Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

elektrické dveře a garáž.


Lukas B.

Recommended Posts

byl jeden citroen C8 a ten měl elektrické dveře a bydlel v úzké garáži. jednou došlo k opomenutí a milý automobil se pokusil zajet do garáže s otevřenými šoupačkami. že jel pomalu, tak jen ohnul a vysadil jeden pant. hodný pan servisák to nějak srovnal.

jenomže co se nestalo? automobilu otrnulo, a včera si to zase štrádoval do garáže nezavřený, a že jel svižně, tak šoupačky \"urval\" - vyrval ze všech pantů a přerval lanko pohonu, dveře se válely na zemi na automobilu zcela nezávisle:myslim. předpokládejme, že hodný pan servisák zase všechny panty srovná a nasadí, ale co s tím lankem? dá se sehnat samostatně, nebo jen včetně motoru za bůhvíkolik peněz? je to urvané hned vedle napojení na závěs dveří...

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

pokud zajíždím do garáže,tak zrcátka musím sklopit,jinak je urvu. A tím pádem nic nevidím. Ale na druhou stranu,než začnu zajíždět,podívám se jestli děti zavřeli.

Takže jestli Lukas to má taky tak,zapoměl holt zkontrolovat a malér je hned na světě:o

[upravil dne 16/4/13 08:43 od adraj]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

gáráž je 210 cm široká, auto se sklopenými zrcátky má asi 203 celkovou šířku ke sklopeným zrcátkům. to se mi prostě nevyplatilo furt odkládat tu myšlenku přidělat zrcátka na garáž.

inu stalo se, a netřeba pitvat proč se stalo a komu:aut, ale co teď s tím.

2000 je dobrá cena, představoval jsem si originál za dvacku. zkusím se poptat.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Já bych tam asi dal lanko jiné, neoriginální, které bych koupil v železářství. Ale pokud to i s motorem vyjde na dvojku, tak to by šlo.

Jinak já se ty garáže trochu taky bojím, sice ji mám širokou dostatečně, vjezd má 237 cm, ale příjezd do ní je hloupě šikmo a tak jsem tam za ty dva roky co auto mám zatím raději vůbec nebyl a postavil jsem si přístřešek před barákem a mám to aspoň suchou nohou domů, protože garáž mám asi 8 metrů od vchodu do baráku :D

Edit:

Jo a kté šířce auta. V papírech je napsáno, že auto je široké 185 cm, což je pravda, ale bez klik. Přes kliky to má 190 a přes sklopená zrcátka jak píše Lukáš něco přes dva metry. Takže nějak nechápu, proč píšou, že šířka auta je 185 cm. Mně by napadlo udat nejmenší možnou šířku auta bez toho abych z něj něco odmontovával, tedy se klopenými zrcátky. No jiný kraj, jiný mrav. A ještě abych se přiznal, tak mně se podařilo odřít dveře o sloup veřejného osvětlení, zastavil jsem moc blízko a otevřel dveře, naštěstí to odnesla jen malinko ta ochranná lišta, kterou mám prozíravě v černé barvě, u novějších ročníků to už dělali v barvě auta a to by nepotěšilo.

[upravil dne 16/4/13 12:27 od Bigbadjohn]

[upravil dne 17/4/13 07:49 od Bigbadjohn]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

tedy abych upřesnil: 210 jsou široká vrata, garáž uvnitř je širší asi o 35 cm na každou stranu, takže z auta lze v garáži vystoupit i jinak než kufrem. nad garáží jsou čtyři patra, a futra jsou tvořena betonem na kterém ta čtyři patra stojí, takže rozšiřovat vrata nelze. ale v roce 1974 bylo běžné auto spartak nebo embéčko, a to se tam vejde velmi velkoryse.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No, jak se to někomu může podařit... Svého času jsem se zajímal o jednu pěknou Xantii, hezky udržovanou, jen měla hluboké škrábance a promáčkliny na střeše. Pán taky parkoval v garáži - a jednou při vjíždění zapomněl, že má na střeše v držáku kola... Řekl bych, že to byla dražší rána než ty dveře. Nebo mi jednou nabízeli zánovní bourané Berlingo, poškozené jen na sloupkách a střeše. Servisák v zimě dodělal jedno auto, vyjel ven, vrata otevřel jen aby to projelo ven, aby mu neutíkalo teplo, no a druhým chtěl zajet. Jenže to první byla Xsara a jemu v tu chvíli nedošlo, že Berlingo je o nějaký kus vyšší. Prostě se občas zadaří.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Poteší teda. Mne to pípa, že sú otvorené dvere.

Ešte keď som bol na základnej vojenskej službe, tak veliteľ mal krásneho žltého favorita (vojenského), na ktorom jazdil taký riťolez, čo ani na bicykli jazdiť nevedel. Jedného dňa ten dilino šiel cúvať do garáže štýlom, otvorené predné dvere a cez ne sa vyklonený pozeral dozadu kam cúva. Samozrejme na dvere zabudol a otvoril ich krásne do opačnej strany. To som doteraz nepochopil ako toto dokázal, ten dilino.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Ahoj chlapi, jelikož vidím, že tu řešíte opět dveře a omlouvám se, že to zrovna nemohu celé číst tak rychlý dotaz. Zda to tady nebylo. Jedny ze zadních dveří jsou zamčeny ( čudlíkem ) a fungují jen, když je (zavřu otevřu) elektronicky. Tudíž zvenku otevřít manuálně nejdou a zevnitř by vyskočil čudlík a nebyly by po zavření zamčeny. Snad nějaké táhlo uvnitř dveří ? Díky za případnou snahu pomoci, jak se rozebírají dveře tady pak taky určitě je ( minimálně u výměny roletky co si pamatuji ) . Díky díky....Karel

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak nevím proč by tam mělo být smradu,auto pustím z vejezdu dolů /cca 9m/ a zbytek vjede na volnoběh.

Jako blbě jsem to přečetl,ale Ty asi jedeš do garáže popředu,tak není nic jednoduššího dojet k futru se zrcátkem a sklopit pak a vidíš jestli je otevřeno. Nemluvě o tom pískání,že jsou dveře otevřené a od předku k otevřeným dveřím je na tom naem autobusu sakra kus délky.:(

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...