buboman1 Odesláno 21. duben 2013 Sdílet Odesláno 21. duben 2013 ahojte.z chladica sa mi pomaly stracala voda a na koniec som zistil ze mam celu soferovu stranu vo vnutri podmocenu.tak som to dnes rozobral,vyhodil cele spodne calunenie len nikde mi voda nekvape a ani neslzi.akurat coho som si vsimol bolo to,ze ako sa spajaju trubky z motorovej casti a radiator na vykurovanie tak to tam bolo take zaoxidovane.take nieco ako ked je oxidacia na kontaktoch baterie....ale po vode ani stopy...je mozne ze to tadial kvapalo a prestalo?alebo ja uz neviem....nestretol sa niekto s podobnym problemom??inak je to benzin 1,6 80 kW...dakujem.. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pehaf Odesláno 21. duben 2013 Sdílet Odesláno 21. duben 2013 Mám tak isto premočenú šoférovú stranu. Nikde mi voda neuniká. Bol to roztopený sneh z topánok podtečený pod gumenú rohožu. Keď som zdvihol koberec, tak z tej tkaniny pod ňou sa dala žmýkať voda. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
307rg Odesláno 21. duben 2013 Sdílet Odesláno 21. duben 2013 áno, je to možné, to akože \"zaoxidované\" je dôkaz o tom, že tam chladiaca kvapalina unikala ak je otvor malý tak sa to mohlo opraviť napr. použitím prípravku na utesnenie chladičov... odporúčam vypustiť chladiacu kvapalinu a použiť nové tesnenie na prírube výmenika kúrenia a potrubia a pri montáži aplikovať všetky šruby príruby nie iba tú jednu, ktorá tam zvykne byť už z výroby jediná, keď je tesnenie nové tak postačuje, keď zostarne, príruba začne popúšťať... či je na podlahe chladiaca kvapalina alebo voda sa dá celkom dobre rozpoznať podľa charakteristického zápachu kvapaliny Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
koblih69 Odesláno 21. duben 2013 Sdílet Odesláno 21. duben 2013 Vodu v interiéru jsem mél v různých autech několikrát. Vždy byl problém v ucpaných odtokových otvorech pod čelním sklem. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
buboman1 Odesláno 22. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 22. duben 2013 dakujem za reakcie...isto to prepustalo cez ten spoj lebo ako bolo spomenute je tam iba 1 skrutka...co mi bolo hned divne....a ta pena pod calunenim je cela zelena a taka mastna..cize je iste ze tam je v tom aj alycol...pre tento krat to skusim len dotiahnut a dam tam aj ostatne skrutky a uvidim...hadam to nebude horsie.a budem dufat ze mi to zasa nebude tiect az nemusim znova vyhadzovat cele vnutro auta..... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pekos Pavelka Odesláno 22. duben 2013 Sdílet Odesláno 22. duben 2013 Vodu v interiéru jsem mél v různých autech několikrát. Vždy byl problém v ucpaných odtokových otvorech pod čelním sklem. Tiez u mna to bolo pod celnym sklom, vodu som vzdy vysal vysavacom na benzinke. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pa.vlos Odesláno 23. duben 2013 Sdílet Odesláno 23. duben 2013 Řeším stejný problém....měl jsem to rozebrané a žádné místo úniku jsem nenašel... pod nohama tedy pěkná čvachtačka.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Medikovec Odesláno 23. duben 2013 Sdílet Odesláno 23. duben 2013 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Pa.vlos Odesláno 24. duben 2013 Sdílet Odesláno 24. duben 2013 Díky moc za link. Vypadá to, že to opravdu prolínalo v tomto místě. Přidal jsem 2 šrouby... uvidíme. P.S. Už mi nepřijdou moc vtipné hlášky Top Gearu o tom, že francouzi nepoužívají šrouby, ale na díl plivnou a tím ho přilepí.... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pecino Odesláno 24. duben 2013 Sdílet Odesláno 24. duben 2013 V zimě mi to taky dělalo. Za jízdy to bylo vždy v pořádku ale po vychladnutí to začlo kapat. Přidání šroubků nepomohlo. Nakonec jsem vyměnil oba gumové kroužky které jsou v té přírubě. Jestli to je chladící kapalina jsem poznal oliznutím je sladká Jinak na určitou dobu by pomohl tekutý přípravek na utěsnění chladiče, ale bude to dočasné řešení. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kocurik Odesláno 26. duben 2013 Sdílet Odesláno 26. duben 2013 nadviazem tiez: takisto mokro pod vodicovymi nohami,ten filc dole bol tazky jak moja 2-rocna dcera voda z nieho tiekla vyse hodiny,ale z chladice neubuda nic,takze bud diera v podlahe,alebo ucpaty odvod vody pod sklem,ako pisal Koblih. Kde sa nachadza,poradi niekto? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marcel Maksim Odesláno 16. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2017 Mám tiež ten problém na 307 sw voda sa netratí z chladiča ale stále mám mokro na ľavej strane vpredu a v zadu .viete poradiť ako sa tam dostala už dvakrát som to vysaval a poprsi a je tam späť Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
TomasARN Odesláno 16. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2017 Zle tesnenie okolo dveri Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 16. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 16. prosinec 2017 dnes na trase cca 200 KM se mi mlžily okna zevnitř , topení na 2, v autě mokro není--topení neteče (neubývá voda vůbec), při cestě zpět žádné mlžení--umí to někdo vysvětlit?? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Pety Odesláno 17. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2017 Neměl jsi přepnuté na vnitřní oběh vzduchu? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
ozzy56 Odesláno 17. prosinec 2017 Sdílet Odesláno 17. prosinec 2017 ano, měl jsem vnitřní oběh vzduchu, ale to taky při cestě zpět... díky za podnět, pokud se to bude opakovat, zkusím přepnout klapku Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.