Jfa Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 Resp. shanime nejakou Peu ctyrkolku. Jsou nejaky modely i mimo 405, pokud mozno v dieselu? Diky. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted July 27, 2005 Share Posted July 27, 2005 Ne, a od Peugeotu nedoporučuju vůbec žádnou čtyřkolku. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barenst Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 to Oddie : Proč ??? Ja mam 4x4 uz delši dobu a nemužu si stěžovat , tak se ještě jednou ptam proč hned nedoporučovat ? to Jfa : Krome 405 x4 a 205 T16 vše v benzinu, se seriově nevyraběla čtyřkolka , jen specializovane firmy předělavali peugoty na 4x4 ,u nás to děla Auto Tichý na Partnerech a Boxerech . Jinak exituji v cizine i 307 SW převážne HDi ,ale ceny jsou vyšší Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jfa Posted August 4, 2005 Author Share Posted August 4, 2005 Ja jen ze potrebujem ctyrkolku na zimu abychom se dostali z a na pozemek. Vsichni v rodine zatim mame Peu tak se zacinam rozhlizet tady No mozna to ale stejne nakonec skonci u nejakyho starsiho Subaru/Isuzu atp. uvidime. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barenst Posted August 4, 2005 Share Posted August 4, 2005 pokud mužu doporučit rafeji starsi 405 než subaru , 405 4x4 je uplně stejna jako dvoukolka liši se jen prevodovkou,výfukem ,nádrži a hlavně zadní napravou 405 GR a SR má stálou čtyrkolku a moznost uzavřít mezinápravovy a zadní diferencial a pri zapadnuti se da nouzově prizvednou zadni náprava :-) Sám jsem byskoušel že pokud nezustanes na břichu tak vyjedes vsude :-) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted August 5, 2005 Share Posted August 5, 2005 Proč nedoporučuju? 4x4 u Peugeota je zajedno šíleně poruchová záležitost, a za druhé, když už se na tom něco po..., tak velmi špatně řešitelná - orig. díly cenou převyšují hodnotu vozu, náhrady neexistují, a po vrakovištích je toho naprosté minimum. Je hrozně hezké, že to máš dlouho, a že ti to funguje, přeji ti, aby ti to fungovalo ještě dlouho, nicméně jeden kus o ničem nevypovídá. Na ten tvůj jeden kus totiž znám několik neš?astníků, co to auto nakonec zrušili na ND, nebo zadek úplně odpojili, protože oprava byla nereálná. Takže, koupě něčeho takového je prostě velmi riziková, a nemůžu jí doporučit. Pokud jde o dosažitelnost pozemku v zimě - tak za a) je podle mě blbost kvůli tomu celý rok tahat 4x4, za b) pokud je to jen neprotažená silnice, tak stačí dvoukolka s kvalitním obutím a řetězy, a za c) pokud je to terénem, a nutně se tam potřebujete dostávat, tak lepší než osobák bude koupě jednoúčelového terénního vozítka typu ARO nebo Niva - předpokládám, že pozemek stejně nemáte na druhém konci republiky, ale pár km. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
barenst Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Oddie : Nevim proč si myslíš ,že ceny ogir. dílu na Subaru budou levnejsi ? A co se tyká spolehlivosti 405 4x4 tak ta je podobna jako u ostatnich aut a s AREM bych vůbec nesrovnaval. 405 nemam první, ta prní měla najeto 230tisic r.v.89 ,druha 198tis r.v.90 a ta poslední už ma na budiku 180tis.r.v. 94 a stale vše funkční , v okoli znam ješte nekolik dalšich a maji najeto podobně. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddie Posted August 8, 2005 Share Posted August 8, 2005 Nespadl jsi hochu takhle náhodou na hlavu?? Kde jsem psal něco o Subaru? Úplně jsem dojat, že už jsi měl dokonce 3ks 405-ky, no to je opravdu neuvěřitelné číslo :/ Jestli to někomu ještě náhodou nedošlo, tak prezentuju poněkud dlouhodobější zkušenosti s řádově desítkami aut - ale klidně se tu dál dohadujte, jak už jste měli neuvěřitelný tři auta, vy internetoví odborníci. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DjBoom Posted August 9, 2005 Share Posted August 9, 2005 Tak tady se musim právem zastat oddieho. Rozhodně bych nedoporučoval kupovat 405 x4 a? už je to jakákoliv verze. Znal sem jich pár a každá se nakonec rozsypala a oprava je skoro nemožná protože je dražší než celej zbytek auta. Holt se v tý době chtěl peu vytáhnout ale zapomněl to dotáhnout. Něco jinýho je T16 kde je úplně jinej diferák Torsen a vůbec uložení kardanu a tak je několikrát silnější ale to zase kupovat kvuli pár metrům na pozemek je blbost. A jak tu někdo zmiňoval že jde při zapadnutí přizvednout to je BLBOST. Je to servisní poloha a pohyb v ní je zákázán protože klouby sou tak ohnutý že by se mohli lehce.... víte co. Doporučil bych kouknout se po starym parnteru HDi od firmy Dangel ta je předělávala na 4x4 a zvedal se podvozek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
voštík Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 Anebo jit do prastaryho Peu 505 4X4 - byly to diesly a bylo to vysoky, ale ted nevim jestli to nahodou nedelal taky ten Dangel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DjBoom Posted August 15, 2005 Share Posted August 15, 2005 Původně zaslal: voštík Anebo jit do prastaryho Peu 505 4X4 - byly to diesly a bylo to vysoky, ale ted nevim jestli to nahodou nedelal taky ten Dangel Hehe jo uhádl si. Dělal to taky Dangel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.