Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Koupili byste 5008 znovu?


maxipes123

Recommended Posts

  • O 1 měsíc později...
  • O 1 rok později...
  • O 6 měsíců později...
  • O 3 měsíce později...

Ahojky, mám najeto prvních 9 000 km. Zatím bez problémů, pouze ty ty občasné rány od podvozku při jízdě na nerovnostech, ale není to nic tragického.

Motor 1,6 BlueHDI, 88 kW je pro mne dostatečný motor. 2,0 BlueHDI by byl lepší, je ale o drastických 51 000,- Kč dražší.

Výbavu bych zvolil opět střední ACTIVE, ke které se dávají cenově zvýhodněné packety. Navíc prosklenou střechu nepotřebuji.

Pouze zamrzí, že pokud si auto obědnáte se 16" koly, tak vám to TP nenapíšou žádnou další možnost větších kol a navíc máte nižší hmotnost brzděného vleku.

Instalovaná 6- ti stupňová manuální převodovka je překvapivě příjemně přesná, ale dnes bych si objednal už pouze automat EAT6, který mi před tím prodejce nedoporučil, což mu dnes mám za zlé. Myslel jsem, že jde o starší robotizovanou manuální převodovku a přitom je to krásný klasický automat.

Ještě bych si navíc, co teď nemám, připlatil za Head-up, protože rychloměr není zrovna příkladně přehledný.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 2 týdny později...
  • O 2 měsíce později...

Ne ze bych si kupoval po roce znovu stejny auto :) , ale koukal jsem ted na Pezotacky stranky na 5008 a koukam (jestli se koukam spravne) ze se ted snad ani s benzinovym motorem ta 5008 nedela . Vybava je jen Active ,allure a akcni style , takovou tu nejzakladnejsi a nejlevnejsi verzi ani nenabizi. Co me ale nejvic rozhodilo , ze uz je mozno objednat auto jenom s lepici sadou ... To uz je ted novy standart u vsech Pezotu jen lepici sada , ne rezerva...?

Upraveno uživatelem ludek72
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

v pondělí jsem byl svědkem, jak v autorizáku přesvědčoval případného zájemce vzít radši naftový motor, nic víc nevím, ale bavili se o 5008, to není dobrá vizitka :(

 

ty lepící sady jsou kvůli váhy auta, navíc tě přesvědčují, že máš asistenci 24 hodin, 7 dní v týdnu atd.,atd. :D 

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Lepící sada je proto, aby ušetřili (náhradní kolo s bazmeky kolem mi prodejce napočítal na 11,5 tis.). S tou váhou jsi myslel, že auto je těžký na tak malou rezervu? Vždyť ta rezerva (kolo) má index 98, to unese i Sharana.

 

Tedy objednat si ji stále můžeš, ale pouze jako "náhradní díl".

Upraveno uživatelem Pacho69
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No pred cca rokem zacinali do 5008 davat EURO VI moroty a mezi nimy byl i benzinovy PureTech , ted podle ceniku maji jenom diesely... reserva u 16" pred rokem byla, u 17" jen lepici sada ...a ano taky me kazdy rikal o te asistenci ..atd... no me to nejako nepresvedcilo.... A ted to vypada ze uz nikoho presvedcovat nemusi , proste mas jen lepici sadu , nebo si musis rezervu dokoupit a zrejme vozit v kufru :)  bo tam asi neni ani ten system co umozni mit rezervu pod kufrem...

Upraveno uživatelem ludek72
Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

já ji mám. Po té, co jsem měl defekt a nebýt kamaráda, co jeli s náma (C4GP, stejná rezerva), tak by jsme strávili den dovolený tím, že bychom si zajišťovali výměnu (opravit t o nešlo). Takhle jsem dojel, dovezl to do pneuservisu a když to bylo, tak si přijel... Když jsem se pak vrátil, nechal jsem si udělat "kalkulaci" na dodělání rezervy: 10400,- včetně DPH.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...