Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

Autogas Barták s.r.o. špatné zkušenosti,


222johny222

Recommended Posts

Zdravím klubáci,

Chci se podělit s Vámi o zkušenosti a spokojenost či nespokojenost s touto firmou.V lednu roku 2012 rozhodl nechat odbornou firmou namontovat LPG do svého Peugeota 406 coupe 2.0 i(RFV).Auto jsem koupil od svého dobrého kamaráda,takže jsem věděl do čeho jdu.Sám jsem ještě najezdil 15000 km pro jistotu,že nebude zlobit.Byl jsem velice spokojený,PUG šlapal jak hodinky.

Nakonec jsem zajel osobně do Mor. Budějovic a prokonzultoval to osobně s p.Bartákem. Bylo mi doporučeno BRC,tak jsem se rozhodl pro něj.

Automobil jsem jim přistavil v domluveném termínu.Po 3 dnech mi volal p.Barták,že systém BRC si nerozumí s autem a doporučil mi STAG 4 a lepší vstřikovače MOMO,souhlasil jsem,mělo to stát 23500 kč + 2000 kč vstřikovače MOMO.Po dalších 2 dnech mi volal,že automobil je hotov a mám si pro něj přijet.Z velkou slávou a radosti jsem si přijel a převzal ho,vysvětlil mi i jak se používá ukazatel paliva a přepínač z benzínu na LPG.Když jsem se ho zeptal,proč občas se rozsvítí kontrolka diagnostiky motoru,tak mi odpověděl,že to nic není,že to přestane.Další co mi neřekli,až na místě,že budu doplácet za svíčky a vzduchový filtr cca 800kč.Neřešil jsem to,dobrý museli se tam dát.Dal tam brisk super a vzduchový filtr starline.

Po najetí cca 400 km byla nádrž stále plná…divný… a nakonec cosi zapípalo a jel jsem na benzín.Špatně mi zkalibroval palivový ukazatel,tak,že ukazoval stále plnou nádrž.Po najetí cca 500 km mi přišlo,že citím z výdechů topení plyn,ale jen když jsem stál na křižovatce nebo v koloně.Nedalo mi to a s kamarádem jsme čuchali a hledali co by to mohlo být,nakonec jsme zjistili,že po vypnutí klíčku syčí hadička.Hned jsem mu tedy volal a odkázal mě at dojedu co nejdříve.Přijeli jsme k p.Bartákovi a cituji jeho slova,ten palivák vám nakalibruji,to je v pohodě,se občas stane a tady ta hadička,to nic není…to vám dotáhnu a bude to v pořádku,to jste si mohl udělat klidně sám.

Po najetí cca 3000km jsem zjistil,že kontrolka diagnostiky motoru se čímdal častěji rozsvěcuje a škube motor.Dojel jsem tedy opět za p.Bartákem a ten ještě ten den mi volal,že s tím nic nemůže dělat,že je chyba na autě.Zjistil jsem,že odešel MAP senzor,dobře vyměnil jsem ho.Před tím než jsem LPG namontoval,se mi nikdy kontrolka nerozsvítila.

Po najetí cca 7000 km jsem jel znovu k p.Bartákovi,auto škupe a nemá výkon.Upozornuji,že jsem měl přicpaný katalyzátor a nevěděl jsem o tom…nikdy jsem nic takové neřešil.Druhý den mi volal,že auto nejde zeštelovat,že si mám pro něj přijet…že se ho snažil rozjezdit prvně,že se dalo vytočit do 4000 otáček pak 5000 a nakonec 5500 a dál to nešlo,že problém bude ve výfuku.Dobře dojel jsem,převzal auto a omluvil se,že jsem to nevěděl,že je to poprvý co něco takového řeším.Odjíždím od něj a nešel mi ukazatel rychlosti,tak jsem si říkal,vypadlý konektor.Doma jsem zjistil,jak se auto snažil rozjezdit,tak jak byl přicpaný katalyzátor,tak horký vzduch se vracel přes kroužek a zhořelo(odkapalo) mi celé čidlo rychlosti i s kabeláži a další věci.Vše jsem si opravil sám a neřešil to.Dobrý stalo se…

