Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

406 nejede tak jak má


jajumbo

Recommended Posts

  • O 4 měsíce později...

zkontroluj čidlo podtlaku na vstupu sání vzduchu - pokud je vadné, motor netáhne a nad 2000 ot padá do chyby, která po opětovném nastartování zmizí a vše se opakuje. Je to taková černá kostka vpravo od hadice sání, před filtrem...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 roky později...
  • O 1 měsíc později...

Zdravím. Mám podobný problém a nerad bych zakládal nové téma. Moje 406 RHZ 80kW r.v.1999(před fc) jednou jede normálně a stačí zdechnout a opět nastartovat a jako kdyby se autu nechtělo - dusí se, slabej tah ale jen do 2100ot. pak vystřelí jak raketa a jede jak má. Známí mi říkal že by mohl zůstat otevřený EGR - možnost zaslepení, nebo mechanik podezření na vstřiky. Nerad bych začal vrážet peníze do něčeho co je v pořádku proto se nejdříve ptám. Děkuji za jakékoli info  

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, krtek 2 napsal:

este dodam odpojenim vahy prestane fungovat aj egr a bude trvalo zavrety  takze sa ti spomali ohrievanie studeneho motora zvast teraz v zimnom obdobi  takze aby si si nemyslel ze je nieco zle

 

Dia nic neukazuje zkusím odpojit váhu

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 2 minutami, krtek 2 napsal:

tak chyby mozno neukazuje ale je treba sledovat live data a treba tomu trosku rozumiet takze je rozdiel ci ta napichne niekto co pozera len chybove hlasky alebo niekto co vie hladat problemy aj z meranych velicin auta

Já mám problém v tom, že v okolí nikdo nemá origo ale jen uni dia a já přemýšlím že si ji koupím ale váhám jestli ji využiji

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

aby som to popisal presne do bodky co mam na mysli tak odpoj vahu ked to prestane tak este nekupuj novu ale potom vahu zapoj spet a odpoj podtlakovu hadicku z egr a zaslep hadicku ak sa problem vrati je zla vaha ak sa problem nevrati je zly egr

pri  odstavenom egr skontroluj ci je ozaj  zavrety a to tak ze chytis do ruky tu nerezovu trubku od egr( par minut po jazde)  ak bude horuca tak egr prepusta 

ak bude studena tak ok tesni 

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, krtek 2 napsal:

aby som to popisal presne do bodky co mam na mysli tak odpoj vahu ked to prestane tak este nekupuj novu ale potom vahu zapoj spet a odpoj podtlakovu hadicku z egr a zaslep hadicku ak sa problem vrati je zla vaha ak sa problem nevrati je zly egr

pri  odstavenom egr skontroluj ci je ozaj  zavrety a to tak ze chytis do ruky tu nerezovu trubku od egr( par minut po jazde)  ak bude horuca tak egr prepusta 

ak bude studena tak ok tesni 

Dobře zítra odskouším. Jen mě zajímá jedna věc. Stačí u EGRu oddělat pouze hadičku od podtlaku nebo se musí vložit záslepka i na přírubu k motoru? Kolega má pouze zaslepenou hadičku ale je to u BMW ale to bude asi stejný

 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 14 hodinami, krtek 2 napsal:

staci hadicku

Zdravím. Tak jsem dnes vyzkoušel rady. Nejprve jsem odpojil váhu a když jsem nastartoval tak mi začala svítit kontrolka dia ale přišlo my že auto jelo trošku líp ale trubka byla vlažná. Váhu jsem připojil a zaslepil jsem hadičku od podtlaku a po jízdě cca 20km opět teplejší. Takže buď EGR zůstává mírně pootevřený nebo trubka se nahřála od motoru. Je pravda že je auto živější ale pořád ještě musím držet otáčky tentokrát 1800 a víc

 

Upraveno uživatelem angell
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

před 1 hodinou, krtek 2 napsal:

problem je inde pravdepodobne ,chce to diagnostiku no od 1500 otaciek hore musi auto uz tahat

Tahá ale jen 1 a občas 2. 3,4 a 5 už hůř okolo 2000 ožije a jede jak má. Občas se stane že začíná tahat níž ale poslední dobou minimálně

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

toto co popisujes je zavadzajuce(klame ta to) ze 1 taha dvojka a vyssie nie na jednicke je motor menej zatazeny takze pocitovo to ide ako ma ale na dvojke a vysie zatazujes motor cim dalej tym viac a tam proste uz ten krutiaci moment chyba a vo vyssich otackach sa to chyti a ide uz normalne na vsetkych rychlostiach 

keby si brutalne nalozeny a ides do kopca tak pocitis ze ani ta jednicka nejde lebo by motor potreboval viac krutaku v tych otckach v ktorych nejde ale on by ti ho nedal

Upraveno uživatelem krtek 2
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...