Přejít na obsah
  • Aktuální cíle darů

spatny tlumeni 205


Guest Filip

Recommended Posts

Zdravim vas pezotaci, rad bych se podelil o svuj problem. Koupil sem 205 1.8 D a doma pri podrobnejsi prohlidce zjistil ze sou obe predni pruziny urizly (ten typek se ani neobtezoval je sundat, rezal to primo na aute). Samozrejme se auto na silnici chovalo dost podezrele a jizda byla znacne nepohodlna, tak jsem koupil novy predni tlumice jeden za 1500 (asi dost levne) a z vrakace sehnal pruziny z GTi. Po vymene sem se zdesil ze to porad neni ono, bylo to lepsi ale auto se stale chova jako nakoply, dost se chveje a trese. Nato ze me to stalo 4000 vuebc stim nejsem spokojenej. Jsou 205ky vsechny takovy \"trasoritky\" nebo je chyba v necem jinem ?? Mam investovat do sportovnich sad?? Dekuji vsem za radu

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

tak treba nekvalotni pneu (nejvic to dela bordel u protektoru). To chveni muze vznikat i treb az toho, ze se ten motor vic trepe, nez treba benzinak a pak se to cele prenasi i do kary.

jinak ja mam treba takovy problem, ze mam vytlucenou objimku kuloveho cepu na tehlici a to potom ma stejne priznaky, jako vymlaceny cep. Jedu v narezu a treba jen trochu pohnu volantem nebo uberu plyn a auto udela doooost neprijemnou mysku. Obzvlast neprijemne to je na dalnici a v tahlych zatackach, kdy proste nemuzu delat nic jineho, nez klikcovat, jak ozralej :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Nevim jestli mam protektory no rekl bych ze ne, vsiml jsem si ze vnitrni cast dezenu se sjizdi vic nez vnejsi takze asi zrale na geometrii ale az po vymene kul. cepu ktera se bude delat v patek spolu s kolubkem na rizeni, tak se modlim aby to pomohlo, prtz jizda na kostkach nebo panelech je na rozsypani autas na sroubky, nejak podobne jezdil starej autoskolackej fav co si pamatuju, jinak to chveni motoru zacinam pozorovat taky hlavne pri volnobehu u nijak moc zahratyho agregatu, ktere se prenasi nejvic na volant a knipl. Myslim ze to spravi krapet pridat na otackach, pac kdyz trochu brnknu do plynu je to jepsi. Pri vysich rychlostech (nad 100) mi to dela presne to co tobe a nemusi byt ani narez jestli tim myslis snih apod. sajrajt, spis to plave. To by mohla byt ta vule na rizeni. No uz se nemuzu dockat az budu mit auto v cajku a konecne se zacene chovat jako pazout.. podle meho dobra znacka :)

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

205 XR - dlouho jsem nebyl na stránkách to je ale změn. Konečně se mi povedlo odpovědět. Zpět k tlumičům a pérům myslím si, že je to tam trochu jináč udělaný ale nejsem si jist. Tyto záhady řeším v prodejnách autodílů např Autoštangl aspon na Kladně mi vždy poradí. Proč by jinak měly odlišné značení? Něco na tom asi bude. Čago.

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

podle katalogu jsou jine tehlice akorat na XU9JA a potom na auta s ABS (ted nevim, jestli to tam nemysleli jako XU9JA s ABS :(

Rozdil v tlumicich je jenom ten (krome vlastnosti) ze maji tesne pod tim \"talirem\" ne kterem sedi pero, jeste objimku se sroubem a na ten se montuje kost od stabilizatoru. Pokud maji stejny prumer ty tlumice nevidim v nicem problem

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Od tý doby co jsem opustil silnici mi taky začalo dělat, že když šlápnu na plyn tak mě to táhne do příkopu (už tam nechci) a když z něj sundám nohu tak zase na druhou stranu do protisměru (prostě skvělej zážitek z jízdy :mad: )

Voštík: Co tam mám v prde.. ??

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Silentbloky (lůžka, futra) ramen a stabilizátoru. Tohle chování by docela odpovídalo utrženámu futru levého ramene, jak je v něm uchycen stabilizátor (předpokládám, že to nemá trojúhelníková GTI ramena, ale obyč., když je to diesel). Ale stejně důkladně projdi všechny. Ta futra ramen se daj kdyžtak koupit samostatně a přelisovat (viď, Voštíku :D )

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

No jo, lidi tomu říkaj všelijak, a vůbec, hodně slov má víc smyslů, že :) . Futro si klidně můžeš i zazdít, ale příjemnější je zazdít prcka... Lůžko může být v rameni, ale taky mám lůžko doma a nejlepší je nebýt na něm sám, že ;) . No, a guma co jde shrz rameno, no fuj, to teda nevím, cos tím myslel. A eště k tomu za 250,- :D

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • O 3 týdny později...

no já mám zase jinej problém. Auto (P205 1.9D)mi táhne doleva a je to dost nepříjemný. Mám tam nový kuláky, spodní ramena, ložiska v kolech a před tejdnem jsem dával nový letní gumy na origoš peugeot elektrony a dělá to furt stejně. Myslel jsem že to je gumama, protože se mi mírně víc sjížděly vevnitř i když na geometrii jsem byl před 14 dny tak nevím, nemůže to bejt třeba řízením? No vlastně jsem měnil jenom jedno spodní rameno a zrovna na levý straně, nemůže to bejt tím? Třeba je trochu jiný, ale měla by to bejt blbost i když existuje víc výrobců, tak yb je měli dělat všechny stejný ne?

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

Zúčastnit se diskuse

Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Byl vložen obsah s formátováním.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...