MINI Odesláno 13. duben 2013 Sdílet Odesláno 13. duben 2013 dnes pri jazde po dialnici znicoho nic strata vykonu max.2600 otacok,na displei ziadna info ani symbol,co to sposobilo Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 13. duben 2013 Sdílet Odesláno 13. duben 2013 tezko rict Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balachar Odesláno 13. duben 2013 Sdílet Odesláno 13. duben 2013 Raz sa mi stalo nieco podobne ... natankoval som Shell V-power Diesel, poalivo bolo určite kvalitné, ale motor nan nebol zvyknutý a prejavilo sa mi to tak, ze poklesol vykon /a teraz trepnem blbost/ ale islo to ako diesel bez turba, proste to tahalo, ale turbo ani nezavhizdalo a potom zrazu islo a opat prestalo ... tak som odstavil, dal si večeru a o hodinu som isiel opat a uz v pohode ... a odvtedy sa to uz neopakovalo a ja som uz tankoval len klasicku naftu Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libaplodik Odesláno 14. duben 2013 Sdílet Odesláno 14. duben 2013 Mě to dělala hadice k turbu, čím více jsem přidal, tím více se vcucla-a výkon byl fuč. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
MINI Odesláno 14. duben 2013 Autor Sdílet Odesláno 14. duben 2013 ked ti stlacalo hadicu od turba,auto dymilo,zavadu si odstranil,co bola pricina Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Ferry Odesláno 14. duben 2013 Sdílet Odesláno 14. duben 2013 nenapises ani kod motoru a rok vyroby a chces poradit ale univerzalni radu mam, dojed na diagnostiku, k nekomu, kdo tomu rozumi, at se podiva na tlak nafty, turba, korekce vstriku, udaje vahy vzduchu a na EGR ventil (predpokladam ze se jedna o naftaka) [upravil dne 14/4/13 14:36 od Ferry] Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Guest Chozeluizskuner Odesláno 14. duben 2013 Sdílet Odesláno 14. duben 2013 ked ti stlacalo hadicu od turba,auto dymilo,zavadu si odstranil,co bola pricina Tak kdo komu radí? sem z toho uplně paf Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libaplodik Odesláno 14. duben 2013 Sdílet Odesláno 14. duben 2013 ked ti stlacalo hadicu od turba,auto dymilo,zavadu si odstranil,co bola pricina trochu nerozumím tvé otázce, ale dole u motoru je tlustá černá hadice co je k turbu a tam se trochu drží olej až tlaková hadice směkne a jak je podtlak tak se přicucne k sobě a pak motor nemá dosti vzduchu-stráta výkonu. Tohle jsem měl já, vyměnil hadici a frčí to jak blázen. jednou mi dokonce i bouchla (praskla) a auto se sotva táhlo. Toto jsou moje zkušenosti. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 14. duben 2013 Sdílet Odesláno 14. duben 2013 libaplodik čo sa týka tej tvojej hadice od turba tomu zase nerozumiem ja. V tej hadici je tlak čo by zodpovedalo tumu čo píšeš že ti praskla ale zcucnúť ju nemá ako keď je to vývot od turba a to len tlačí a nie nasáva cez tú hadicu. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libaplodik Odesláno 15. duben 2013 Sdílet Odesláno 15. duben 2013 libaplodik čo sa týka tej tvojej hadice od turba tomu zase nerozumiem ja. V tej hadici je tlak čo by zodpovedalo tumu čo píšeš že ti praskla ale zcucnúť ju nemá ako keď je to vývot od turba a to len tlačí a nie nasáva cez tú hadicu. Tohle mi dělal jeden opravář a já jsem byl u toho, vyndal tu hadici a byl v ní olej. ten jí změknul, byla jak bláto, když se vyměnila tak všechno pohodě a jak jsem psal, na dia to ukazovalo že je málo vzduchu. To je moje zkušenost. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 15. duben 2013 Sdílet Odesláno 15. duben 2013 To chápem že tá hadica zmekla starnutím a pôsobením oleja ale scucunúť ju nemalo ako keď je v nej tlak. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libaplodik Odesláno 15. duben 2013 Sdílet Odesláno 15. duben 2013 To chápem že tá hadica zmekla starnutím a pôsobením oleja ale scucunúť ju nemalo ako keď je v nej tlak. A není to náhodou přívod k turbu,ten co mi to dělal tak se tímto problémem u 407 2.0 HDI už sešel Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike407 Odesláno 15. duben 2013 Sdílet Odesláno 15. duben 2013 Ta spodní hadice jde od turba do chladiče stlačeného vzduchu a z něj to jde horem do motoru. Nebyla ta hadice spíš děravá? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
libaplodik Odesláno 15. duben 2013 Sdílet Odesláno 15. duben 2013 Ta spodní hadice jde od turba do chladiče stlačeného vzduchu a z něj to jde horem do motoru. Nebyla ta hadice spíš děravá? Nebila,byla jen měká a vcucávala se,víc tomu nemohu říci,asi mám něco speciálního Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Judes Odesláno 15. duben 2013 Sdílet Odesláno 15. duben 2013 Presne tak od turba do intercoolera a tak ďalej do motora. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Balachar Odesláno 12. říjen 2013 Sdílet Odesláno 12. říjen 2013 Ahojte ... čo sa mi včera prihodilo ... dvakrát počas dňa v priebehu 6 hodín mi akosi vypadol výkon, nasledovalo to po prudkom zošliapnutí plynu na podlahu pri nízkom prevode (2-3) potom to auto síce točilo a išlo aj do 4000ot. ale akoby bez turba, bolo to výrazne cítiť. Po vypnutí auta a znovunaštarovaní išlo opať normálne. Chyba nevyskočila žiadna ... čo to mohlo byť? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
mik_14 Odesláno 14. říjen 2013 Sdílet Odesláno 14. říjen 2013 Ahoj, Mne niečo podobné robil regulator tlaku paliva, ale chod račej na diagnostiku a ak sa bude v prechodných závadach nachádzať vysoký tlak paliva môže to byť ono. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
pajik999 Odesláno 14. říjen 2013 Sdílet Odesláno 14. říjen 2013 Ahoj, taky se mi stává něco podobnýho, motor v tahu ztratí výkon,většinou v táhlém kopci,když ho trochu přišloupnu.Pomůže zastavit,vypnout motor.Po nastartování je vše na čas OK. Diagnostika ukazuje přechodnou závadu P2562.Po vymazání se časem zase objeví.Má s tím tato závada souvislost ??Co tuto závadu způsobuje ?? Pokud někdo ví,tak předem moc dík Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
patko79 Odesláno 14. říjen 2013 Sdílet Odesláno 14. říjen 2013 Nie som si teraz istý, ale P2562 má niečo dočinenia s polohou turba. Je to už dosť dávno, čo som o tom niekde čítal a kontrolovali tam tuším elektromagnetický ventil ovládania. Snáď Ti to niekto upresní Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Mike407 Odesláno 15. říjen 2013 Sdílet Odesláno 15. říjen 2013 Mně se tohle stalo v létě. Při prudším přidání plynu při najíždění na dálnici auto najednou ztratilo výkon. Po nastartování bylo zase všechno v pořádku, ale zase jen do prudšího přidání plynu. Tady nepomůže nic jiného než diagnostika, aby se dalo přesněji určit, kde je problém. Mně vyměnili elektromagnetický ventil (dle service boxu kód 1618X2 - Elektroventil turbodmychadla) a jednu hadičku podtlaku a od té doby už je zase všechno v pořádku. Ten ventil prý fungoval, ale žil si \"svým životem\", takže to vždycky řídící jednotka vyhodnotila jako anomálii a auto spadlo do nouzového režimu. Těch ventilů je tam několik a některý z nich může zlobit a podtlakem je regulováno i turbo. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Recommended Posts
Zúčastnit se diskuse
Můžete odpovědět a až poté se registrovat If you have an account, sign in now to post with your account.