Po najetí cca 12000 km,jsem začal mít problémy ze studenými starty,auto sice nastartovalo,ale chtělo chcípnou,když začaly držet otáčky,tak auto dělalo jak zblázněné,střílelo do výfuku…nechtělo jet.Dojel jsem do servisu za p.Bartákem,že mi to zlobí a na benzínové jednotce mi to hlásí přechodnou závadu maximální a minimálni hodnotu bohatosti směsi.Za 2 dny volal,že auto je v pořádku,že nechápe proč na něm hledám chyby,že jezdi úplně bez problému.Při osobní konzultaci mi řekl,že to auto podtáčím,že to viděl na grafech benzínu a LPG.(není pravda,kdo mě zná,tak ví své)Zkoušel studené starty a nikdy mu to neudělalo co mě.Hned druhý den ráno opět špatný start.Po najetí 500 km auto začlo hlásit pípákem závadu a nechtělo se přepnout na LPG a ani nechtělo jet.Po osobní prohlídce,jsem našel pojistku,co vedla kabeláž pro napájení LPG jednotky,ne spálenou ale roztavenou do gumového krytu celé pojistky.Okamžitě ten den jsem mu to odvezl.Přišel jsem na to podívat ze slovy,tak co jste s tím udělal.Napíchl na diagnostiku a řekl,mno jste odpálil jednotku LPG!Já jsem mu slušně vysvětlil,že se mi to stalo při rozjedu,kdy se to mělo přepnout automaticky na LPG a v té chvíli mi to začlo hlásit chybu.Po ohledání v motorovém prostoru našel tuto pojistku a řekl,podte se podívat co jste udělal!Jste to spálil.Tak jsem mu vysvětlil na jakém principu funguje pojistka a že tohle není normální ani možný,abych to způsobil já.Nechal si auto 2 dny u sebe a dneska mi volal,že auto mám připravené,at si pro něj přijedu.Přijel jsem a hned na mě zpustil.že mám zničený alternátor,že dává jen 11,6V a že jsem musel vrtat do elektriky vstřikovačů,že jsem tam něco prohodil.Vysvětlil jsem,že jsem na nic nešahal,proč bych to dělal,když je to v záruce,že nehledám chyby,ale chci JEZDIT!!!Tím se prý zapekla pojistka a zničila jednotka plynu co stojí 12000 kč.Že jeho odborný personál tuhle chybu s prohozením nemohli udělat!!!Odvezl jsem si auto a po 20 km jsem stál,totálně vybité.Do té doby auto jezdilo bez problému a dobíjelo,ostatně když jsem mu to vezl,jsem ujel 35 km.

Mů j názor je ten,že schválně mi zničil alternátor,aby mohl hodit vinu na mě s jednotkou na LPG a nemusel hradit novou z jeho kapsy,protože si myslím,že jednotka zlobí od začátku.Co byste mi v této chvíli poradili?Je mi z toho normálně do breku.. jak se právně můžu bránit a kdo z klubu by mi mohl pomocí,jestli jednotka je opravdu zničená nebo jen na mě hraje fintu,aby ze mě vytřískal peníze?Všem děkuji za pomoc.

[upravil dne 1/8/12 02:10 od 222johny222]

[upravil dne 25/4/14 13:06 od 222johny222]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Narazil jsi na peknyho debila a tihle co montuji lpg a nerozumi tomu by se na to meli vysrat.notmalne bych to reklamoval a nic neplatil zaruka 2 roky na dily a pul roku na praci.jednotka lpg jen tak neodejde kamarad co montuje lpg v lk servise rikal ze reklamovali rj lpg 2 a to momtuji 8 aut tydne..svicly dej normalni a na brisk se vyser nejsou 2 nebo 3 bodov?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Častokrát mám tendenci zrušit pojištění u D.A.S. - pak čtu něco takového a zase si ho nechám...

