tybyt Odesláno 2. květen 2013 Sdílet Odesláno 2. květen 2013 Zdar, hoc som hladal ale nenasiel som podobnu temu. ale viem ze som uz otom dakde cital. dnes som bol v peugeote v MI ze sa mi zohrieva voda hlavne ked pouzivam klimu a stojim (semfor, zapcha atd atd). hovoril som im aby to skusili s klimou zohriat vodu ci sa im zapne sahara. po 2hodinach prisiel tehnik ze vsetko mate v poriadku ze vam funguje sahara bez problemou a ani voda sa nezohrieva a kebyze sa vam stane este raz tak cidlo bude vadny . a ze diag im nic neprezradilo... pred odovzdanim auta som vypol klimu cez palubak a tak isto mi to vratily, teda urcite to nemaly zapnute. dosiel som domou zapol klimu a cakal palubak mi uz vypisal STOP ale sahara nic... navstivil som ich este raz a oni ze to urcite v kabelazi bude problem alebo v cidle atd atd... a ze tam mam nechat a za najskor pondelok budem vediet viac a za cca 50€ mi zistia zavadu bez opravy... no takze auto doma a sa pustam do toho... bol by som rad keby ste maly stym skusenosti co ako tam funguje odskusat, poistky,rele a pod. co by mohlo sposobit poruchu... vopred diky. sorry za gramatiku :/ Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
DERT123 Odesláno 2. květen 2013 Sdílet Odesláno 2. květen 2013 myslim ze cez dia sa da zistit ci sahara funguje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
janou Odesláno 2. květen 2013 Sdílet Odesláno 2. květen 2013 Pokial je klima funkcna ,musi tocit sahara hned. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tybyt Odesláno 2. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 2. květen 2013 no tak to povedz v Michalovciach v Peugeote... uz mi nechybalo vela aby som ich poslal do teplych krajin. takze som to rozobral... a je tam jedno relatko... akonahle nastartujem sa zapne ale nic sa nedeje motorcek sa netoci ked vypnem motor tak relatko ostava zopnute dokedy v motore netukne daco a vtedy sa vypne aj rele... ako by to trebalo premerat... ? :/ alebo ako sa presvedcim ze naozaj radiaca/motorcek sahari je zla? aby som nekupoval zbytocne saharu. Prikladam photo : http://kepfeltoltes.hu/130502/DSC00085_www.kepfeltoltes.hu_.jpg http://kepfeltoltes.hu/130502/DSC00086_www.kepfeltoltes.hu_.jpg fuuuuuu. ako som sa dival na cenu tak novej 1253 N5 stoji 366€ [upravil dne 2/5/13 19:04 od tybyt] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mirexx Odesláno 2. květen 2013 Sdílet Odesláno 2. květen 2013 Cau, sahara de pustit prez dia, kde de nastavit mala i velka rychlost. Tak zkus nekoho pobliz s dia a odzkousej to. Mel sem stejny problem a menil sem ventilator odesel motorek. Problem je ze sahara je pred chladicem a ne za a tudis do motorku leze veskerej bordel co posbyras po ceste. Ja sem mel u motorku uplne zoxidovanej plosnak. Poridil sem seharu z vrakace za 1 500,- i s dratama a relatkem, tak ty mam navic [upravil dne 2/5/13 18:23 od mirexx] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomike Odesláno 2. květen 2013 Sdílet Odesláno 2. květen 2013 Na Peugeot MI som zatial nic pozitivne nepocul. Ked som tam bol v ramci nejakej promo akcie (kontrola vozidla za par korun) este s byvalou 406-kou vybehli na mna, ze auto nutne potrebuje investicie za cca 20000,- SK vtedajsich. Klasicka choroba presaky oleja okolo vane a take prkotiny. 406 predana po zhruba dvoch rokoch kamosovi, ten ju ma uz stvrty rok, odjazdene cca 80 000 km od navstevy u nich a auto slape bez problemov. Kamos s firemnym by vedel rozpravat viac, skoda reci..... tazke najst dobry znackovy servis. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tybyt Odesláno 2. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 2. květen 2013 no hej... uz som si vsimol aj ja... len najst dakoho kto ma na bliskosti PP2000 a uz ich nebudem navstevovat. alebo si kupit dajaku za dobru cenu. mirexx - motorcek som prave rozobral a sa mi zda ze je problem v plosnom spoji v motorceku, teoreticky by tam malo regulovat rychlost motorceka a tam je ten problem napetie ide do plosaku ale stamad na uhliky uz nie. rozmyslam ze to prepojim napriamo a nebude moct si regulovat rychlost dokedy si nenajdem dajaku z vrakaca... bude sa automaticky spinat aj vypinat ale regulovat nie... co vy nato? moze to mat dajake vedlajsie ucinky??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bart.lbc Odesláno 2. květen 2013 Sdílet Odesláno 2. květen 2013 Nemá, jen ji musíš utlumit odporem tak jako já, jinak se točí a je slyšet jako stihačka + v dia motoru vypisuje chybu že se netočí ale auto mi už jezdí cca rok. Mám přímo naletovaný dráty na uhlíky a přes odpor na 3 polohy pomalu/rychle/vypnuto. Na zimu vypnuto v létě na pomalou rychlost a na velkou to nebylo potřeba ani v zácpě v chorvatsku při 30 stupních. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bart.lbc Odesláno 2. květen 2013 Sdílet Odesláno 2. květen 2013 Mám tam toto http://www.aci.cz/03007591-predradny-odpor-sahary-chladice-skoda-vw-_d112524.html když jsem sehnal druhou saharu tak mi šla asi 4 týdny a zase byla v háji řídící jednotka a motor funkční stím, že diagnostika vypisovala zkrat na kostru. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tybyt Odesláno 3. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 3. květen 2013 jak jak... prepojil si na priamo motorcek a medzi to si napojil toto??? alebo ako? mas to na gombik alebo vsetko automaticky??? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bart.lbc Odesláno 3. květen 2013 Sdílet Odesláno 3. květen 2013 Ano přímo jsem naletoval na ten plošňák silnej měděnej drát na dva uhlíky jak tvoří ten kříž z boku tak aby se mohli pohybovat vylomil kousek plastu kolem konektoru co je ŘJ na protažení zkrz ten kovový kryt ven až za saharu tam napojil už el. svorkovnící aby to bylo rozebíratelné vsadil tří polohový přepínač (umístěn v přihrádce vedle volantu) mezi origo relé, tam jde stále proud po zapnutí klíčku a chvilku po vypnutí a z přepínače na druhé relé, které pouští proud přes ten odpor a tím jse dosáhl těch nižších otáček. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 3. květen 2013 Sdílet Odesláno 3. květen 2013 To mozes zmerat aj na rele, ked ho zopne, tak by malo nieco vchadzat a nieco vychadzat. 2 vodice su na cievku ( aby sa zaplo) a ostatne mozu byt ako kontakty. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tybyt Odesláno 3. květen 2013 Autor Sdílet Odesláno 3. květen 2013 no uz sem to premyslel... prepojim to na priamo a este cez odpor ako ma bart ale ja to este napojim na klimu lebo ked mam vypnutu klimu tak mozem hoc kolko stat voda sa nezohreje... ale ked spustim klimu tak je to horisie a dovnutra dam este gombik na manualne riadenie ale chcel by som to dat priamo do palubovky ako mam esp alarm atd atd... len by som potreboval taky gombik... neviete nahodou jake ma objednavacie cislo? ten spinac ako esp, alarm, zamikanie.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
francesko Odesláno 3. květen 2013 Sdílet Odesláno 3. květen 2013 tybyt, Ty si alchymista. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
merlin99 Odesláno 3. květen 2013 Sdílet Odesláno 3. květen 2013 Ten cely panel s gombikmi poda mojich znalosti komunikuje cez zbernicu, takze gombik tam ti je na prd, ovsem mozem sa mylit...ale plan ako taky znie dobre, skoda ze sa treba vratit do casov 120tiek, lebo to pani vo fr dojebabrai.. [upravil dne 3/5/13 21:10 od merlin99] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 3. květen 2013 Sdílet Odesláno 3. květen 2013 Při představě, že bych měl mít v palubce spínač sahary by šlo auto okamžitě z domu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mmartinkovic Odesláno 4. květen 2013 Sdílet Odesláno 4. květen 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
bart.lbc Odesláno 4. květen 2013 Sdílet Odesláno 4. květen 2013 no jo kluci už se mi moc po druhý nechtělo schánět saharu na vrakači 3000,- v Peugeotu cca 10000,- tak raději přepínač a odpor sice jsem druhou saharu sehnal za 500,- měl jsem štěstí ale jak jsem psal točila se 4 týdny a konec. No a přepínač jsem dal do toho kastlíku vedle volantu tak jako tam má 508 různé ovladače. Tam to není vidět jo chtěl jsem to udělat ještě tak, že by to spínal proud z kladky klimakompresoru ale nvím vedlejší účinky no a teď podle shéma chlazení by tam měl jít analogový kabel s proudem který ovládal tu jednotku v motoru přehodnotím to odzkouším a uvidí se. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pengo Odesláno 23. květen 2014 Sdílet Odesláno 23. květen 2014 Caute, tak dnes ma na dialnici skoro porazilo .... stal som v kolone a po cca 1 minute posuvania sa rozsvietila kontrolka STOP a kontrolka teploty, este ze tam bolo parkovisko. Pozriem na budiky a teplota na max. Bol som hned na dia a chyba P0495 Funkcia chladenia integrovana v pocitaci. Vetrak sa nezopol ani cez diagnostiku. Neviem ci sa s tym da nieco robit alebo uz len vymenit za druhu ...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pengo Odesláno 26. květen 2014 Sdílet Odesláno 26. květen 2014 tak dnes mi to rozobrali v servise u kamosa a ventilator je kaput, netoci ani napriamo ked to napojili nemate niekto na predaj ventilator za rozumnu cenu???? No ked som videl na serviceboxu tu cenu, tak ma skoro vyvalilo ...... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.