesláno 14. srpen 2020 Sdílet Odesláno 14. srpen 2020 Tusim spravne, ze auto dlouhodobe jezdilo na bohatou smes, coz melo za nasledek zvysene teploty ve svodech, a vinikem je vadna lambda sonda? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 14. srpen 2020 Sdílet Odesláno 14. srpen 2020 Vysoke teploty vznikaji spise pri chude smesi. Muze to byt lambda a nemusi, je treba vzdy zdiagnostikovat motor jako celej, takhle se neda strilet od boku Hafity ohodnotil 1 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.