Máš dvě možnosti:

1. Prohlídka auta soudním znalcem, pak pokus o dohodu s panem Bartákem.

2. Nechat si to dát dohromady někde jinde (ale předem nastudovat reference) s tím, že peníze od pana Bartáka nikdy neuvidíš, ale i tak Tě to možná v součtu vyjde levněji.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Upřímně vám řeknu, že teď nevím co si myslet.... Vubec sice toho člověka neznám osobně, ale na skodahome.cz je pan Barták pod nickem karel.lpg znám jako Lpg GURU. Bohužel asi jen pro Škodovky. Dokonce jsem ho po všeh těch chválách na něj co na skoahome jsou, doporučil kamaradovi s O1 1.8T a je spokojen. Bohužel po přečtení toho co napsal 222johny222 jsem usoudil, že asi i on není dokonalý a umí být s prominutím hovado.. 222johny222 držím ti palce ať to nějak vyřešíš. V dnešní době je asi těžké najít někoho kdo s někým ani jednou nevypinká. Je to škoda a proto jsem rád za tento klub který vždy poradí......

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zde přikádám odkaz na jeho stránky http://www.autogas.estranky.cz

Firma je smluvním partnerem AGC Strakonice, s těmi se také spojím a řeknu jim co se mi stalo.

Dozvěděl jsem sel,že p.Barták dělal 13 let u Telecomu a pak začal podnikat a dělat LPG....

a ještě jedna věc,když jsem k němu naposledy přijel pro auto,tak mi tvrdil,že v autě mám špatnou baterku(mám tam rok starou Vartu),že tyto bezúdržbový baterie sou špatný,že bych si tam měl pořídit tu na dolivání a dolívat kyselinu! Tohle mi fakt řekl a to vůbec nepřeháním.:bacha

Charlie 1 : děkuji za pomoc a za rady,ale prvně se spojím s právníkem a poradím se s ním co mohu v dané chvíli dělat.

JJEENNDDAA : vid Honzí,ještě u tebe jsme se o tom bavili a divili se s Jitkou co si nám o něm říkal.

[upravil dne 2/8/12 10:20 od 222johny222]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

zas to neber tak černě ,děláš jako by auto shořelo a nebylo,normálně to u něj v klidu reklamuj,má pojistku na blbost tak z tý to zakásne,a když se bude vymlouvat tak mu řekni,že si to necháš udělat jinde a budeš to po něm vymáhat a uvidíš jak změkne...:bacha:bacha

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

U oprav obecně je dost těžký jakýkoli dokazování. Nikdo si před předáním poctivě nedokumentuje auto a ohledně motoru, převodovky, podvozku apod. to ani pořádně nejde, a tak je na konci vždy jen tvrzení proti tvrzení, případně nějaký znalecký posudek, který však musí majitel zaplatit.. I ostřílení právníci mívají problémy, když vyzvedávají auto ze servisu a většinou raději zaplatí pár stovek/tisícovek navíc než se hádat s velmi nejistým výsledkem. Je to smutný, ale hádat nebo soudit se má cenu až když jde už o větší částky..

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Tak jsem všechno prolezl,pojistky jsou v pořádku,baterku jsem nabil,drží stabilně 12,28 V a po nastartování auta je na baterce cca 13,58-14,38V,tak fakt nevím co s tím dělal,prosím Vás,jak se dostanu k uhlíkům na alternátoru?

tak mi to nedalo a večer jsem to zkoušel,tak baterka byla nabitá na 12,38V po nastartování a rozsvícení světel,začly pohasínat světla,stropní svitílna poblikávat po přidání plynu se více rozsvítila a když jsem změřil baterku,tak měla 11,4,ale kontrolka dobíjení se nerozsvítila,co by to tehla mohlo dělat,jasný altík,ale jestli jen regulátor napětí nebo je celý špatný.V.:myslim:(

[upravil dne 2/8/12 21:02 od 222johny222]

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...